Stránka 3 z 3
Napsal: 13.08.2007, 15:53
od Vita.z31
Tak jestli o ni mas zajem tak me stala tohle
dam slevu za to ze se m tu valela
kdyztak mi napsi na icq, sem online furt, skoro, mas me tam jako witana
Napsal: 13.08.2007, 16:13
od blázen
já každopádně doporučuju velkej plněprůchozí výfuk a CA16DE sací vačku k těm věcem co jste vypsali ty 444cc vstřiky stojí okolo 6000kč + 1000kč za vyčištění a nová těsnění a AFM stačí z RB20DET motoru ,je o polovinu levnější jak ze Z32
Napsal: 13.08.2007, 16:26
od raddy
Vyfuk je nutnost v kazdom pripade, specialne s T28 turbinou s AR 68, co je pripad s14 T28. To iste plati o FMIC. Vacka pomoze, AFM v tomto pripade vyslovene nutny nie je, priemer serioveho nie je v tychto vykonoch az taka restrikcia, ale znova, vacsi AFM neublizi.
Napsal: 13.08.2007, 16:50
od Kytt
Vita.s13 píše:Tak jestli o ni mas zajem tak me stala tohle
dam slevu za to ze se m tu valela
kdyztak mi napsi na icq, sem online furt, skoro, mas me tam jako witana
na tom čipu se určitě dohodnem ale ještě mi stím počkej
Jinak mužete mi to někdo trošku schrnout,walbro mám intercoler také výfuk průchozí taky snad bude stačit a sání mám taky filtr KD.Jinak díky všem
Napsal: 13.08.2007, 16:55
od blázen
konus filtr
plně průchozí nerez výfuk aspon 63mm + nějaký koncový díl
walbro 255l/h
FMIC
CA16DE sací vačka - není podmínkou
GTR 444cc vstřiky - není podmínkou
RB20 AFM - není podmínkou
T28
STAGE2 chip
keramická spojka - není podmínkou
budíky tlak a teplota oleje, tlak turba - myslím si že to je podmínkou k vůbec vlastnictví SX
to co není podmínkou doporučuji a taky 100oct benzín..
Napsal: 13.08.2007, 16:59
od Kytt
jj jezdim na 100octanovej benzín budíky mám akorát mi chybí na teplotu oleje takže vlastně co mi chybí je to turbo a čip a boost kontrol
Napsal: 13.08.2007, 17:00
od blázen
boost controller nepotřebuješ,ale s jen turbem a chipem budeš tak někde poblíž 260k
Napsal: 13.08.2007, 17:02
od Kytt
blázen píše:boost controller nepotřebuješ,ale s jen turbem a chipem budeš tak někde poblíž 260k
tak lepší než ted těch 200k jinak do budoucna určitě pořídim vstřiky a tu vačku
Napsal: 18.08.2007, 07:43
od Kytt
Kolik se pohybujou ceny klasik T28 nové a starší a kdo by popřípadě měl zatím nespěchám
Napsal: 18.08.2007, 08:33
od blázen
tak 12-15tis po repas a nebo v dobrým stavu, pokud neprodám dvoukilo, budu dávat jedno pěkné jiné turbo tak bude přes zimu moje T28 na prodej
Napsal: 18.08.2007, 09:02
od Kytt
blázen píše:tak 12-15tis po repas a nebo v dobrým stavu, pokud neprodám dvoukilo, budu dávat jedno pěkné jiné turbo tak bude přes zimu moje T28 na prodej
Tak si ho zamlouvám ale aby nebylo už moc vyčochtaný
Napsal: 18.08.2007, 09:10
od blázen
má 3500km po repasi = žádné vůle, jen musím nechat vyměnit těsnící kroužek pro výfukovou část
Napsal: 18.08.2007, 09:19
od Kytt
aby nemelo v zimě 13500km
a zakolik bis ho nechal a nebo to se dohodnem pak
Napsal: 18.08.2007, 09:29
od blázen
určitě ne,.. víc jak 6tis letos nenajezdím.. cena až potom při případném prodeji
Napsal: 18.08.2007, 10:05
od Kytt
ok pak se ozvi