Co vim tak S14 ma 370 vstriky :/, kazdopadne i kdyby ne...tak jak pise martin..vstriky SR a CA nejsou stejne..nelze je zamenit...Kentoya píše:právě že u horshamu jsem četl, že pro čip s3 je nutno použít vstřiky 444 které mají motory GTIR, ze skylina, nebo s 14, tak nevím
Chip na SR20DET
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
s14 ma 370cc vstreky, avsak kvoli vacsiemu objemu motora postacia do vyssieho vykonu ako ta ista velkost na CA...v praxi su odskusane do cca 315k na S14.
Kazdopadne, ci uz sa jedna o cip pre s13 alebo s14, viem velkost vstrekov zmenit. Avsak treba si to dobre rozhodnut, pretoze velkost vstrekov je zasadny limitujuci faktor pri vybere turba.
Kazdopadne, ci uz sa jedna o cip pre s13 alebo s14, viem velkost vstrekov zmenit. Avsak treba si to dobre rozhodnut, pretoze velkost vstrekov je zasadny limitujuci faktor pri vybere turba.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Takze, kdybych ciste teoreticky v budoucnu uvazoval o GT28RS Disco potato ,tak si vystacim se seriovyma vstrikama? netreba prohazovat alespon na 444?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
disco potato bolo navrhnute specialne pre SR20DET za ucelom co najrychlejsieho nabehu a max. vykon okolo 300k, takze teoreticky by mohli stacit aj seriove vstreky. V kazdom pripade sa ozvy, ked bude vymena turba aktualna a zistim ti podrobnosti najlepsie od ludi ktory toto turbo maju na S14...Mirek píše:Takze, kdybych ciste teoreticky v budoucnu uvazoval o GT28RS Disco potato ,tak si vystacim se seriovyma vstrikama? netreba prohazovat alespon na 444?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
dobre, dekujuraddy píše:disco potato bolo navrhnute specialne pre SR20DET za ucelom co najrychlejsieho nabehu a max. vykon okolo 300k, takze teoreticky by mohli stacit aj seriove vstreky. V kazdom pripade sa ozvy, ked bude vymena turba aktualna a zistim ti podrobnosti najlepsie od ludi ktory toto turbo maju na S14...Mirek píše:Takze, kdybych ciste teoreticky v budoucnu uvazoval o GT28RS Disco potato ,tak si vystacim se seriovyma vstrikama? netreba prohazovat alespon na 444?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
bez vahy v principe ECU nikdy nepojde, pretoze sa prepne do chyboveho stavu. S tymto stavom nema samotny cip nic spolocne, je to rutina samotneho programu ECU, nie jej map. Takze odpoved je ze bez AFM nikdy ECU nepojde, len v nudzovom rezime do 2000ot. Jedine riesenie je pouzit samostatnu alebo piggiback RJ.
Co sa tyka rozlisenia cipu pre tlak turba. Cip ako taky nepracuje priamo s tlakom turba. Kriticky faktor je vzdy velkost vstrekov, da sa povedat ze cip je spocitany podla velkosti vstrekov a AFM a potom doladeny na max. tlak turba, pokial je tento tlak v ramci moznosti vstrekov.
Dalej si treba uvedomit, ze S3 je pre T3 turbo, cize nie je priamo porovnatelny s cipom S2.
Rozdiel vykonu pri tom istom tlaku turba medzi T28 a T3 nie je dany tlakom turba alebo jeho velkostou (idealne) ale rozdielom vo velkosti vyfukovej turbiny, ktora je pri T3 vacsia a vytvara mensi protitlak vo vyfuku. 1.2bar je vzdy len 1.2bar, nech je produkovany akymkolvek turbom, samozrejme ak je teplota stlaceneho vzduchu za IC rovnaka.
Dalsi limit pre cip je rozlisenie AFM. pokial ma AFM rozlisenie dajme tomu do 280k a vstreky dajme tomu do 320k, tak si nuteny zahodit vsetko rozlisenie medzi 280k a 320k a natvrdo pouzit mnozstvo paliva pre 320k (maximalne pre vstreky) avsak pri vykone 280k. Vsade medzi 280k a 320k sa pouzije to iste mnozstvo paliva.
Takze to nie je take jednoduche povedat, do akych tlakov je aky cip.
S3 cip by mal zachovat korektne AFR pre turbo T3 do nejakych 1.2-1.3 bar, ak sa pouzije aspon RB20DET AFM a 444cc vstreky. To zodpoveda vykonu nad 300k, tak do 320/330k.
