Stránka 2 z 2

Napsal: 04.07.2006, 08:35
od blázen
Kentoya píše:jinak at se nehádáte, pokud sundáš řemen, je potřeba zkontrolovat kladky, jestli jsou oki, je velice pravděpodobné že budou na hovno, protože je pravděpodobně co je to auto v čechách nikdo neměnil, ale nemusí to být pravda a můžou být dobré, co se řemenu týče, pokud má najeto méně jak 10 000 a nasadíš ho aby se točil stejným směrem jako předtím a napneš ho přibližně stejně, tak ti určitě 30 000 vydrží poté bych ho měnil, jinak ten kdo jezdí jako hovado by měl intervaly výměny řemenu a kladek zkrátit o cca 1/5 a přibližně po najetí 25 000 řemen zkontrolovat jestli není povolený, popř popraskaný, protože potom rád přeskočí, pokud by byl popraskaný, byt jediná trhlinka, radeji vyměnit, tady začíná končit sranda
otom žádná nestoji to tak moc,..já sundal řemen co najezdil 50tis a nasadil,pač byl OK tak jako kladky a už sem stim nalital 10tis a řemen OK pořád stejně napnuty a bez prasklid,dycky když něco dělam ho kontroluju,ale po sezoně ho měnim ,tak snad vydrži