Stránka 2 z 3
Napsal: 27.01.2006, 11:22
od blázen
a všecky hadičky co je v nich podtlak nebo tlak
Napsal: 27.01.2006, 12:42
od Dan
Ruku do ohně za to nedám,ale nejsem si vědom,že bych nějakou vynechal.
Napsal: 27.01.2006, 12:55
od bubak007
jooo to mi dělalo taky. ..snímač na klapce.
Napsal: 27.01.2006, 13:00
od Dan
Tak to bylo první po čem jsem šel,ale bohužel tam chyba nebude.
Napsal: 27.01.2006, 18:54
od doublejay
Kdyz tohle delalo moje auto, mel jsem starym olejem zalepeny ventil pro volnobezne otacky - po slapnuti na plyn se zavrel a po pusteni plynu napr. pri dojizdeni ke krizovatce se zarazenou rychlosti se neotevrel - vysledkem byl pokles otacek k 500 a snaha o chcipnuti, proslapnuti plynu to spravilo. Po vycisteni v pohode. Delo se to v zavislosti na teplote, delce predchozi jizdy a mnozstvi chroustu aktualne leticich nad bavlnikovymi plantazemi...
Napsal: 30.01.2006, 08:03
od Dan
Díky za další radu,ale všechno by mělo být vyčištěné.Teď už čekám na oteplení v tomhle počasí se na tom nedá venku dělat. Dan
Napsal: 30.01.2006, 16:35
od sprinter
Já měl podobný problémy a bylo to čidlo teploty vody.Bylo vadný a hlásilo pořád nízkou teplotu,takže auto jelo pořád jakoby na sytič.Spotřeba okolo 18l/100km.Někdy blbne i ten motorek.Zkontroluj čidlo i motorek.
Napsal: 30.01.2006, 16:37
od sprinter
Ještě jsem zapoměl-že jsou tam čidla 2 určitě víš.Ale jen tak pro jistotu.
Napsal: 30.01.2006, 16:59
od Dan
Dobrá rada.Čidla jsem vyměnil obě dvě,jedno zůstávalo pořád zavřený tak jsem měl problém se studeným motorem,druhý dávalo správnou hodnotu,ale stejně jsem ho vyměnil. Tím sem jen odstranil problém startovat za studena. Tak a co je myšleno tím motorkem? To se přiznám mě hodně zaskočilo - o tom vůbec nevím. Dík Dan.
Napsal: 30.01.2006, 17:11
od sprinter
To je takovej ten váleček nad vstřikama.On vlastně ovládá klapku přepouštění vzduchu("sytiče").Pokud by špatně chodil(zasekával se),tak ti nezavře klapka(nemyslím hlavní klapku) a chová se to jako bys měl pořád trochu přidaný plyn.Jestli se mýlím,tak mě prosím opravte.
Napsal: 30.01.2006, 18:08
od raddy
sprinter píše:To je takovej ten váleček nad vstřikama.On vlastně ovládá klapku přepouštění vzduchu("sytiče").Pokud by špatně chodil(zasekával se),tak ti nezavře klapka(nemyslím hlavní klapku) a chová se to jako bys měl pořád trochu přidaný plyn.Jestli se mýlím,tak mě prosím opravte.
nemylis sa, vola sa to AAC ventil a bolo to poznamenane hned na zaciatku.
Napsal: 30.01.2006, 18:09
od Dan
nešlo by to víc přiblížit,myslím tím ten váleček.Jsem ještě v práci a vůbec si to nevybavuju. Dík Dan.
Napsal: 30.01.2006, 18:12
od raddy
Dan píše:nešlo by to víc přiblížit,myslím tím ten váleček.Jsem ještě v práci a vůbec si to nevybavuju. Dík Dan.
zavri oci, pohodlne sa opri a predstav si motor.
predstav si blok sania, velku striebornu vec nalavo s napisom ECCS.
pomaly prejdi do stredu tej velkej striebornej veci, neponahlaj sa, casu dost.
v strede zastav, ano presne tu.
teraz doprava, este kusok.
vpravo, kolmo k bloku sania je zlty valcek, na jednom konci pripojeny do bloku sania
na druhom konci s kablom
tak to je AAC ventil.
Napsal: 30.01.2006, 18:20
od Dan
jo aha AAC ventil,tak to vím a k němu jeden dotaz - dají se tam naměřit nějaké hodnoty,které jsou důležité? Tam se mi totiž nelíbí jedna věc.Pokud to podržím podle manuálu na 2000ot a pak se dám do seřizování šroubem tak otáčky nahoru jdou dobře,ale dolů to reaguje někdy přece jenom se spožděním a to tak,že začnu třeba na 1200 a najednou to skočí třeba na 500 a tak musím zase nahoru. Jenže když už to seřídím a projedu to,ono stačí pár metrů tak jsem zase tam kde jsem byl a většinou na stabilních 1800ot. / u druhého AAC je to stejné/
Napsal: 30.01.2006, 18:24
od raddy
pravdepodobne mas zl nastavenu skrtiacu klapku. AAC ventil sa zopne len vtedy, ak je zopnuty spinac volnobehu na skrtiacej klapke. Ak tento spinac nie je zopnuty, AAC ventil je zavrety a motor nema dost vzduchu na volnobeh pri zavretej skrt. klapke.
napravo od klapky je snimac. je pripojeny priemo na hriadel klapky. ma konektor. konektor ma 3 piny. Ked je klapka zavreta, medzi hornymi dvoma musi byt nulovy odpor, ked sa klapka pohne, musi tam byt nekonecny odpor.