Napsal: 16.08.2006, 13:23
naopak měřit tlak benzínu za jízdy může bejt zajímavý a jde tim vyřešit spoustu problémů třeba s cukajícím autem
len podotknem, ze je k tomu nutny aj tlakomer turba, kedze tlak paliva je priamo zavysly od tlaku v sani. Takze na to aby si vedel ci je momentalny tlak paliva spravny ho treba porovnat s momentalnym tlakom v saniMartin_534 píše:naopak měřit tlak benzínu za jízdy může bejt zajímavý a jde tim vyřešit spoustu problémů třeba s cukajícím autem
tlakoměr na turbo má snad každej, takže ten beru jako samozřejmost, moje defi dokonce umí ten rozdíl počítat sámraddy píše:len podotknem, ze je k tomu nutny aj tlakomer turba, kedze tlak paliva je priamo zavysly od tlaku v sani. Takze na to aby si vedel ci je momentalny tlak paliva spravny ho treba porovnat s momentalnym tlakom v saniMartin_534 píše:naopak měřit tlak benzínu za jízdy může bejt zajímavý a jde tim vyřešit spoustu problémů třeba s cukajícím autem
No, krome te fotky, co poslal swed (timto ho zdravim) mam namontovano neco podobneho na mereni tlaku oleje - je do 10baru (150psi). Jen je to o neco vetsi cerny budik Kdyz odsroubuju adapter z vany (mam to zapojene misto policajta na kontrolku mazani), muzu ho hned pripojit do palivove trasy. Membrana je hned na konci hadicky (pripomina to bowden).kenivruh píše:Mechanicke budiky do 100 PSI len mimo kabinu.