Stránka 2 z 2
Napsal: 30.01.2006, 15:09
od blázen
to ja nevim tak daleko sem se eště nedostal. ALe 100tis se rozkutálí hodně rychle
Napsal: 30.01.2006, 15:15
od LittleBoby
Vzhledem k tomu, ze vim jak dobry podvozek zrychli auto mi pripada zbytecne cpat prachy do motoru, stejne v zatacce rozhoduje adheze a hmotnost, vykon motoru me ve stope neudrzi
A podle referenci ma SXo podvozek hodne dobry \:D/
Napsal: 30.01.2006, 15:18
od blázen
jo podvozek je třeba mít pořádnej,ale v serii je nic moc. Motor umi sežrat dost peněz. Ataky se to chce stimhle autem neučit jezdit
Napsal: 30.01.2006, 19:40
od LittleBoby
Tak na to uceni se ale tesim NEJVIC
Napsal: 30.01.2006, 20:18
od blázen
spousta lidí co se učila s autem hrr tak dopadla špatně včetně mě
Napsal: 30.01.2006, 21:13
od LittleBoby
Doufam, ze ja tak nedopadnu, nalitam toho s firemni fabkou docela dost, ale zadokola je jine kafe to uznavam, ale nevzdavam se dopredu
Samozrejme ze poradny crash uz mam za sebou, v prvnim roce rizeni a byla to poradna rana
Napsal: 30.01.2006, 21:16
od blázen
no tak firemni fabie se sti srovnat vubec neda
copak si rozbil
Napsal: 30.01.2006, 21:24
od LittleBoby
Nissana!!!
Model Praire 2L, moc pekne auto, v super stavu, v plnem osazeni jsem na ledove brecce chytil smira a elegantne jsem to roztocil a po dvou piruetach jsem vysekl 3 kotouly pres strechu do cerstve zoraneho pole!
Ted mi to prijde funny, ale mel jsem nalozenou celou rodinu, kamose a az pak mi doslo co se mohlo stat. Neslo o cizi zavineni, jen blby odhad a led pod snehem
Bylo to pekna rychlovka, dodnes si pamatuji ten kmitajici horizont
Uz vim jak se citi piloti stihacek