Stránka 3 z 3

Napsal: 10.11.2007, 20:44
od jagy
kenivruh píše:R390 sa robili aj cestne verzie kvoli homologizacii
pise, ze je to jediny vyrobeny kus

Napsal: 10.11.2007, 20:59
od kenivruh
jagy píše:
kenivruh píše:R390 sa robili aj cestne verzie kvoli homologizacii
pise, ze je to jediny vyrobeny kus
Hmmm, tak to bol on na predaj ? Sa mi nezda, skusim najst na fore odkaz.

Napsal: 11.11.2007, 17:30
od Madish
Nene, to auto myslim bylo fakt vyrobeno jen v jediném exempláři. Akorat mi teda neni jasný, proč jsem ho viděl červený, když na fotkach je modry :D

Napsal: 11.11.2007, 17:37
od MYSAK
Asi photoshop :-D

Napsal: 11.11.2007, 18:55
od Madish
tady, je to nejasný, všude píšou jen jeden kus, ALE
Obrázek
Obrázek

Napsal: 11.11.2007, 19:29
od SilverFox
Stejna kastle to asi nebude Podle nadechu vedle svetel a difuzorech ve dverich

Napsal: 11.11.2007, 19:36
od Design
A ten vrchni nema ani ty nadechy pro turbo a ma aji viš umistenej znak ale hledam ješte jednu fotku videl sem to ješte ve žlute a nemužu to najit

Napsal: 11.11.2007, 21:34
od buky300zx
Pochibujem ze bude len jeden kus.Ved koli homolagacii je stanaveny pocet aut ktore su urcene do beznej premavky anie jeden kus.A este tu nesedia aj tie fotky.

Napsal: 12.11.2007, 17:28
od Elviiis
Nissan R390 GT1, Japonsko 1999
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol, cestovní provedení závodního okruhového speciálu. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC a objemem 3495 cm³, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, komprese 9,0, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 404 kW (550 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 637 Nm při 4400 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2720 mm, vnější rozměry 4719x1999x1140 mm, hmotnost 1098 kg, maximální rychlost přes 300 km/h a zrychlení na stovku za 3,9 s.
Cena vozu byla jeden milión amerických dolarů.

Napsal: 12.11.2007, 17:45
od Petr.S14
skoda ze to nerozjeli,kam by se sralo lambo :)
i designove je moc hezky :)

Napsal: 13.11.2007, 08:58
od Elviiis
killman píše:skoda ze to nerozjeli,kam by se sralo lambo :)
i designove je moc hezky :)
přečti článek vejš... výrabělo se ale jak psal buky udělali jen pár kousků kvůli závodní homologaci... jeho cena byla ale 4x vyššínež cena např galarda to bude asi ten důvod proč ho na silnici nepotkáš... navíc stejně jako sky se nedělal s levostraným řízením...

Napsal: 17.11.2007, 14:51
od Madish
hmm, ale dokážu si představit zvuk twinturba proti gallardu :D