Stránka 2 z 2
Napsal: 25.04.2006, 11:24
od nizzmo
jasne, lenze mne opticky vidiet, ako mi skace lave predne koleso v tychto rychlostiach. Neviem, mam pocit, ako by bolo uvolnene koleso...
Napsal: 25.04.2006, 15:37
od 935Baby
Mozna to jiz nekdo rikal, mozna je to blbost:
co kdyby to nahodou zpusobovalo opotrebene lozisko - prilis velka axialni vule
Nebo jeste me napadlo jestli nemuze byt problem s hornim uchytem tlumice. Mam na mysli takovou tu otocnou misku ve ktere je v gume zalite lozisko a v tom lozisku vsunuta pistnice tlumice. Tak treba ta guma muze byt potrhana nebo lozisko opotrebovane. Tento system uchyceni je na S13
Napsal: 25.04.2006, 22:04
od Kentoya
ještě to může být vychozená miska v řízení, z které jde tyč na kulák, popř ten silentblok na řízení
Napsal: 28.04.2006, 15:42
od 935Baby
Jsem nasel clanek s pobobnou tamatikou na SXOC.UK
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=212298
zminuji tam ze tyto problemy by mohli zpusobovat nesoustredne (nesoustredne vuci ose napravy) podlozky pod kolama nebo pripadne necistoty mezi dosedaci plochou disku kola a kotouce.
Teda pokud jsem to dobre prelouskal
Napsal: 03.05.2006, 18:30
od nizzmo
Problem s trasenim vyrieseny.
Riesenie bolo vo vymene pneuservisu.
Na vyvazenych kolesach zistili nevyvazenost este cca 20g.
No a teraz ver profikom. Ty pred tym ma vecne natahovali, ze kolesa su vyvazene OK.
Napsal: 03.05.2006, 20:43
od Kentoya
přesně tohle jsem vysvětloval jednomu maníkovi na tuning foru, že jsou vyvažovačky a vyvažovačky a nedokázal to dlouho pochopit, než mu to trklo až jsem mu to vysvětlil polopatě
Napsal: 04.05.2006, 20:11
od 935Baby
nizzmo píše:Problem s trasenim vyrieseny.
Riesenie bolo vo vymene pneuservisu.
Na vyvazenych kolesach zistili nevyvazenost este cca 20g.
No a teraz ver profikom. Ty pred tym ma vecne natahovali, ze kolesa su vyvazene OK.
To mi neco pripomnelo. U nas otevreli loni na podzim jeden pneu servis a ja si tam nechal prezut gumy. Sledoval jsem co delaji ale ne moc dukladne a pak jsem sel zaplatit a ten typek kalkuluje kolik mu zacvakam a pak si vzpomene ze nevyvazil jedno kolo [-X
Nikdy vice do toho servisu uz nevkrocim
V jinem me zase zvedali auto za vyfuk
Proste chces neco poradne, udelej si to sam. Clovek aby ti lidi v servisech nespustil ani na sekundu z očí
Tedy az na par profiku kterym kdyz date auto tak muzete v klidu spat.
trepani
Napsal: 15.06.2006, 00:12
od Elviiis
mam takovej dojem ze nam to dela snad vsem... Mne taky ale jen tak mezi 85 az 90 km/h a spise bych to vsazel na vyvazeni... ale netusim proc ale kdyz jedu trochu rychleji tak se mi vrti zadek a tlumice prutiny i silentbloky jsou ok... Nevite jestli by to mohli být pneu (výška nebo směs)??? good year Eagle touring 205/55v r16"???
Napsal: 15.06.2006, 09:10
od Martin_534
zkus očistit dosedací plochy mezi nábojem kotoučem a kotoučem a kolem + koukni na kotouče jestli nejsou zvlněný
pablo
Napsal: 15.06.2006, 23:50
od pablo
myslis aj v predu alebo iba v zadu lebo mne sa vrti tiez zadok pri vysej rychlosti ale s trasenim nemam problem
Napsal: 16.06.2006, 09:32
od Martin_534
všude
Napsal: 16.06.2006, 12:06
od Kytt
Aco rameno a ten kulovej šroub co to drží není přihlej nedostalo kolo nákou ránu při jízdě