Stránka 2 z 4
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.11.2010, 14:19
od MYSAK
Porad ti tam ale zustane ta zrada s chudsi smesi po startu
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.11.2010, 14:36
od SilverFox
A jakej má důvod to sériový řešení? Respektivě proč je to těch 180s otevřený do atmosféry?
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.11.2010, 14:46
od 200sxfabi
Nejsem si jistej....ale řekl bych že na volnobeh je v sani podtlak tudiž bude nižčí tlak paliva než když to bude regulovat atmosfericky tlak...tudíž budeš mit vetsi tlak paliva tudíž lepší start...ale myslim že až na chladný zimní období neni poznat rozdil ve startování......kdyžtak mě opravte, nejsem si 100% jistej
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.11.2010, 14:50
od MYSAK
Start jo ale jak bylo psano.. kdyz napriklad zastavis jen u benzinky, natankujes, motor mas ohratej, vyrazis a behem tech par minut des do boostu mas v tu chvili zas chudou smes protoze chybi pretlak ze sani
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.11.2010, 18:29
od jetoboy
To znamená že ikdyž máš motor zahřátej,na chvíly vypneš motor a pak jdeš hned do boostu,tak máš chudou směs a po jak dlouhý době to je zas v normálu??
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.11.2010, 18:32
od Woyta
3min
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.11.2010, 18:37
od jetoboy
OK
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.12.2010, 15:43
od Jebass
jeden dotaz.když jsem teda udělal to FPR tak který konektor mám odpojit jsou tam dva co já vím.
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.12.2010, 15:47
od Jebass
a ještě jedna otázka.někde na foru jsem našel tuhle foto doufám že to je správně FPR.
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 28.12.2010, 16:17
od 200sxfabi
mám to stejně
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 29.12.2010, 14:11
od Jebass
tak chlapi a je to tady to čeho jsem se obaval zapojil jsem to podle navodu a auto ne a ne nastartovat.co s tím?
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 29.12.2010, 14:19
od Al3x
pokud to máš tak jak je to na obrázku je chyba jinde, ucpal si všechny díry po hadičkách co jsi odpojil? odpojil si ten solenoid? hodně často dělá problémy čidlo teploty vody, pokud není vpořádku, ecu špatně řídí bohatost směsy, to čidlo stojí pár korun
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 29.12.2010, 14:43
od Jebass
Zaslepená je sací trubka.to ty ostatní slabý mám taky zaslepit?a to doufám že jsem odpojil ten správnej konektor ten co je u Levého tlumiče z vrchu jak mě radil Fabi.
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 29.12.2010, 14:50
od Koudy
Jebass píše:Zaslepená je sací trubka.to ty ostatní slabý mám taky zaslepit?a to doufám že jsem odpojil ten správnej konektor ten co je u Levého tlumiče z vrchu jak mě radil Fabi.
Možná jsi odpojil Powertransistor, to by vysvětlilo to, že to nechytá. Solenoid je ten váleček s 3 vývodama na hadičky. Vede z něj kablík na konci kterýho je konektor který přijde odpojit.
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Napsal: 29.12.2010, 17:07
od Jebass
odpojil jsem:
- 112110165531.jpg (31 KiB) Zobrazeno 22657 x
Občas to má tendenci kucknout jak kdyby to chtělo chytit ale nic víc.