Stránka 2 z 2
Napsal: 02.05.2007, 20:06
od nizzmo
Ecu s nim nerata, pretoze u SR20DET o nom nevie. Ecu je len trocha oblbnuta znova nameranym vzduchom, ktory sa nasava roztocenym turbom, kym bov vypusta prebytocny z tlakovej vetvy. Proste pri najblizsom stlaceni plynu pusti troska bohatsiu zmas. Pokial nemas KAT, tak to obcas pocujes, striela to
.
Napsal: 02.05.2007, 21:06
od David
Láďa z UDC píše:já se chci zeptat co vám na to říká motor, když nemá ten odfukovanej vzduch ze seriovýho BOVu se kterým počítá ECU??
Včera som vyhodil seriový blow /na rady uvedené vyššie za ktoré ďakujem/ je to moj subjektývny pocit ale zdá sa mi, že auto ide lepšie. ďalej- sériový blow-ventil som skúšal na prefúknutie /ústami/ a je veľmi netesný. Moj nový blow vydáva zvuk a je to parádaaaa. Už musím vyrobiť len držiak.
Napsal: 05.05.2007, 18:42
od David
Láďa z UDC píše:já se chci zeptat co vám na to říká motor, když nemá ten odfukovanej vzduch ze seriovýho BOVu se kterým počítá ECU??
Mne na to nic, nehovorí
Ten starý bolw vobec netesnil a ten nový vydáva ešte aj coolový zvuk. Zatial som nepocítil ani žiadny rozdiel.
díky za všetky rady. :-)
Napsal: 05.05.2007, 20:21
od panpica
Nevite nekdo jakej tlak vubec udrzi seriovej BOV?
Napsal: 06.05.2007, 19:02
od nizzmo
Ja som niekedy jezdil so seriovym BOVom na 0,9bar...
Napsal: 08.05.2007, 21:04
od Morpheus
Já rozdíl poznal, ale mám CA18DET.