otázky a odpovědi technického rázu
sprinter
user
Příspěvky: 310 Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 16:52
Neo píše: Dělalo to i předtim proto sem to začal řešit takhle
Jinak sem od K.Hory
Takže když zapojíš podtlak zpět,tak to blbne i v neutrálu nebo ne.Musíš to specifikovat přesněj.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Neo
user
Příspěvky: 68 Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 30.01.2006, 16:57
Na neutrál to bylo a je dobrý pořád,před odpojením to cukalo,po odpolení a zaslepení to cuká taky, ale o malinko míň...
sprinter
user
Příspěvky: 310 Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 17:01
Vyměnil bych tu pumpu.Ale počkej ještě jak se vyjádří ostatní.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 30.01.2006, 17:05
změřil bych tlak benzínu za jízdy, vypadá to na pumpu, ale klidně to může bejt i něco v podtlakách, ve vzduhovym potrubí nebo předstihu
sprinter
user
Příspěvky: 310 Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 17:18
Mě to takhle blblo už při 2800ot/min,ale to bylo až po zvednutí výkonu.Ale příznaky byly stejný.Se sériovkou ty 4tis.ot. odpovídají.Asi to čerpadlo odchází.Ještě bych zkusil plynulý rozjezd ale netlačit to do boostu.Pokud to neudělá,tak je to jasný.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 30.01.2006, 17:19
takže sme se shodli
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 30.01.2006, 18:07
ked odpojis pretlakovu hadicku
z pretlakoveho regulatora paliva
myslis ze bude regulovat?
myslis ze palivo je dolezite?
myslis ze regulator je dolezity?
ak si na posledne otazky
odpovedal ano
tak uz nikdy neodpajaj hadicky
z regulatora paliva
piesty budu vdacne
a nebude sa opakovat pribeh
ked tato hadicka odpadla za jazdy
a z piestov ostal emental.
sprinter
user
Příspěvky: 310 Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 19:27
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
milonovo
user
Příspěvky: 722 Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín
Příspěvek
od milonovo » 30.01.2006, 21:46
Ještě bych možná zkusil pal. filtr.Pokud je KO tak v těhle mrazech to může tý pumpě pěkně komplikovat.
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 30.01.2006, 21:49
samozrejme, bude to asi nieco s palivom-pumpa, filter....
podobne problemy uz tu predsa vela krat boli a skoro vzdy to bola odchadzajuca pmpa.....
Neo
user
Příspěvky: 68 Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 31.01.2006, 12:34
Dobrá, zkusím vyměnit pumpu a dám vědět, jak to dopadlo. Zatím dík za rady.
Kentoya
user
Příspěvky: 6609 Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 31.01.2006, 12:45
a když budeš u pumpy vyměn jak palivovej tak vzduchovej filtr a když budeš potřebovat poradit na místě, jezdím každejch 14 dní do KH
Neo
user
Příspěvky: 68 Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 01.02.2006, 16:41
Tak problem je vyřešen
Bylo to fakt palivem, už to zase jezdí tak, jak má.ještě mám jeden dotaz-proměřuje mi tocho, ukazuje víc než by měl.Nemá s tím někdo zkušenost?
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 01.02.2006, 16:46
Neo píše: Tak problem je vyřešen
Bylo to fakt palivem, už to zase jezdí tak, jak má.ještě mám jeden dotaz-proměřuje mi tocho, ukazuje víc než by měl.Nemá s tím někdo zkušenost?
a co si urobil? menil si filter ci pumpu?
Neo
user
Příspěvky: 68 Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 01.02.2006, 16:52
Filtr je novej a pumpa komplet vyčištěná-bylo to potřeba