Stránka 2 z 3

Napsal: 22.02.2007, 13:15
od kenivruh
saigone píše:
Goodziller píše:Ja VW koncern cely nemam rad a naprosto nesnasim Octavie a Pasaty, jezdej v tom nejvetsi prasata co muzete na silnici potkat..
v oktavkach dnes jezdi 3/4 naroda, tak to jsme narod prasat :?: btw ja taky jednou jezdim
Ale on myslel iba cierne s xenonmi a ciernymi sklami :)

Napsal: 22.02.2007, 13:18
od Elviiis
Je fakt že kotka je jedna z mala funkcnich karek od WV ale já osobně bych šel raději do něčeho spolehlivějšího , pohodlnějšího , a lépe přizpůsobeného k pohybu např. accord. U WV je napikaču to že nemaj žádnej použitelnej benzínovej motor.

Napsal: 22.02.2007, 13:21
od Peca
Elviiis píše:No pokud vím tak veyron je zatím stále ve fázi vývoje bo jak už to tak u WV funguje jednička praj nebyla schopná provozu. Navíc S se vyrábí už X let. A když chceš auto který opravu jede tak si za podstatně menší peníz kup Ariel Atom Biturbo 750Ps 500KG :twisted:
Jaké fázi vývoje? Vývoj je dávno ukončený, kolem 100 aut už prodaných a zbylých 200 se bude vyrábět v následujících 4 letech. Pochybuju že by bugatti chystalo nějakou "dvojku", když na každém kusu prodělá šílené prachy. Veyron je především demonstrací technologických možností se spoustou revolučních řešení, které umožňují zachování spolehlivosti i u tak přemotorovaného auta. Jak řekl Clarkson, je to něco jako novodobý Concorde.
Jinak Saleen respektuju, hlavně ve Fia GT se mi dost líbí, ale Veyron je úplně jiná liga....

Napsal: 22.02.2007, 13:23
od Peca
Elviiis píše:Je fakt že kotka je jedna z mala funkcnich karek od WV ale já osobně bych šel raději do něčeho spolehlivějšího , pohodlnějšího , a lépe přizpůsobeného k pohybu např. accord. U WV je napikaču to že nemaj žádnej použitelnej benzínovej motor.
A co 2.0l TFSI nebo ta 1.4 s dvěma turbama? :roll:

Napsal: 22.02.2007, 13:29
od Elviiis
AD jedna jsou dva veyrony. Jeden mněl stále nějaké problémi a proto udělali čislo dvě.

2.0TFSI nejni moc dobrej motor denska je 2.0trubo 200koní nic navíc to víc žere než jede. Parkrát tomu dáš čocec a jako každej WV ho uštveš. 1.4kompresot turbo funfuje jen dlouho ale řekl bych že spolehlivej moc nebude trošku větší záhul a půjde taky do kitek. Ono vyždímat s auta za pomocí trub koně umí každej loisa lae aby ten motor vydržel a neřžral jak rakovina to je podle mne pokrok. řekl bych že SRko ze stary S14 je technologicky minimálně na stejný ůrovní jako 2.0TFSi a nepotřebuje k tmou přímé vstřikování paliva :wink:

Napsal: 22.02.2007, 13:33
od saigone
Peca píše:
Elviiis píše:Je fakt že kotka je jedna z mala funkcnich karek od WV ale já osobně bych šel raději do něčeho spolehlivějšího , pohodlnějšího , a lépe přizpůsobeného k pohybu např. accord. U WV je napikaču to že nemaj žádnej použitelnej benzínovej motor.
A co 2.0l TFSI nebo ta 1.4 s dvěma turbama? :roll:
2.0 TFSI bude fajn jeste jsem v nem nejel, ale slysim samou chvalu. Uz jeho predchudce 1.8 20V nebyl spatnej, jen trochu poruchovej. Je to konstrukce Audi. Uplne jina liga jsou motory W10 (2xr5tdi na jedne klice), W12 (2xvidlicova VR6 na jedne klice), W16 (2xV8 puvodne audi) jsou technologicky hoodne daleko. Problemem celyho VW je poruchova elektrika.

Napsal: 22.02.2007, 13:38
od saigone
Elviiis píše:AD jedna jsou dva veyrony. Jeden mněl stále nějaké problémi a proto udělali čislo dvě.

2.0TFSI nejni moc dobrej motor denska je 2.0trubo 200koní nic navíc to víc žere než jede. Parkrát tomu dáš čocec a jako každej WV ho uštveš. 1.4kompresot turbo funfuje jen dlouho ale řekl bych že spolehlivej moc nebude trošku větší záhul a půjde taky do kitek. Ono vyždímat s auta za pomocí trub koně umí každej loisa lae aby ten motor vydržel a neřžral jak rakovina to je podle mne pokrok. řekl bych že SRko ze stary S14 je technologicky minimálně na stejný ůrovní jako 2.0TFSi a nepotřebuje k tmou přímé vstřikování paliva :wink:
Muj nazor je ze 2.0 TFSI bude zrat o hodne mic uz jen kvuli tomu ze plni euro5 normu...

Napsal: 22.02.2007, 13:55
od Elviiis
TO ze plni euro5jesteneznamena ze malo zere. Vyhod kat na crx lepe pojede a bude mene zrat a zda se ti snad ze pak bude mit mensi emise :wink: No neporovnavej velke obsahy ktere nemas s kim porovnat. Co bylo jako na 1.8 20V dobreho? Vykon? Spolehlivost? Mam dojem že neměl v ničem prim. ve 2.0TFSi jsem jel a nic moc je to prostě 2.0 FSi s turbem 8) A kdyby na tom ty jejich motory byli tak dobře proč by chctěli honďácké technologie :?: :wink:

Napsal: 22.02.2007, 14:16
od Goodziller
saigone píše:
Goodziller píše:Ja VW koncern cely nemam rad a naprosto nesnasim Octavie a Pasaty, jezdej v tom nejvetsi prasata co muzete na silnici potkat..
v oktavkach dnes jezdi 3/4 naroda, tak to jsme narod prasat :?: btw ja taky jednou jezdim
Nerikam, ze vsichni jsou prasata, ale ze nejezdim pomalu, tak 99% aut, ktery me predjedou (vetsinou jak magori) jsou prave octavie....

Napsal: 22.02.2007, 14:19
od mrkevvzime
s prominutim debata o hovne :wink:

Napsal: 22.02.2007, 14:23
od buky300zx
Prene.Zalozte si novu temu,tu je rec o Veyrone a nie .......

Napsal: 22.02.2007, 14:24
od Elviiis
Jo sory za OT jsme hovada že se bavím o WV :oops:

Napsal: 22.02.2007, 19:46
od blázen
mě se saleen líbí podstatně více jako veyron

Napsal: 22.02.2007, 20:57
od Peca
blázen píše:mě se saleen líbí podstatně více jako veyron
Jedna věc je vzhled a pak je ten zbytek co dělá dobré auto dobrým autem ;)

Napsal: 22.02.2007, 23:26
od saigone
tjn smerovalo to do s.acek :)
obe dve auta jsou hezky jen skoda ze je uvidim jenom na obrazku
veyron je mi sympatictejsi, je to takova vykladni skrin technologie