Stránka 2 z 3
Napsal: 13.09.2007, 13:52
od Elviiis
já osoně bych vrtané kotouče nezavrhoval... ze strojařského hlediska nedivím důvod proč by mněli praskat pokud jsou dostatečně nedimenzované... Tím že jsou odvrtané tak se teplo odvádí větší plochou celkově nejdou tak prohřáté a neměli by tudíž praskat teplem maximálně mechnickým namáháním na , které by mněli bejt nadiměnzované... Problém bych vyděl např v použití jiných třmenů než pro jaké byli kotouče zhotovenynebo by to mohlo být spůsobeno čpatnou instalací (špatná těhlice apd) kdy je kotouč pístkem příliš "zohýbán" což by mnělo vyřašet upravení těhlice nebo správné umístění brzdiče s dobrými pístky... ALe nejsem si teď vůbec jist jestli jsem to na závodních autech vyděl...
Napsal: 13.09.2007, 15:39
od Peca
Fire píše:taky začínám opět řešit jaké brzdy koupit, co si myslíte o D2 kitu anebo třeba Brembo - z jakého auta by mohli jít použít na S14 ?
Buď rád že máš takové brzdy jaké máš
Pokud ti nestačí, kup desky Ferodo DS2500 a budeš spokojen. Pokud chceš auto v kuse hodinu drtit na okruhu, kup D2, Adner je testoval a byl spokojený.
Napsal: 13.09.2007, 15:42
od street.racer
Peca píše:Fire píše:taky začínám opět řešit jaké brzdy koupit, co si myslíte o D2 kitu anebo třeba Brembo - z jakého auta by mohli jít použít na S14 ?
Buď rád že máš takové brzdy jaké máš
Pokud ti nestačí, kup desky Ferodo DS2500 a budeš spokojen. Pokud chceš auto v kuse hodinu drtit na okruhu, kup D2, Adner je testoval a byl spokojený.
Ferodo DS2500 je neco vic nez Project myu HC+?
A zrovna cpat do takoveho mista jako jsou brzdy cinske plagiaty, nevim nevim
Napsal: 13.09.2007, 17:46
od Vita.z31
street.racer píše:Gerox píše:jsi blazen?
to je sabotaz z konkurecni staje... :-D
To bude ono... tady je prece banda profesinalnich zavodnich mechaniku, ze me napadlo pochybovat
Si myslim ze se snad bavime o autech.
Edit:
cenzored
Napsal: 13.09.2007, 18:00
od Fire
to jsou reakce plné emocí :-D ... co si má z toho pak člověk vybrat
... každopádně kdyby někdo věděl o Brembo brzdách z myšáka tak bych měl zájem
Napsal: 14.09.2007, 20:45
od vmille
street.racer píše:Vita.s13 píše:Pokud jste si vysimli tak vrtane kotouce se v zadnem zavodnim odvetvi nepouzivaji diky tomu ze praskaji. Tot vse, lepsi jsou drazkovyny
Jojo, tohle bude asi derave od sterku
http://www.sharpracing.com.au/new/SPR-new.jpg
Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.
Napsal: 14.09.2007, 21:13
od fajfka
vmille píše:street.racer píše:Vita.s13 píše:Pokud jste si vysimli tak vrtane kotouce se v zadnem zavodnim odvetvi nepouzivaji diky tomu ze praskaji. Tot vse, lepsi jsou drazkovyny
Jojo, tohle bude asi derave od sterku
http://www.sharpracing.com.au/new/SPR-new.jpg
Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.
Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohyb
Napsal: 14.09.2007, 21:54
od Vita.z31
fajfka píše:vmille píše:
Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.
Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohyb
No tak s pravdou ven. Proc vrtany kotouce na autech praskaj a na masinach ne? Kvuli tlousce a horsimu chlazeni? Opravdu bych ti byl vdecny za odpoved. A klidne to muzes rozepsat, moc rad si to prectu. Predem dekuji za odpoved
Napsal: 15.09.2007, 01:42
od cornhollio
Fire píše:taky začínám opět řešit jaké brzdy koupit, co si myslíte o D2 kitu anebo třeba Brembo - z jakého auta by mohli jít použít na S14 ?
bremba z Gtr r33 apod
Napsal: 15.09.2007, 09:55
od raddy
Vita.s13 píše:fajfka píše:vmille píše:
Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.
Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohyb
No tak s pravdou ven. Proc vrtany kotouce na autech praskaj a na masinach ne? Kvuli tlousce a horsimu chlazeni? Opravdu bych ti byl vdecny za odpoved. A klidne to muzes rozepsat, moc rad si to prectu. Predem dekuji za odpoved
Neviem o tom, ze by sa dalo preditkivne povedat ze vrtane kotuce praskaju a to len na autach. Staci sa vsak podrobnejsie pozriet ako su rozne kotuce vrtane, konkretne ako su riesene hrany vrtanych otvorov, co moze byt mozno jeden z dovodov praskania niektorych typov kotucov. Ale vseobecne je myslim dost prehnane tvrdit ze vrtane kotuce praskaju...
Napsal: 15.09.2007, 20:15
od Kentoya
praskají pouze stářím, na motorxce je trochu ojedou a mění a na autech se jezdí a jezdí a jezdí jinak nejsou důvody k prasknutí
Napsal: 16.09.2007, 10:57
od Fire
Víta S13 : proč dává Mercedes v AMG verzích vrtaný kotouče ... proč je mají Lamborghini ... prosím tě neblej nesmysli když o tom nic nevíš !
Cornholio & All : a co třeba třmeny z Eva8 .. můžu je mít za rozumnej peníz
Napsal: 16.09.2007, 19:24
od jerrys13
přesně tak a právě sem prolistovával jeden starší výtisk super streetu a byl tam test brzdovejch kitu a většina hlavních výrobců brzd jako brembo
,wilwood ,comptech ,ap racing, alcon a project u, jsou vrtaný nebo kombinace vrtani a drážek takže já bych volil kvalitnější kotouče a neměl by být problém samozřejmě pokud je v pořádku ostatní brzdové komponenty
Napsal: 18.09.2007, 10:35
od fajfka
Fire píše:Víta S13 : proč dává Mercedes v AMG verzích vrtaný kotouče ... proč je mají Lamborghini ... prosím tě neblej nesmysli když o tom nic nevíš !
Cornholio & All : a co třeba třmeny z Eva8 .. můžu je mít za rozumnej peníz
Protože jsou méně hlučné tudíž komfortnější
Napsal: 18.09.2007, 14:24
od fajfka
Vita.s13 píše:fajfka píše:vmille píše:
Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.
Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohyb
No tak s pravdou ven. Proc vrtany kotouce na autech praskaj a na masinach ne? Kvuli tlousce a horsimu chlazeni? Opravdu bych ti byl vdecny za odpoved. A klidne to muzes rozepsat, moc rad si to prectu. Predem dekuji za odpoved
- Tak min. váha je trochu někde jinde
- A další věc co vlastně znamena životnost toho kotouče ? .......... najeté km ?