Stránka 2 z 2
Napsal: 04.01.2006, 09:57
od swed
Katany píše:ty ceny jsou s DPH ?
jo ty ceny byly myslim s DPH
Napsal: 04.01.2006, 12:26
od Katany
V Koline v Nissanu chteji 8464 s DPH
Napsal: 04.01.2006, 13:49
od Kentoya
to je síla, až ho vyberu ven, podívám se co se s tím dá dělat, protože 8 se mi za nový dávat nechce, otázka je jak je to konstrukčně řešený
, jestli těch 8 nakonec nebude levnější, než nejakej díl vyrábět
Napsal: 04.01.2006, 17:10
od Katany
TAK UKAZKA CERPADEL (OBE PO SMRTI)
TADY JE STARSI MODEL :
TADY JE NOVEJSI MODEL :
Napsal: 04.01.2006, 17:14
od blázen
tak to nechci vidět jak vypadal saci koš
Napsal: 04.01.2006, 17:17
od Katany
u toho starsiho takhle
a u novejsiho byl v poradku ...
Napsal: 04.01.2006, 18:01
od Kentoya
je videt že to starší má hodně usazenin
to novější by mělo být schopno dát větší tlak
po smrti určitě nejsou, čistě teoreticky, uniká tlak po stranách a to se vyřešit dá za rozumný peníz, ale musel bych to vidět, jestli je to tím, anebo se někde trhá co já vím, rozeberu, uvidím
Napsal: 04.01.2006, 18:22
od blázen
musel bys vyrobit nová ozubená kola a někdy i ten dekl je vydřený kouskama kovů co plavou ve vaně. Jestli máš nějaký nápad,tak se zde určitě najde nějaký dobrovolnik co ti jedno čerpadlo po smrti daruje na výzkum
Napsal: 04.01.2006, 19:47
od Katany
daruji ;-)
Napsal: 04.01.2006, 20:10
od Kentoya
to je ono ten dekl je hlavní problém kudy utíká tlak, ty ozubený kola jsou po obvodu, myšleno zuby, alespon podle fotky v dobrým stavu, stačí obrat čela a na ten dekl, popř i z druhé strany vymezovací podložku, nejlépe napevno uchycenou k deklu, a měly by fungovat, ale musím to vidět, jestli je to možné, a jelikož to bude chtít lepší materiály, tak odhad (pokud to půjde) je cca 2000 kč
ale neberte me za slovo, až rozeberu svůj motor po smrti a uvidím i jak je čerpadlo poháněný, pak můžu napsat víc, samotný čerpadlo mi nepomůže a ted začnu konečně skládat nissana, ale jakmile mi zbyde čas zjistím, co je a co není možno
Napsal: 04.01.2006, 20:20
od 240SX
blázen píše:milonovo píše:To se mi moc nezdá,že by takhle důležitej (a asi problémovej)díl byl nahrazenej ještě horším.V nissanu asi nikdo neporadí,ale aby to rychlejší natlakování nebylo vykoupený nějakou mnohem horší vadou.Většina aut z počátku výroby má nějaký vady,nebo ne úplně dokonalý řešení,který se postupem času odstraňujou.
je to možné, zase sem někde vyčet,že to novější dává malinko větší tlak,nebo mi to řek taky michal,fakt nevim, ostatně u dvoukila nechali více nedostatku
Tys měl 240SX,že?Tak jak je to s čerpadlem u něj,vydrží?
Napsal: 04.01.2006, 22:27
od milonovo
Katany píše:V Koline v Nissanu chteji 8464 s DPH
Objednej ho v Praze,je to tuším Kolbenova ul. ve Vysočanech necelejch 7000,myslím že 6750.Sice chtěj zálohu,takže tam budeš muset dvakrát,ale pořád se to vyplatí.Tu zálohu jim můžeš asi po domluvě nějak poslat.V Ústí n/L. mi řekli taky přes 8
Napsal: 05.01.2006, 18:04
od blázen
u 240sx se nízkého tlaku neboj, já stím neměl nikdy problémy,je to jako každa normalni atmosfera, nepokazí se hodně dlouho