volnoběh 900 až 1800 otáček

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

a všecky hadičky co je v nich podtlak nebo tlak
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

Ruku do ohně za to nedám,ale nejsem si vědom,že bych nějakou vynechal.
bubak007
user
Příspěvky: 43
Registrován: 23.03.2005, 12:30
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od bubak007 »

jooo to mi dělalo taky. ..snímač na klapce.
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

Tak to bylo první po čem jsem šel,ale bohužel tam chyba nebude.
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Kdyz tohle delalo moje auto, mel jsem starym olejem zalepeny ventil pro volnobezne otacky - po slapnuti na plyn se zavrel a po pusteni plynu napr. pri dojizdeni ke krizovatce se zarazenou rychlosti se neotevrel - vysledkem byl pokles otacek k 500 a snaha o chcipnuti, proslapnuti plynu to spravilo. Po vycisteni v pohode. Delo se to v zavislosti na teplote, delce predchozi jizdy a mnozstvi chroustu aktualne leticich nad bavlnikovymi plantazemi... :oops:
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

Díky za další radu,ale všechno by mělo být vyčištěné.Teď už čekám na oteplení v tomhle počasí se na tom nedá venku dělat. Dan
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Já měl podobný problémy a bylo to čidlo teploty vody.Bylo vadný a hlásilo pořád nízkou teplotu,takže auto jelo pořád jakoby na sytič.Spotřeba okolo 18l/100km.Někdy blbne i ten motorek.Zkontroluj čidlo i motorek.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Ještě jsem zapoměl-že jsou tam čidla 2 určitě víš.Ale jen tak pro jistotu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

Dobrá rada.Čidla jsem vyměnil obě dvě,jedno zůstávalo pořád zavřený tak jsem měl problém se studeným motorem,druhý dávalo správnou hodnotu,ale stejně jsem ho vyměnil. Tím sem jen odstranil problém startovat za studena. Tak a co je myšleno tím motorkem? To se přiznám mě hodně zaskočilo - o tom vůbec nevím. Dík Dan.
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

To je takovej ten váleček nad vstřikama.On vlastně ovládá klapku přepouštění vzduchu("sytiče").Pokud by špatně chodil(zasekával se),tak ti nezavře klapka(nemyslím hlavní klapku) a chová se to jako bys měl pořád trochu přidaný plyn.Jestli se mýlím,tak mě prosím opravte.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

sprinter píše:To je takovej ten váleček nad vstřikama.On vlastně ovládá klapku přepouštění vzduchu("sytiče").Pokud by špatně chodil(zasekával se),tak ti nezavře klapka(nemyslím hlavní klapku) a chová se to jako bys měl pořád trochu přidaný plyn.Jestli se mýlím,tak mě prosím opravte.
nemylis sa, vola sa to AAC ventil a bolo to poznamenane hned na zaciatku.
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

nešlo by to víc přiblížit,myslím tím ten váleček.Jsem ještě v práci a vůbec si to nevybavuju. Dík Dan.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Dan píše:nešlo by to víc přiblížit,myslím tím ten váleček.Jsem ještě v práci a vůbec si to nevybavuju. Dík Dan.
zavri oci, pohodlne sa opri a predstav si motor.
predstav si blok sania, velku striebornu vec nalavo s napisom ECCS.
pomaly prejdi do stredu tej velkej striebornej veci, neponahlaj sa, casu dost.
v strede zastav, ano presne tu.
teraz doprava, este kusok.
vpravo, kolmo k bloku sania je zlty valcek, na jednom konci pripojeny do bloku sania
na druhom konci s kablom
tak to je AAC ventil.
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

jo aha AAC ventil,tak to vím a k němu jeden dotaz - dají se tam naměřit nějaké hodnoty,které jsou důležité? Tam se mi totiž nelíbí jedna věc.Pokud to podržím podle manuálu na 2000ot a pak se dám do seřizování šroubem tak otáčky nahoru jdou dobře,ale dolů to reaguje někdy přece jenom se spožděním a to tak,že začnu třeba na 1200 a najednou to skočí třeba na 500 a tak musím zase nahoru. Jenže když už to seřídím a projedu to,ono stačí pár metrů tak jsem zase tam kde jsem byl a většinou na stabilních 1800ot. / u druhého AAC je to stejné/
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

pravdepodobne mas zl nastavenu skrtiacu klapku. AAC ventil sa zopne len vtedy, ak je zopnuty spinac volnobehu na skrtiacej klapke. Ak tento spinac nie je zopnuty, AAC ventil je zavrety a motor nema dost vzduchu na volnobeh pri zavretej skrt. klapke.
napravo od klapky je snimac. je pripojeny priemo na hriadel klapky. ma konektor. konektor ma 3 piny. Ked je klapka zavreta, medzi hornymi dvoma musi byt nulovy odpor, ked sa klapka pohne, musi tam byt nekonecny odpor.
Odpovědět