Stránka 2 z 3
Napsal: 12.10.2006, 12:59
od Hynek
buky300zx píše:To neviem presne,ale asi tych 1760ccm(na 98%),lebo je to stary typ motora!
něco sem našel ...
...dostalo do vínku vpředu napříč uložený a pochopitelně přední kola pohánějící čtyřválec o obsahu 1781 ccm opatřený G-dmychadlem s mechanickým pohonem. Motor vybavený elektronickou řídící jednotkou Digifant ovládající zapalování i vstřikování paliva dává výkon rovných 160 koní (118 kW). Corrado tak může dosáhnout nejvyšší rychlosti 225 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 8,3 s. S tímto zrychlením deklasuje G60 i své konkurenty ze stáje Porsche: 924S je pomalejší o 0,5 s a 944 dokonce o 1 s!
Napsal: 12.10.2006, 13:01
od Hynek
takže tendle motor by v tý Jette mít neměl ...
Napsal: 12.10.2006, 13:03
od buky300zx
Mylit sa je ludske
,ale nenapisal som na 100%!
Tak jak to potom ten netopier spravil ze ma 1760ccm?Zajtra zistim aky obsah mal passat B3 1,8gt s 90Hp a dam vedet,OK?
Napsal: 12.10.2006, 13:07
od buky300zx
Kua,ved ten ma 1781ccm!!!!
Napsal: 12.10.2006, 13:10
od buky300zx
A sme doma!Nasiel som B3 s 1760ccm o vykone az 79Kw!!Klasicke 1,8 mali 1781ccm a 66Kw!
Napsal: 12.10.2006, 13:31
od buky300zx
Chlopy,co Vas trapia nejake VW?!Ved mame JAPONCOV!!!
Napsal: 12.10.2006, 13:40
od Martin_534
martin si koupil SR hlavně kvůli dílům na sil80, a pak ten motor má levnější performance díly, viz třeba spojka od hks
jinak eso předloni jezdil se seriovou s14 na slickách a zvedlym tlakem 13,1 takže já doufám, že zajedu líp a to už na bednu s trochou štěstí půjde a myslim, že když to hynek taky vyladí, tak se pod 13 taky dostane
Napsal: 12.10.2006, 13:43
od Martin_534
Napsal: 12.10.2006, 14:08
od buky300zx
Ja by som mal jazdit okolo 12s!!Dufam ze sa to podary tej mojej tazkej krave!!
Napsal: 12.10.2006, 14:45
od buky300zx
Martin_534 píše:martin si koupil SR hlavně kvůli dílům na sil80, a pak ten motor má levnější performance díly, viz třeba spojka od hks
jinak eso předloni jezdil se seriovou s14 na slickách a zvedlym tlakem 13,1 takže já doufám, že zajedu líp a to už na bednu s trochou štěstí půjde a myslim, že když to hynek taky vyladí, tak se pod 13 taky dostane
Zachvilu to tu bude club 12second cars!Nie?!
Napsal: 12.10.2006, 15:16
od Martin_534
nemyslim, že by 12s bylo něco extra kvůli čemu je třeba zakládat klub
ale v 10s klubu bych klidně byl
Napsal: 12.10.2006, 15:59
od buky300zx
Martin_534 píše:nemyslim, že by 12s bylo něco extra kvůli čemu je třeba zakládat klub
ale v 10s klubu bych klidně byl
To aj ja (nie je to nerealne!)
Ale zes nemyslim si ze v Sr aCz je tolko 12sekundovych kar!Nie?!
Napsal: 12.10.2006, 21:04
od rozum
se s tym neser, sezen si CA20 blok a kliku a poradne to foukni. Rozdil bez rozebrani motoru a premereni nikdo nepozna. Bud podvadis nebo prohrajes
Napsal: 12.10.2006, 21:33
od buky300zx
Napsal: 13.10.2006, 08:39
od eso
Martin_534 píše:martin si koupil SR hlavně kvůli dílům na sil80, a pak ten motor má levnější performance díly, viz třeba spojka od hks
jinak eso předloni jezdil se seriovou s14 na slickách a zvedlym tlakem 13,1 takže já doufám, že zajedu líp a to už na bednu s trochou štěstí půjde a myslim, že když to hynek taky vyladí, tak se pod 13 taky dostane
loni ne predloni
a nutno podotknout ze seriovy Evo nebo sti nikdy zdaleka nemelo na nissanka a to jsem mel pouze 272 ps
nicmene ty casy se letos posunuly hodne smerem dolu
a konkurence stale roste....a pokud opravdu bude onen sprintcup tak na bednu to bude hodne tezky se dostat (colt evo,karel s evem,kotrba s evem,bacheri se speedsterem, do toho nejaka slapla impreza,venca s eclipsem gsx ladi taky moc a jsi za elitni petkou ani nevis jak
)
jinak ja se vydal opacne nez martin, z sr20 jsem presedlal na ca18 tak se tesim na ty nase vzajemny souboje souboje