Vetsi IC poskytne nizsiu teplotu len vtedy, ked nim nahradi mensi, ktory je poddimenzovany na dane podmienky. Ziadny IC nedokaze ochladit vzduch POD teplotu okolia. Bezna efektivita IC je okolo 70%. Kazdy objem navyse nad nevyhnutnu velkost len prinasa vatsi lag, nic viac.Conrad píše:To je docela hodnotná poznamka tedy je-li velky IC -> BOV straci svuj smysl to jsem měl vědět dřív a ušetřil bych ....raddy píše:
1, plati jedna zasadna vec: cim vacsi IC. tym dlhsie trva jeho natlakovanie vzduchom, specialne ak je pouzity BOV ventil............
Vetsi IC ma vice vyhod .....nižší teplota, nizsi tlakova ztrata, kdyz skrtnou lopatky o stenu tak je najdete a vyklepete ..... které kompenzuje pro mne jedina nevyhoda a to ten zminovany lag. Ale ten tam bude tak či tak .... Jeden napadů bylo měřit teplotu v sání a bylo by hned jasné který je lepší. Ale i na tom tlusčím v lete bylo cítit že vzduch má přes 40° /odhadem/. Co to dělá v zimě to jsem se nikde nedočetl ....... nebylo by lepší ho zadělat ???
preco si myslis ze vacsi IC ma mensiu tlakovu stratu? nezavysi to skor od jeho konstrukcie ako od velkosti?
co sa tyka zimy, v tom problem nevidim, v zime sa vacsinou nejazdi na doraz....chcelo by to podrobnejsie studium materialov ohladom teploty vzduchu v zmesi a jej vplyvu....viac bohuzial zatial neviem, na nete by sa malo dat najst viacej informacii....
Merat teplotu v sani by bolo idealne, nie je to nic zlozite, daju sa kupit hotove budiky..