Stránka 2 z 10

Napsal: 31.03.2007, 19:13
od Mirek
nomann píše:
v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju

citace:
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations. Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX. The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14. The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14. Below is a picture of the parts necessary.


viac http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
nojo ale tohle je swap na s14 :(
Zadni tehlice S14 a S13 je temer totozna..jen uchyceni tlumice je trosku jine.

Napsal: 31.03.2007, 19:51
od nomann
Zadni tehlice S14 a S13 je temer totozna..jen uchyceni tlumice je trosku jine
díky, neznám tyhle věci budu muset trochu studovat a větší kotouč swapovat.
díky moc to se tedy oto pokusím "v nejbližší době" :D

Napsal: 31.03.2007, 22:06
od Martin_534
s13 -> s14 brzdy
vepředu je třeba kulák, těhlice a náboj
vzadu stačí jenom náboj

Napsal: 31.03.2007, 22:14
od nomann
Martin_534 píše:s13 -> s14 brzdy
vepředu je třeba kulák, těhlice a náboj
vzadu stačí jenom náboj
když je potřeba do předu těhlice neni potřeba i jinej tlumič kvůli uchycení?
a koukal jsem čepy jsou do ramene lisovaný takže vlastně koupit rameno na s14,asi :dontknow:

Napsal: 31.03.2007, 22:36
od Martin_534
uchycení je stejný, jenom s14 má větší díry na uchycení tlumiče
kulák jde bezproblému vylisovat a nalisovat novej, autokelly prodává samotný kuláky na s14

Napsal: 01.04.2007, 19:37
od nomann
tak práce na podvozku jsem na pár dní přerušil čekám na díly a tak jsem se pustil do ůklidu motorovýho prostoru. A hned se našlo několik otázek
na který jsem nenašel odpověd.
třeba co je tohle za věc, vede do ní hadice ze sání"za turbem" pokračuje pak dál do sání za klapkou. druhej konec vede do sání jako bypas přez klapku, a ještě do toho vede nějaká elektrika.CO TO JE??
Obrázek
a další věc ,CO JE TOHLE,
Obrázek
tamtudy musí jít tlak do vaček, nebo je to EGR?nevim každopádně jestli to jde tak to zruším :D

Napsal: 01.04.2007, 19:40
od Kentoya
to první A/R regulátor
to druhé PCV ventil

Napsal: 01.04.2007, 19:45
od nomann
A/R regulátor je co teď si nejsem jistej že to vím :-D je to něco s volnoběhem? co se stane když ho zrušim
a to PCV můžu teda uplně v klidu zrušit akorát to delá v motoru bordel 8)

Napsal: 01.04.2007, 19:46
od Kentoya
a/r nerušit, je to na volnoběh
pcv zrušit je to na prd

Napsal: 01.04.2007, 19:48
od blázen
Kentoya píše:a/r nerušit, je to na volnoběh
pcv zrušit je to na prd

raddy jej zrušil a měl nějaké potíže,tak vím že ho instaloval z5

Napsal: 01.04.2007, 19:49
od Kentoya
já ho zrušil na pěti motorech a jediný problém byl že se mi do toho nechtělo

Napsal: 01.04.2007, 19:55
od nomann
já myslel že klapka má vlastní vzdušník na volnoběh, a nefunguje ten regulátor jenom než se ohřeje motor něco jako sytič?

Napsal: 01.04.2007, 19:58
od Kentoya
víceméně funguje, když zapneš další spotřebič, (topení, světla a tak), sytič funguje, že přidáš palivo a omezíž vzduch, tady jednotka přidá palivo a AR vzduch

Napsal: 01.04.2007, 20:02
od nomann
díky za objasnění :D pane Kentoya

Napsal: 01.04.2007, 20:07
od Kentoya
není zač