Napsal: 23.07.2007, 20:09
hmmm ja bych rači SR20DET
jo ale já myslim tu na tom e-bay je to 240sx se swapem sr20detkillman píše:240sx a 200sx vypada uplne stejne,lisi se jen motorem a nápisem vzadu na kufru . kdyby nekdo chtel nejlepsi 240cítku,tak udela tu 2,4 L s turbem...
to je oproti RB vehiklDesign píše:hmmm ja bych rači SR20DET
Ty mysliš tu šedou jo? jo tak to je krasavice nojerrys13 píše:mám na mysli druhý odkaz od designa
Tak to je škodablázen píše:to je oproti RB vehiklDesign píše:hmmm ja bych rači SR20DET
ale k cemu to je, kastle je myslim si stejna jak u dvoukila, to si rovnou mohl koupit 200sx s14 a dat na to rypák z s15.jerrys13 píše:jo ale já myslim tu na tom e-bay je to 240sx se swapem sr20detkillman píše:240sx a 200sx vypada uplne stejne,lisi se jen motorem a nápisem vzadu na kufru . kdyby nekdo chtel nejlepsi 240cítku,tak udela tu 2,4 L s turbem...
zkoukni obrázky a uvidiš sám
Ale na druhu stranu pre karoseriu s14 dost slusne tazka krava...blázen píše:to je oproti RB vehiklDesign píše:hmmm ja bych rači SR20DET
Ale na třetí stranu disponuje o dost většíma výkonamanizzmo píše:Ale na druhu stranu pre karoseriu s14 dost slusne tazka krava...blázen píše:to je oproti RB vehiklDesign píše:hmmm ja bych rači SR20DET
rb26 je motor skyline?jerrys13 píše:sorry za ot :jasne že rb26 je lepší než sr20 holt skyline noooo
Tak penize sou to nejdulezitejsi a jak tady tak vidim ty nema nikdojerrys13 píše:přesněji rb26dett je to 2,6l twin turbo 280koní stock power
výkonový potenciál 400%!!!!!
když sou čas a hlavně peníze!!