Napsal: 04.12.2006, 19:54
porovnej ten motor v M3 ne cele auto.. výkon vs objem a je to atmosfera.. věřim že by dobře zamával i s pětkovou řadou
SX Owner Club Czech
http://piettro.200sx.cz/
Hmmm. UFO z 2.2 iCTDI to je moj sen.Elviiis píše:celkove si myslim ze nelze porovnavat benzin a diessel nafta ma vetsi ucinnost at chcete nebo ne naftak vzdy efektivneji vyuzije spalene palivo proto tak malo bysti. Ale benzin je daleko zivejsi a hravejsi.
Pro zabavu benzin a pro uzitek naftu = muj osobni názor.
Na naftu uz se taky koukam jinak po svezeni v civicu 2.2 iCTDI vubec jsem neslysel ze to bezi pac to ma malou kompres takze neklepe. Melo to ostrej ton jak benzin ochotne sel az do 4500otacek a tahl jak urvanej letel jsem s nim 230 a ten hajzl porad zrychloval a na palubnim pocitaci mi to ukazalo prumernou spotrebu 7litru proste mazec octavii 1.8 20v turbo 110 KW jsem s tim udelal jak maliho kluka.
No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).Rave píše:He panove ja mel pred dvoustovkou Seat Cordoba 1.9Td r.v97 prvni majitel(po rodine).To auto bylo krasny.Jenze ona chrochtajici motorizace.Abych jezdil trochu sviznej spotreba byla 8-10l/100km.Tech penez co me stala jen udrzba abych v zime nastartoval a dojel byl taky ranec.Kdyz jsem ji dal sportovni filtr zvuk motoru byl jako nakoplej tank.Takze ja sem chrochtometa skusil a dlouho nemusim.Nej radost byla pri prodeji.Jen doufam ze stavajici majitel je spokojen.Prome osobne benzim jede a pojede furt za rozumnou korunu
K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.Elviiis píše:no s tim dieselem udelat 8 až 10l to už byl dle meho mineni a toho co o tech motorech vim nejakej vrak. Auto muze byt hezke ale motor vyhonenej. I kdyz je fakt ze na udrzbu jsou narocnejsi nez benziny jak financne atk casove. A kte maximalce to myslim vazne Me bejvale sluzebni auto superb 1.9TDI 96KW lital 230 v pohode a civic ma lepsi aerodynamiku je lehci a ma vetsi kroutak. I accord 2.2ICTDI lita vpoho 230 a to neni zadnej drobecek. Naftaci maj velkej kroutak a ten potřebuješ pro maximlní rychlost docela dost.
Je třeba se smiřit s tím že seriovej civic 2.2ictdi by seriovou 200sx na v-max asi podelal a kdyz nepodelal urcite by ve vysokych rychlostech lepe akceleroval ma 6 kvaltu a vetsi kroutak. ALe zese je fakt ze 200sx je predurčeno k tomu aby jsi do něj ty koničky strkal :-) Podle mně nissan 200sx nyvrhl pro lidi jako jsme mi
vyjímečně s tebou souhlasímkenivruh píše:K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.
Uz len ked si pozries info o Civicu tak vidis, ze max je 205 km/h.
No a to co si napisal o tom, ze Civic da na maximalke seriovu 200sx To by bolo dobre otestovat, pac podla mna je to nerealne aj keby isiel civic z kopca
No a este k tomu co si pisal o vplyve krutiaceho momentu na maximalnu rychlost. Zase to bude vyzerat, ze mudrujem, ale vplyv na max. rychlost ma vykon motora. Staci pozriet max. rychlosti aut s rovnakym vykonom (a roznym krutakom) a uvidis, ze vykon je dolezity.
Oh velke diky Ten test bude dost tazke spravit pac seriovu 200-ku asi nema nikto A keby nahodou mal, tak uz je predsa len opotrebovana.Martin_534 píše:vyjímečně s tebou souhlasímkenivruh píše:K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.
Uz len ked si pozries info o Civicu tak vidis, ze max je 205 km/h.
No a to co si napisal o tom, ze Civic da na maximalke seriovu 200sx To by bolo dobre otestovat, pac podla mna je to nerealne aj keby isiel civic z kopca
No a este k tomu co si pisal o vplyve krutiaceho momentu na maximalnu rychlost. Zase to bude vyzerat, ze mudrujem, ale vplyv na max. rychlost ma vykon motora. Staci pozriet max. rychlosti aut s rovnakym vykonom (a roznym krutakom) a uvidis, ze vykon je dolezity.
Ja viem kto ma!Uplna seria a je zgeneralkovana.kenivruh píše:Oh velke diky Ten test bude dost tazke spravit pac seriovu 200-ku asi nema nikto A keby nahodou mal, tak uz je predsa len opotrebovana.Martin_534 píše:vyjímečně s tebou souhlasímkenivruh píše:K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.
Uz len ked si pozries info o Civicu tak vidis, ze max je 205 km/h.
No a to co si napisal o tom, ze Civic da na maximalke seriovu 200sx To by bolo dobre otestovat, pac podla mna je to nerealne aj keby isiel civic z kopca
No a este k tomu co si pisal o vplyve krutiaceho momentu na maximalnu rychlost. Zase to bude vyzerat, ze mudrujem, ale vplyv na max. rychlost ma vykon motora. Staci pozriet max. rychlosti aut s rovnakym vykonom (a roznym krutakom) a uvidis, ze vykon je dolezity.