Stránka 2 z 6

Napsal: 12.01.2007, 14:36
od Elviiis
No samozřejmně že nemůžeš čekat že v zatáčce přidáš a jedeš bokem. Ne že bych byl driftař ale starou E30 bávo 316 100ps jsem tayk dokazal urvat ale je fakt ze to chtelo poradne se do te zatacky oprit a poradne to podpalit :lol:

Napsal: 12.01.2007, 22:18
od nizzmo
Mam momentalne nastaveny seriovy tlak a v pohode ju utrhnem...
Je ale pravda, ze ked tlak pridam o 0,3bar, je to uplne ine auto. :wink:

Napsal: 12.01.2007, 23:30
od Eradicator
Moje S14 by měla vážit 1300kg a 200koní má jen papírově. Když sepne turbu, tak si myslím, že by mě měl nakopnout. Jenomže já zrychluju pozvolna dál bez výraznějšího zátahu, jenom to rochu víc hučí. Tlaky jsem neměřil, nevím jak?

Napsal: 13.01.2007, 09:53
od raddy
len podotknem, ze turbo nezopina ale nabieha postupne od volnobehu, hlavne seriove turbo je volene tak aby bol zatah plynuly samozrejme kvoli komfortu a ovladatelnosti serioveho auta.
samozrejme, pocit o dynamike auta je vzdy cisto subjektivny pokial ju nezmeras alebo neporovnas. no ci sa da alebo neda utrhnut zadok je velmi zavadzajuce, pretoze ak sa zadok utrhne tak to nemusi byt z dovodu vykonu motora ale kvoli zlej geometrii ci pneumatikam a samozrejme vysledkom dobre urobeneho podvozku je to ze sa zadne kolesa NEUTRHNU a nie naopak, staci vsak mat zlu geomtriu zadnej napravy a hned je to ine. takze debata o tom ci niekdo na s14 pali zadne gumy alebo nie nema az taky vyznam, pozicaj si od niekoho gtech a zmeraj si parametre tvojho auta.
je samozrejme mozne ze tvoje auto nejde ako ma, to sa vsak nedokazuje presmykovanim zadnych kolies, ani zdaleka.
ked porovnanim ci zmeranim zisitis ze dynamika tvojho auta je podpriemerna, zacni zistovat preco to tak je a my ti s tym radi pomozeme.

Napsal: 13.01.2007, 11:27
od panpica
Já mám S14 (Zenki, 1997) v sérii. Má nalítáno 155 tis a utrhnu jí kdykoliv. Co se týče turba, tak citelně začíná zabírat kolem 3500 otáček (je to i slyšet). Pokud máš nohu až na podlaze, tak to nakope docela slušně.

Napsal: 13.01.2007, 16:37
od Kentoya
NO JE TO I O VÝKONU, GEOMETRII MÁM DOBROU, PODVOZEK TUHÝ (sorry caps) vzadu gumy 245/45/16 a utrhnu to celkem s přehledem na suchu na trojku, prostě hrabe než se chytne

Napsal: 14.01.2007, 15:59
od Eradicator
Kentoya píše:NO JE TO I O VÝKONU, GEOMETRII MÁM DOBROU, PODVOZEK TUHÝ (sorry caps) vzadu gumy 245/45/16 a utrhnu to celkem s přehledem na suchu na trojku, prostě hrabe než se chytne
Závidím ti. :cry:

Napsal: 14.01.2007, 17:45
od raddy
Kentoya píše:NO JE TO I O VÝKONU, GEOMETRII MÁM DOBROU, PODVOZEK TUHÝ (sorry caps) vzadu gumy 245/45/16 a utrhnu to celkem s přehledem na suchu na trojku, prostě hrabe než se chytne
ako myslis tym ze ides rovno, mas zaradenu trojku das plny plyn a kolesa zacnu presmykovat?
alebo tym myslis ze to utrhnes napr. v zakrute nejakym vhodnym manevrom?

Napsal: 14.01.2007, 18:25
od nizzmo
raddy píše:
Kentoya píše:NO JE TO I O VÝKONU, GEOMETRII MÁM DOBROU, PODVOZEK TUHÝ (sorry caps) vzadu gumy 245/45/16 a utrhnu to celkem s přehledem na suchu na trojku, prostě hrabe než se chytne
ako myslis tym ze ides rovno, mas zaradenu trojku das plny plyn a kolesa zacnu presmykovat?
alebo tym myslis ze to utrhnes napr. v zakrute nejakym vhodnym manevrom?
No ja som myslel samozrejme v zakrute. Ani na chvilu ma nenapadlo, ze by som mal v 140km podradit do trojky, pridat a zadok by mi uletel.

panpica: dobry nick :wink:

Napsal: 14.01.2007, 22:52
od Kentoya
raddy píše:
Kentoya píše:NO JE TO I O VÝKONU, GEOMETRII MÁM DOBROU, PODVOZEK TUHÝ (sorry caps) vzadu gumy 245/45/16 a utrhnu to celkem s přehledem na suchu na trojku, prostě hrabe než se chytne
ako myslis tym ze ides rovno, mas zaradenu trojku das plny plyn a kolesa zacnu presmykovat?
alebo tym myslis ze to utrhnes napr. v zakrute nejakym vhodnym manevrom?
myslím tím že po přeřazení utrhnu kola na silnici dokonce i na čtverku, a protože nedriftuji, tak v zatáčkách to nezkouším, jinak na tu čtverku, nesmí být moc hrubý asfalt, to už nehrabe, ale krásně se kousne, trojce je celkem jedno jakej asfalt je pod kolama

Napsal: 16.01.2007, 17:24
od Mario
musim vam nekdy ukazat jak se driftuje "na spotrebu" :-) 240tka ruleeez.-)
jel jsem asi v peti S14 a zadna nesla tak snadno utrnout jak moje s14 240sx :-) asi ten kroutak od spodu :o) error mezi sedackou a volantem sand neeee:-)
v nizkych otackach SR na muj nema.... ve vysokych je samozrejme o necem jinym.....navic je o monoho kontrolovatelnejsi drift....

http://www.nissan240sx.euweb.cz/driftforum/ARTvideo.MPG
http://www.nissan240sx.euweb.cz/driftfo ... Ymario.wmv

mam i videa asi 10ti koleckama na velkym kruhaci se slusnou mlhou, ale ma to pres 50mb

Napsal: 16.01.2007, 20:11
od kral007
mario: nasyp to nekam :-)

Napsal: 18.01.2007, 10:43
od Láďa z UDC
hele a co takhle změřit zrychlení, podle mě to hodně napoví.
jestli není zrychlení alespoň 7,8s, tak už s autem něco je, třeba už pořádně netlačí turbo, nebo sou malý tlaky....
Pro mě to byl dost směrodatnej ukazatel :wink:

Napsal: 18.01.2007, 10:50
od blázen
zrychlení? nad tím sem vždy přemýšlel...jak se mám rozjet na seriové autě abych zajel zrychlení udáváné výrobcem? nemožné

Napsal: 18.01.2007, 10:57
od Láďa z UDC
ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink: