volnoběh 900 až 1800 otáček
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz tohle delalo moje auto, mel jsem starym olejem zalepeny ventil pro volnobezne otacky - po slapnuti na plyn se zavrel a po pusteni plynu napr. pri dojizdeni ke krizovatce se zarazenou rychlosti se neotevrel - vysledkem byl pokles otacek k 500 a snaha o chcipnuti, proslapnuti plynu to spravilo. Po vycisteni v pohode. Delo se to v zavislosti na teplote, delce predchozi jizdy a mnozstvi chroustu aktualne leticich nad bavlnikovymi plantazemi...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Dobrá rada.Čidla jsem vyměnil obě dvě,jedno zůstávalo pořád zavřený tak jsem měl problém se studeným motorem,druhý dávalo správnou hodnotu,ale stejně jsem ho vyměnil. Tím sem jen odstranil problém startovat za studena. Tak a co je myšleno tím motorkem? To se přiznám mě hodně zaskočilo - o tom vůbec nevím. Dík Dan.
To je takovej ten váleček nad vstřikama.On vlastně ovládá klapku přepouštění vzduchu("sytiče").Pokud by špatně chodil(zasekával se),tak ti nezavře klapka(nemyslím hlavní klapku) a chová se to jako bys měl pořád trochu přidaný plyn.Jestli se mýlím,tak mě prosím opravte.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
nemylis sa, vola sa to AAC ventil a bolo to poznamenane hned na zaciatku.sprinter píše:To je takovej ten váleček nad vstřikama.On vlastně ovládá klapku přepouštění vzduchu("sytiče").Pokud by špatně chodil(zasekával se),tak ti nezavře klapka(nemyslím hlavní klapku) a chová se to jako bys měl pořád trochu přidaný plyn.Jestli se mýlím,tak mě prosím opravte.
zavri oci, pohodlne sa opri a predstav si motor.Dan píše:nešlo by to víc přiblížit,myslím tím ten váleček.Jsem ještě v práci a vůbec si to nevybavuju. Dík Dan.
predstav si blok sania, velku striebornu vec nalavo s napisom ECCS.
pomaly prejdi do stredu tej velkej striebornej veci, neponahlaj sa, casu dost.
v strede zastav, ano presne tu.
teraz doprava, este kusok.
vpravo, kolmo k bloku sania je zlty valcek, na jednom konci pripojeny do bloku sania
na druhom konci s kablom
tak to je AAC ventil.
jo aha AAC ventil,tak to vím a k němu jeden dotaz - dají se tam naměřit nějaké hodnoty,které jsou důležité? Tam se mi totiž nelíbí jedna věc.Pokud to podržím podle manuálu na 2000ot a pak se dám do seřizování šroubem tak otáčky nahoru jdou dobře,ale dolů to reaguje někdy přece jenom se spožděním a to tak,že začnu třeba na 1200 a najednou to skočí třeba na 500 a tak musím zase nahoru. Jenže když už to seřídím a projedu to,ono stačí pár metrů tak jsem zase tam kde jsem byl a většinou na stabilních 1800ot. / u druhého AAC je to stejné/
pravdepodobne mas zl nastavenu skrtiacu klapku. AAC ventil sa zopne len vtedy, ak je zopnuty spinac volnobehu na skrtiacej klapke. Ak tento spinac nie je zopnuty, AAC ventil je zavrety a motor nema dost vzduchu na volnobeh pri zavretej skrt. klapke.
napravo od klapky je snimac. je pripojeny priemo na hriadel klapky. ma konektor. konektor ma 3 piny. Ked je klapka zavreta, medzi hornymi dvoma musi byt nulovy odpor, ked sa klapka pohne, musi tam byt nekonecny odpor.
napravo od klapky je snimac. je pripojeny priemo na hriadel klapky. ma konektor. konektor ma 3 piny. Ked je klapka zavreta, medzi hornymi dvoma musi byt nulovy odpor, ked sa klapka pohne, musi tam byt nekonecny odpor.