Stránka 2 z 4
Napsal: 11.01.2007, 09:53
od blázen
raddy píše:kenivruh píše:raddy píše:...treba urobit hlavne FMIC a vyfuk ... Velmi ti odporucam zohnat si 444cc vstreky...
Raddy vsak nekradnem
Samozrejme, ze vsetko je v plane.
No aby si ma chapal, to je len odporucanie,
GO je urcite drahsia zalezitost
o vela, o vela, o viac, ako o vela
Napsal: 11.01.2007, 09:55
od kenivruh
raddy píše:kenivruh píše:raddy píše:...treba urobit hlavne FMIC a vyfuk ... Velmi ti odporucam zohnat si 444cc vstreky...
Raddy vsak nekradnem
Samozrejme, ze vsetko je v plane.
No aby si ma chapal, to je len odporucanie, GO je urcite drahsia zalezitost
Raddy vsetko mi je jasne, ved preto som tam nedal hned 1 bar. Mysleu som, ze tych 0.7 baru bude zatial v pohode.
Napsal: 11.01.2007, 10:23
od raddy
kenivruh píše:raddy píše:kenivruh píše: Raddy vsak nekradnem
Samozrejme, ze vsetko je v plane.
No aby si ma chapal, to je len odporucanie, GO je urcite drahsia zalezitost
Raddy vsetko mi je jasne, ved preto som tam nedal hned 1 bar. Mysleu som, ze tych 0.7 baru bude zatial v pohode.
0.7bar je v pohode, je to v podstate seriovy tlak turba. avsak T28 ma iny nabeh ako T25, takze sa moze stat ze so seriovovu ECU bude turbo nabiehat pomalsie ako by mohlo, tot vsjo. Vela stastia a napis ako to funguje.
Napsal: 11.01.2007, 11:09
od kenivruh
raddy píše:kenivruh píše:raddy píše:
No aby si ma chapal, to je len odporucanie, GO je urcite drahsia zalezitost
Raddy vsetko mi je jasne, ved preto som tam nedal hned 1 bar. Mysleu som, ze tych 0.7 baru bude zatial v pohode.
0.7bar je v pohode, je to v podstate seriovy tlak turba. avsak T28 ma iny nabeh ako T25, takze sa moze stat ze so seriovovu ECU bude turbo nabiehat pomalsie ako by mohlo, tot vsjo. Vela stastia a napis ako to funguje.
Dnes vyzera na pekne pocasie tak ho asi testnem.
Napsal: 11.01.2007, 13:46
od buky300zx
Testni a daj vediet.
Napsal: 21.01.2007, 09:31
od Martin 001
Mam S1 a zbytek auta v serii? Co musim udělat pro to abych mohl zvednout tlak na 1 bar? Díky za radu...
Napsal: 21.01.2007, 09:38
od buky300zx
Mas walbro?Ja by som to so seriovou pumpou neskusal,nemozes vediet v akom je stave a mozes odfajcit motor.Inak ja myslim ze ked mas chip tak uz nic viac ku stastiu nepotrebujes(okrem tej pumpy).
Mohol by si dat aspom Fmic a trochu upravit vyfuk,aby tolko nebrzdil.
Po pripade urobyt sportove studene senie.
Napsal: 21.01.2007, 09:55
od raddy
presne ako pise buky, walbro je dolezite. ostante upravy pomahaju, ale nie su nevyhnutne pre 1bar. avsak turbo by malo byt v dobrom stave a vyfuk vyrazne pomoze...
Napsal: 21.01.2007, 17:17
od Martin 001
Stejně musí být stejný tlak v paliv. systému, ne? Je tam redukční ventil. To zvyšujete tlak potom na něm? Nebo jak? Z výfuku vyřadim alspoň kat a středový tlumič necham. Kvuli hluku... Seriový pumpy mají malej průtok? Díky za rady moc do úprav nevidim...
Napsal: 21.01.2007, 17:38
od blázen
tlak na liště se nemění, walbro má pouze větší průtok.... ten výfuk seriový vyhod do popelnice je k ničemu, nech si udělat s nerezu a dej tam rezonátor a koncový díl a jezdíš potichu, pokud ti nevadí malinko hluku rezonátor nedávej..
po instalaci walbra je třeba změřit a překontrolovat tlak paliva
Napsal: 21.01.2007, 17:57
od Martin_534
blázen píše:po instalaci walbra je třeba změřit a překontrolovat tlak paliva
proč? tlak na liště řídí fpr a to se nezměnilo
jinak pokud je pumpa dobrá, tak se za walbro měnit nemusí, ale dříve nebo později seriová pumpa odejde ...
Napsal: 21.01.2007, 18:06
od blázen
Martin_534 píše:blázen píše:po instalaci walbra je třeba změřit a překontrolovat tlak paliva
proč? tlak na liště řídí fpr a to se nezměnilo
jinak pokud je pumpa dobrá, tak se za walbro měnit nemusí, ale dříve nebo později seriová pumpa odejde ...
to máš pravdu,ale třeba mírně deformovaná zpátečka pod autem může při větším průtoku způsobit problémy,když nebude zajištěn dostatečný odtok paliva..
Napsal: 21.01.2007, 18:38
od Martin_534
jenže to by dělalo i se sériovou pumpou
Napsal: 21.01.2007, 18:40
od blázen
Martin_534 píše:jenže to by dělalo i se sériovou pumpou
to by záleželo na rozsahu poškození.. to měření je 2min práce
Napsal: 22.01.2007, 07:22
od Martin 001
Jak poznam dobrou pumpu? Divný zvuky z ní nevychází a tlak má taky normal. To auto jede v pohodě. Takže pro jistotu změřim tlak, ten má být kolem 2,5 až 3 bary, ne? Jo a kde zvednu tlak na turbu???? Tu pumpu bych koupil až odejde... Když se to stane v nejmíň nevhodnou dobu mam druhou a taky druhou jednotku seriovou...