Napsal: 28.09.2006, 23:34
otázka 1:co se stane,když ve válci komprimovaná směs naráz vybouchne(ona nevybouchne,ona shoří)a přitom vyvine expanzní tlak u turbového motoru řádově cca 100 atmosfér(připomenu jen,jak jsi sám tvrdil,že ty kroužky zas až tak strašně netěsní)?Teď se nehádej,teď odpověz.
adner, kde som spomenul, ze motor netesni? povedal som, ze nestiera olej, ale tesni... stierace kruzky netesnia, stieraju, rovnako, ako stierac na skle...!
presiel som si celu tuto debatu, a ja osobne som nikde nespominal sviecky a nikto sa ma na nich nepytal...!
male zhrnutie:
kentoya, niekde na zaciatku som na raddyho teoriu o odvetrani napisal toto:
"neviem si celkom dobre predstavit zapchate odvetranie vane a ako sa moze olej dostat z vane do hlavy vytlacenim... jedina vec, ktora dostane olej do hlavy je olejove cerpadlo... a ked ho tam dostane, ten olej musi aj nejako stiect nas5 do vane... a kedze stecie, teorie z odvetranim su nezmyselne, pretoze klukova skrina je odvetrana presne cez tie otvory, ktore pouziva olej na to, aby stiekol do vane... keby nestekal, tak za chvilu je vsetok olej v hlave a zasvieti cervena kontrolka s olejnickou... navyse upchate odvetranie klukovky by vytlacilo aj olejovu mierku, ktora sa zhodou okolnosti tak isto nachadza v klukovke... takze toto takisto neprichadza do uvahy... zapchate odvetranie dokaze tak akurat vytlacit olej cez simeringy kluky a rozvodov..."
na toto raddy napisal "a ze olej sa do hlavy moze dostat len za pomoci olejovej pumpy? staci netesnost kruzkov a olej ide cez odvetranie vane do hlavy jedna radost"
-pytam sa ako, ked je podla teba upchate?
kentoya, toto si zase ty pisal: "jenže tu je odvětrání bloku jinde než přes mazací kanály, souhlas že vzduch nepřetlačí olej, ale nic to nemění na horším odtoku z hlavy díky přetlaku, ale vím že to není tento problém, protože by střílela měrka a pravděpodobně podle toho co najela, už by přidřela motor na klice"
-uplne suhlasim, ale kedze takto najazdila uz par tisic km, olej do vane steka
kentoa, zase ty a nasledne moja reakcia: "ale věř, že za minutu ve vaně nemusíš mít ani deci oleje
26.09.2006, 23:13
ano, to je pravda! ale v ten moment mas v kapote dieru od olejovej mierky a tesne pres tym, nez to zadres, ti zasvieti na chvilku cervena kontrolka mazania...
ale marjari nema problem s mazanim, ona ma problem s ubytkom oleja, takze prolem nie je odvetranie"
raddy:
PRIPADE PRETLAKU V OLEJOVEJ VANI JE OLEJ VYTLACANY VO VELKOM MNOZSTVE CEZ ODVETRANIE KLUKOVKY A ZAROVEN NEMOZE STEKAT Z HLAVY DO VANE"
dve moje odpovede: "27.09.2006, 18:07 Předmět:
________________________________________
ak by bola zapchata hadica odvetrania klukovky do sacej vacky, tak pretlak v klukovej skrini urobi to, ze ti bude tlacit vzduch prave cez tu pravu stranu do vyfukovej vacky a odtial cez prepojenie vaciek hadicami a cez PCV to sania... fyzikalne nie je realny stav, ze v klukovke mas pri zapchatej hadici pretlak a v hlave podtlak... ak by sa tak stalo, nedostanes olej z hlavy do klukovky a motor zadres...
27.09.2006, 20:47 Předmět:
________________________________________
kentoya, nevidel som ho rozobraty, ale videl som vsetko, co dokazuje, ze to nie je odvetranie.. a stale tvrdim, ze ak by to bolo odvetranie, tak pomerne rychlo zadres motor"
adner, kde som spomenul, ze motor netesni? povedal som, ze nestiera olej, ale tesni... stierace kruzky netesnia, stieraju, rovnako, ako stierac na skle...!
presiel som si celu tuto debatu, a ja osobne som nikde nespominal sviecky a nikto sa ma na nich nepytal...!
male zhrnutie:
kentoya, niekde na zaciatku som na raddyho teoriu o odvetrani napisal toto:
"neviem si celkom dobre predstavit zapchate odvetranie vane a ako sa moze olej dostat z vane do hlavy vytlacenim... jedina vec, ktora dostane olej do hlavy je olejove cerpadlo... a ked ho tam dostane, ten olej musi aj nejako stiect nas5 do vane... a kedze stecie, teorie z odvetranim su nezmyselne, pretoze klukova skrina je odvetrana presne cez tie otvory, ktore pouziva olej na to, aby stiekol do vane... keby nestekal, tak za chvilu je vsetok olej v hlave a zasvieti cervena kontrolka s olejnickou... navyse upchate odvetranie klukovky by vytlacilo aj olejovu mierku, ktora sa zhodou okolnosti tak isto nachadza v klukovke... takze toto takisto neprichadza do uvahy... zapchate odvetranie dokaze tak akurat vytlacit olej cez simeringy kluky a rozvodov..."
na toto raddy napisal "a ze olej sa do hlavy moze dostat len za pomoci olejovej pumpy? staci netesnost kruzkov a olej ide cez odvetranie vane do hlavy jedna radost"
-pytam sa ako, ked je podla teba upchate?
kentoya, toto si zase ty pisal: "jenže tu je odvětrání bloku jinde než přes mazací kanály, souhlas že vzduch nepřetlačí olej, ale nic to nemění na horším odtoku z hlavy díky přetlaku, ale vím že to není tento problém, protože by střílela měrka a pravděpodobně podle toho co najela, už by přidřela motor na klice"
-uplne suhlasim, ale kedze takto najazdila uz par tisic km, olej do vane steka
kentoa, zase ty a nasledne moja reakcia: "ale věř, že za minutu ve vaně nemusíš mít ani deci oleje
26.09.2006, 23:13
ano, to je pravda! ale v ten moment mas v kapote dieru od olejovej mierky a tesne pres tym, nez to zadres, ti zasvieti na chvilku cervena kontrolka mazania...
ale marjari nema problem s mazanim, ona ma problem s ubytkom oleja, takze prolem nie je odvetranie"
raddy:
PRIPADE PRETLAKU V OLEJOVEJ VANI JE OLEJ VYTLACANY VO VELKOM MNOZSTVE CEZ ODVETRANIE KLUKOVKY A ZAROVEN NEMOZE STEKAT Z HLAVY DO VANE"
dve moje odpovede: "27.09.2006, 18:07 Předmět:
________________________________________
ak by bola zapchata hadica odvetrania klukovky do sacej vacky, tak pretlak v klukovej skrini urobi to, ze ti bude tlacit vzduch prave cez tu pravu stranu do vyfukovej vacky a odtial cez prepojenie vaciek hadicami a cez PCV to sania... fyzikalne nie je realny stav, ze v klukovke mas pri zapchatej hadici pretlak a v hlave podtlak... ak by sa tak stalo, nedostanes olej z hlavy do klukovky a motor zadres...
27.09.2006, 20:47 Předmět:
________________________________________
kentoya, nevidel som ho rozobraty, ale videl som vsetko, co dokazuje, ze to nie je odvetranie.. a stale tvrdim, ze ak by to bolo odvetranie, tak pomerne rychlo zadres motor"