Napsal: 19.01.2006, 18:57
Tak v sobotru se na to jedu mrknout...tak uvidime. Predbezne to ale vidim blede
Zdravím tě-nedělej předčasné závěry svez se pořádně to omrkni,pokud budeš přesvědcen ze je to to co hledáš neváhej a hupsni do toho.Je totiž možné ze ti ho někdo vyfoukne.Pomalu ajistě se blíží jaro!Zaměř se hlavně na motor a převodovku,tu jen tak za malej peníz neseženeš,ostatní díly budou shodné s evropskou verzí.240SX nepotrebuje tak pečlivé zacházení jako 200sx-Měl jsem ho a svezl jsem se i v jiných seriovkách,a tak drastický rozdíl jak někteří líčí není na místě.240sx KA2.4DET je celkem dost rychlá ale na sprint to není,200sx víc kope do zad.Ale za tu spolehlivost 240ky to je malá daň.Jinak co se týče síly motor-KA24DET má krouták 218Nm-Nissan tovární údaje(215-222)-jsem viděl v.s. 224Nm-Nissan tovární údaje(219-228)-jsem viděl,výkon KA24DET 156-165k v.s. 166-170k.Mario píše:Tak v sobotru se na to jedu mrknout...tak uvidime. Predbezne to ale vidim blede
ty máš vg30? jestli ne, tak se to asi nevyplatí swapovat, jednodužší bude koupit nějakej rbblázen píše:Nevíte kde sehnat nějaké info o swapu na VG30DETT ? nepotkal to někdo někde na netu?
Nechtěl bych swapovat na motor do Vblázen píše:na těch převodovkách se liší i zadní část, ktera navazuje na kardan,taktež kardan je jiny. ale jde to dopasovat
Nevíte kde sehnat nějaké info o swapu na VG30DETT ? nepotkal to někdo někde na netu?
dlouho mě tohle zajímá,tak bádám po internetuMartin_534 píše:ty máš vg30? jestli ne, tak se to asi nevyplatí swapovat, jednodužší bude koupit nějakej rbblázen píše:Nevíte kde sehnat nějaké info o swapu na VG30DETT ? nepotkal to někdo někde na netu?
nech sa paci, sire:blázen píše:Já bych přese jen spíš ten 6ti válec...
rovněž se připojuji ke gratulaci a doufám, že budou brzy fotky...Martin_534 píše:z5 k tématu, vítám mezi námi nového člena, teda pokud ve zdraví dojede na letních gumách přes zasněženou vysočinu domů
ať ti auto slouží, i když má v papírech napsanej náhon na předek