Uvolněná downpipe..
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no 2-3hodiny...odvážnej já co sem naposled měnil jen turbo sem si stím hrál 9hodin ikdyž sem musel měnit trubky na vodu a pod... a těch kurev co padlo je to pro japončický pacičky... ale když se to dělá pořádně tak to dycky potrváCaizi píše:Dopolko?? to snad ne..ja počítal tak dvě tři hodinky.. to bude zase práce.. ale problem vidim v tom tesnění..potřebuju s tím jezdit, nebudou ho mít v auto kelly?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
no když jsem to sháněl, tak sem v kelly nepochodil a ani u jinejch firem. Jen nissan za pěkný prachy. Nakonec měl Katany jednu sadu komplet okolo turba doma ve skříniCaizi píše:Dopolko?? to snad ne..ja počítal tak dvě tři hodinky.. to bude zase práce.. ale problem vidim v tom tesnění..potřebuju s tím jezdit, nebudou ho mít v auto kelly?
dvě tři hodky to asi nezvladneš...my na to budem dva a počítám vše tka 4 hodky...ikyž už to dělám asi po třetí tak to pojede jak po másle
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
no tak motor teda vytahovat nebudu...vytahuju to turbo a pod svodama je tesnění které mužu použít znova...není nijak poškozené..už to dělam asi 3 hodiny a teprve se mi podařilo odšroubovat všechny šrouby okolo svodů...ale nevím naq čem to ještě drží..mám odšroubovaný výfuk a už tam zbývají jen ty hadičky...musím vypustit olej?
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
tak z původních 3 hodinek se vyjmutí turba protáhlo skoro na celý víkend...a ty nervy co jsem u toho měl... příště radši vytáhnu celý motor...
takže vule odstředu k okrajům je tak max 1mm a odstředu ven ve směru osy když hodně potáhnu tak je cítět trošičku..ale uplné minimum..
takže myslím že na go to ještě nebude
ale zjistil jsem že krom uvolněné downpipe sem mel uvolněné i turbo od downpipe a tím padem i těsnění bylo už prohořené...
takže z tohoto důvodu to asi málo tlačilo a proto ten bov tak málo pískal..(aspoň doufám)...bo sem ho rozdělal a byl promazaný dost..
takže vule odstředu k okrajům je tak max 1mm a odstředu ven ve směru osy když hodně potáhnu tak je cítět trošičku..ale uplné minimum..
takže myslím že na go to ještě nebude
ale zjistil jsem že krom uvolněné downpipe sem mel uvolněné i turbo od downpipe a tím padem i těsnění bylo už prohořené...
takže z tohoto důvodu to asi málo tlačilo a proto ten bov tak málo pískal..(aspoň doufám)...bo sem ho rozdělal a byl promazaný dost..
Axiální vůle turba max 0.1 mm,radiální v milimetrech,tu vymezuje olej,pokud ti čmárá vrtule po stěně,velmi bych se zajímal o jeho tlak
ve vedení k ložiskám,na což samozřejmě má vliv i jejich vůle,ta se ale nemůže zvětšovat markantně(otázka mnoha desítek tisíc kilometrů),poněvadž neběžíme kov na kov,ale musí se nám zde nacházet ještě vrstva oleje.Pokud se nenachází,nebo je příliš slabá,je to zase jenom problém mazání.Ať už z různých důvodů.(Druh oleje,vysoká teplota,špatné čerpadlo.)Pokud je tlak oleje v ložiskách příliš nízký,rotor začne při určitých otáčkách vibrovat,čímž se zajednak sníží výkon turba,a navíc se razantně zvýší opotřebení ložisek.A občas i horší věci.
ve vedení k ložiskám,na což samozřejmě má vliv i jejich vůle,ta se ale nemůže zvětšovat markantně(otázka mnoha desítek tisíc kilometrů),poněvadž neběžíme kov na kov,ale musí se nám zde nacházet ještě vrstva oleje.Pokud se nenachází,nebo je příliš slabá,je to zase jenom problém mazání.Ať už z různých důvodů.(Druh oleje,vysoká teplota,špatné čerpadlo.)Pokud je tlak oleje v ložiskách příliš nízký,rotor začne při určitých otáčkách vibrovat,čímž se zajednak sníží výkon turba,a navíc se razantně zvýší opotřebení ložisek.A občas i horší věci.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nezapomen že čím dřív GO turba urobíš tim bude levnější jak se poserou lopatky o stěny bude to palkaCaizi píše:tak z původních 3 hodinek se vyjmutí turba protáhlo skoro na celý víkend...a ty nervy co jsem u toho měl... příště radši vytáhnu celý motor...
takže vule odstředu k okrajům je tak max 1mm a odstředu ven ve směru osy když hodně potáhnu tak je cítět trošičku..ale uplné minimum..
takže myslím že na go to ještě nebude
ale zjistil jsem že krom uvolněné downpipe sem mel uvolněné i turbo od downpipe a tím padem i těsnění bylo už prohořené...
takže z tohoto důvodu to asi málo tlačilo a proto ten bov tak málo pískal..(aspoň doufám)...bo sem ho rozdělal a byl promazaný dost..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
no ja bych i nechal udělat GO, ale jednak do května budu asi bez větší častky peněz, takže na go se mi moc nechce a druhá věc je že pokud to vydrží do toho května, tak bych asi pak sehnal nějaké větší turbo..:-) jako ty lopatky nedrou o stenu ani když na osku trosku více zatlačím, tak snad to ještě chvíli vydrží..a od původní GO turba to má najeto teprve 20tis. km..což není zase tolik..ale je mi jasné, že km neříkají nic o jeho stavu..každopadně díky všem za vyčerpavající info...