Stránka 3 z 3

Napsal: 13.08.2007, 15:53
od Vita.z31
Tak jestli o ni mas zajem tak me stala tohle Obrázek
dam slevu za to ze se m tu valela :D kdyztak mi napsi na icq, sem online furt, skoro, mas me tam jako witana :wink:

Napsal: 13.08.2007, 16:13
od blázen
já každopádně doporučuju velkej plněprůchozí výfuk a CA16DE sací vačku k těm věcem co jste vypsali ty 444cc vstřiky stojí okolo 6000kč + 1000kč za vyčištění a nová těsnění a AFM stačí z RB20DET motoru ,je o polovinu levnější jak ze Z32

Napsal: 13.08.2007, 16:26
od raddy
Vyfuk je nutnost v kazdom pripade, specialne s T28 turbinou s AR 68, co je pripad s14 T28. To iste plati o FMIC. Vacka pomoze, AFM v tomto pripade vyslovene nutny nie je, priemer serioveho nie je v tychto vykonoch az taka restrikcia, ale znova, vacsi AFM neublizi.

Napsal: 13.08.2007, 16:50
od Kytt
Vita.s13 píše:Tak jestli o ni mas zajem tak me stala tohle Obrázek
dam slevu za to ze se m tu valela :D kdyztak mi napsi na icq, sem online furt, skoro, mas me tam jako witana :wink:
na tom čipu se určitě dohodnem ale ještě mi stím počkej

Jinak mužete mi to někdo trošku schrnout,walbro mám intercoler také výfuk průchozí taky snad bude stačit a sání mám taky filtr KD.Jinak díky všem

Napsal: 13.08.2007, 16:55
od blázen
konus filtr
plně průchozí nerez výfuk aspon 63mm + nějaký koncový díl
walbro 255l/h
FMIC
CA16DE sací vačka - není podmínkou
GTR 444cc vstřiky - není podmínkou
RB20 AFM - není podmínkou
T28
STAGE2 chip
keramická spojka - není podmínkou
budíky tlak a teplota oleje, tlak turba - myslím si že to je podmínkou k vůbec vlastnictví SX
to co není podmínkou doporučuji a taky 100oct benzín..

Napsal: 13.08.2007, 16:59
od Kytt
jj jezdim na 100octanovej benzín budíky mám akorát mi chybí na teplotu oleje takže vlastně co mi chybí je to turbo a čip a boost kontrol :D

Napsal: 13.08.2007, 17:00
od blázen
boost controller nepotřebuješ,ale s jen turbem a chipem budeš tak někde poblíž 260k

Napsal: 13.08.2007, 17:02
od Kytt
blázen píše:boost controller nepotřebuješ,ale s jen turbem a chipem budeš tak někde poblíž 260k
tak lepší než ted těch 200k jinak do budoucna určitě pořídim vstřiky a tu vačku

Napsal: 18.08.2007, 07:43
od Kytt
Kolik se pohybujou ceny klasik T28 nové a starší a kdo by popřípadě měl zatím nespěchám

Napsal: 18.08.2007, 08:33
od blázen
tak 12-15tis po repas a nebo v dobrým stavu, pokud neprodám dvoukilo, budu dávat jedno pěkné jiné turbo tak bude přes zimu moje T28 na prodej

Napsal: 18.08.2007, 09:02
od Kytt
blázen píše:tak 12-15tis po repas a nebo v dobrým stavu, pokud neprodám dvoukilo, budu dávat jedno pěkné jiné turbo tak bude přes zimu moje T28 na prodej
Tak si ho zamlouvám ale aby nebylo už moc vyčochtaný :)

Napsal: 18.08.2007, 09:10
od blázen
má 3500km po repasi = žádné vůle, jen musím nechat vyměnit těsnící kroužek pro výfukovou část

Napsal: 18.08.2007, 09:19
od Kytt
aby nemelo v zimě 13500km :) a zakolik bis ho nechal a nebo to se dohodnem pak

Napsal: 18.08.2007, 09:29
od blázen
určitě ne,.. víc jak 6tis letos nenajezdím.. cena až potom při případném prodeji

Napsal: 18.08.2007, 10:05
od Kytt
ok pak se ozvi