Kazdy cip je mozne nastavit na vyssie rozlisenie zataze motora (nie tlaku turba, kedze mapy nepracuju s tlakom turba ale s kalkulovanou zatazou, avsak vo finale je to vyssi tlak turba), ale vzdy stratis rozlisenie v nizsich zataziach, kedze mapa ma vzdy rovnaky pocet stlpcov pre zataz. Jedine co potrebujes su dostatocne velke vstreky a AFM pre dane rozlisenie, kedze udaj o zatazi je kalkulovany na zaklade vystupu AFM.
Co sa tyka rozlisenia cipu pre tlak turba. Cip ako taky nepracuje priamo s tlakom turba. Kriticky faktor je vzdy velkost vstrekov, da sa povedat ze cip je spocitany podla velkosti vstrekov a AFM a potom doladeny na max. tlak turba, pokial je tento tlak v ramci moznosti vstrekov.
Dalej si treba uvedomit, ze S3 je pre T3 turbo, cize nie je priamo porovnatelny s cipom S2.
Rozdiel vykonu pri tom istom tlaku turba medzi T28 a T3 nie je dany tlakom turba alebo jeho velkostou (idealne) ale rozdielom vo velkosti vyfukovej turbiny, ktora je pri T3 vacsia a vytvara mensi protitlak vo vyfuku. 1.2bar je vzdy len 1.2bar, nech je produkovany akymkolvek turbom, samozrejme ak je teplota stlaceneho vzduchu za IC rovnaka.
Dalsi limit pre cip je rozlisenie AFM. pokial ma AFM rozlisenie dajme tomu do 280k a vstreky dajme tomu do 320k, tak si nuteny zahodit vsetko rozlisenie medzi 280k a 320k a natvrdo pouzit mnozstvo paliva pre 320k (maximalne pre vstreky) avsak pri vykone 280k. Vsade medzi 280k a 320k sa pouzije to iste mnozstvo paliva.
Takze to nie je take jednoduche povedat, do akych tlakov je aky cip.
S3 cip by mal zachovat korektne AFR pre turbo T3 do nejakych 1.2-1.3 bar, ak sa pouzije aspon RB20DET AFM a 444cc vstreky. To zodpoveda vykonu nad 300k, tak do 320/330k.
Kazdy cip je mozne nastavit na vyssie rozlisenie zataze motora (nie tlaku turba, kedze mapy nepracuju s tlakom turba ale s kalkulovanou zatazou, avsak vo finale je to vyssi tlak turba), ale vzdy stratis rozlisenie v nizsich zataziach, kedze mapa ma vzdy rovnaky pocet stlpcov pre zataz. Jedine co potrebujes su dostatocne velke vstreky a AFM pre dane rozlisenie, kedze udaj o zatazi je kalkulovany na zaklade vystupu AFM.
moznosti je vela.
da sa povedat:
ak mas konfiguraciu podobnu tej na ako je urobeny cip a nechces to v buducnosti zasadne menit, kup cip, je to najjednoduchsie a najlacnejsie.
ak mas uplne inu konfiguraciu (tym sa mysli hlavne turbo, vacky) a ak planujes v buducnosti tieto diely menit, kup emanage ulitmate (SAFC je na dve veci oproti emanage), AFR a EGT budiky, WB lambdu, nauc sa s tym robit a tvoje moznosti su neobmedzene.
SAFC je dobre tak na jemne doladenie mnozstva paliva, velkosti vstrekov a typu AFM, nevies tam urobit kompletnu zmenu mapy plaiva a uz vobec nie predzapalu...
da sa povedat:
ak mas konfiguraciu podobnu tej na ako je urobeny cip a nechces to v buducnosti zasadne menit, kup cip, je to najjednoduchsie a najlacnejsie.
ak mas uplne inu konfiguraciu (tym sa mysli hlavne turbo, vacky) a ak planujes v buducnosti tieto diely menit, kup emanage ulitmate (SAFC je na dve veci oproti emanage), AFR a EGT budiky, WB lambdu, nauc sa s tym robit a tvoje moznosti su neobmedzene.
SAFC je dobre tak na jemne doladenie mnozstva paliva, velkosti vstrekov a typu AFM, nevies tam urobit kompletnu zmenu mapy plaiva a uz vobec nie predzapalu...