Stránka 2 z 3
Napsal: 10.03.2006, 10:50
od blázen
porsacek píše:Tak budu muset v kvetnu na STK mam strach ze kat je v prrrr. Takze emisema to asi neprojde co ted .
kat mam doma a je OK jestli ho chceš
Napsal: 11.03.2006, 07:05
od Řehy
porsacek píše:Tak budu muset v kvetnu na STK mam strach ze kat je v prrrr. Takze emisema to asi neprojde co ted .
Nic
az ti bude manik v jame koukat na podvozek soupnes mu kilco, nebo dve do kapsicky... a nebo pres znamyho
Napsal: 11.03.2006, 07:18
od porsacek
Jeste jsem s Autem na STK nebyl no teda ne ze bych zadne nemel ale vse co jsem mel tak nez prisly 4 roky tak sly z domu . Letos jdu s Avensisem za tyden ale snad to zvladne budou mu 4 roky .Uvidim co tam reknou a treba bude s chlapkem řec .
a dohodnu se snim na Nissanka .
Napsal: 11.03.2006, 09:36
od raddy
ja mam zadnje plato, je nanovo precalunene (kvoli dieram po repro)....ak do najblizsieho zrazu nejake nezozenies, mozem ti doniest to moje....Ja ho uz potrebovat nebudem, len nanho sada prach...
Napsal: 11.03.2006, 10:59
od porsacek
Dik moc ale jsem predbezne dohodlej s Kentoyou .
Ale na tebe budu mit prosika ohledne cipu ST1 co ktomu je potreba atd . a cca kolik koniku to hodi na vrch .
Napsal: 11.03.2006, 11:17
od raddy
porsacek píše:Dik moc ale jsem predbezne dohodlej s Kentoyou .
Ale na tebe budu mit prosika ohledne cipu ST1 co ktomu je potreba atd . a cca kolik koniku to hodi na vrch .
na plne vyuzitie stage1 cipu je potrebna walbro palivova pumpa. pokial nezmenis max. tlak turba, tak samotny stage1 cip prinesie velmi prijemny narast krutiaceho momentu v nizsich otackach (auto je pruznejsie-kvoli optimalnejsiemu davkovaniu paliva), avsak celkovy maximalny vykon sa vyrazne nezmeni.
Avsak ucelom stage1 cipu je vyuzitie zvysenia tlaku turba na 1bar. V tomto pripade zabezpeci spravne (a bezpecne) davkovanie paliva a korektne nastavenie predzapalu na zamedzenie detonacii. Vykon v tomto pripade stupne na cca 220k v zavyslosti od ostatnych uprav (hlavne vyfuk a sanie) a stavu motora.
Samozrejme podmienkou na bezpecnu prevadzku pri tlaku turba 1bar je dobry stav turba, motora a walbro palivova pumpa.
Napsal: 11.03.2006, 11:24
od blázen
A 98oct. fuel
Napsal: 11.03.2006, 11:30
od porsacek
Fajn tak to budu muset nejdrive poradne otestovat jak je na tom motor a pak teprve neco delat . Jak jednoduse poznam ze je motor ok (ted jede i tahne dobre jde krasne do otacek zadne divne zvuky z neho nejdou . Olej je po vymene a z vyfuki nejde zadny kour .
Napsal: 11.03.2006, 11:34
od raddy
porsacek píše:Fajn tak to budu muset nejdrive poradne otestovat jak je na tom motor a pak teprve neco delat . Jak jednoduse poznam ze je motor ok (ted jede i tahne dobre jde krasne do otacek zadne divne zvuky z neho nejdou . Olej je po vymene a z vyfuki nejde zadny kour .
v podstate staci zmerat kompresiu a tlak oleja...
Napsal: 11.03.2006, 11:37
od porsacek
Kde zmerim tlak oleje a kompresi musim nechat zmerit nekde v servisu .
Napsal: 11.03.2006, 11:43
od raddy
porsacek píše:Kde zmerim tlak oleje a kompresi musim nechat zmerit nekde v servisu .
kompresiu si bez problemov zmeras aj sam, samozrejme potrebujes manometer, univerzalny stoji par korun...
tlak oleja radsej v servise, v principe sa tlakomer pripaja namiesto cidla tlaku oleja pri olejovom filtry, potrebujes manometer a kus hadice...
Napsal: 11.03.2006, 14:01
od rednissan
porsacek píše:Tak budu muset v kvetnu na STK mam strach ze kat je v prrrr. Takze emisema to asi neprojde co ted .
Kdybys potřeboval emise, tak neni problém, cena normální, kolem 400Kč
Napsal: 11.03.2006, 14:33
od porsacek
Dik to je dobre vedet .
Testnu v tydnu jestly to projde a kdyz ne tak se ozvu .
Napsal: 11.03.2006, 20:50
od Kentoya
a pro jistotu zkontroluj turbo jestli neni moc vychozený, to už je asi poslední maličkost, která dovede vyvízt z míry
Napsal: 13.03.2006, 00:07
od porsacek
Kluci asi jsem neco posral
mel jsem rozebrany IDLE SWITCH a dal jsem to pak dohromady a ted kdyz kdykoliv pridam nebo uberu tak to dost cukne nejde to plynule . Jo sem v...l ..