Stránka 3 z 3

Napsal: 26.11.2007, 13:29
od mike
heled pj spatnej bov to neni protoze schodou okolnosti je udelanej jak jeden z druhu bovu od apexi ;)) .kazdopadne ja mam mk 3 a nismo ma mk2 tez od bidrina . a funguje nam ok .zalezi to ciste na nastaveni .ja tlacim 0.7 baru a nismo kolem baru (a neujede mi )))) a jak rikam vse je jak ma byt .

Napsal: 26.11.2007, 18:57
od Design
PJ kolik te prisel ten bov?

Napsal: 26.11.2007, 19:37
od MYSAK
este k tomu nastaveni.. me napada co kdyz treba pojedu z kopce bez plynu. na motoru dejme tomu 2500rpm a zavrena klapka? nebude to delat nakej bordel?

Napsal: 26.11.2007, 23:02
od mike
ne nebude..a jakej asi ???????

Napsal: 27.11.2007, 15:23
od MYSAK
no me to jen tak napada..ze pri tech vyssich otackach je vyssi podtlak v sani ne? jestli pri ty situaci nebude treba profukovat..ale asi kecam kraviny :-D

Napsal: 27.11.2007, 19:08
od ,,PJ"
Design píše:PJ kolik te prisel ten bov?
Stály docela dost,myslim,že ve dvojici se dají sehnat okolo 5iset dolarů a navic má Apexi novej model,vypadá dost podobně a možná už vymakali i zvuk,jinak jsem s nima spokojenej. Ale možná když bude nová nabídka,tak pujdu do jinejch....

Napsal: 27.11.2007, 19:18
od ,,PJ"
MYSAK píše:este k tomu nastaveni.. me napada co kdyz treba pojedu z kopce bez plynu. na motoru dejme tomu 2500rpm a zavrena klapka? nebude to delat nakej bordel?
Todle se ti stát může a né,že né,ale jen za předpokladu,že budeš mít ten šroub hodně povolenej......V sání doopravdy při brždění motorem vzniká v sání za klapkou velký podtlak,který ti může píst přitáhnout a pak by ti mohl přisávat ,,falešný" vzduch,ale předpoklad je ,že bys měl hodně povovený šroub a BOV který to umožní......

Napsal: 27.11.2007, 19:30
od ,,PJ"
mike píše:heled pj spatnej bov to neni protoze schodou okolnosti je udelanej jak jeden z druhu bovu od apexi ;)) .kazdopadne ja mam mk 3 a nismo ma mk2 tez od bidrina . a funguje nam ok .zalezi to ciste na nastaveni .ja tlacim 0.7 baru a nismo kolem baru (a neujede mi )))) a jak rikam vse je jak ma byt .
Ja sem taky nemyslel,že je špatnej - to říct nemůžu,protože ho neznam a to aby BOV profukoval při tlaku je skoro nemožný,pokud teda nemá vadu.... Jen není dobře ho utahovat tak,aby pouštěl až nad 5ti tisícema a to ,že jsem psal,že u některých nekvalitních BOVů je problém doseřídit je a ty se pak chovají tak jak nemají,jsem psal ze skušenosti s jedním levným neznačkovým,kterej sme seřizovali asi dvě hodiny,aby vůbec fungoval..... Až někdy uvidím BOV od bidrina tak ti ho okomentuju,takže zatim nic a pomlouvat ho budu až pak :-D ,,vtip" :-D :-D

Napsal: 27.11.2007, 21:50
od vmille
Bidrina jsem měl, je úplně dostačující, ale si s ním pohrát. Taky zaleží kde se berete podtlak pro ovládání, nekdy to zpomaluje reakce.
Ted mám HKS, když přišel tak jsem měl strach protože neměl žádný šroub pro nastavování. Od té doby co jsem ho namontoval tak jsem na něj nešáhl a funguje perfektně. (kvalita za 4000 Kč)

Obrázek

Napsal: 27.11.2007, 21:52
od vmille
To PJ: Takový krásny BOV, co ten orezlí nastavovací šroub.... :D

Napsal: 27.11.2007, 22:15
od Iwan
to vmille:
ten motor sem uz nekde videl,nebil si nahodu na renocaru?

Napsal: 28.11.2007, 13:11
od vmille
Jooo byli na posledních dvou, ale to to moc nejelo :D Ted uz je tam T3 a 230 vstriky a klouze nova spojka, takže hledáme řešní....

Skoda ze ted RENOCAR nebyl a kdovi jak to bude na jare, uz by to chtelo testovat.

Napsal: 28.11.2007, 17:11
od Iwan
nejak to poriesis,ked sem to auto vtedy videl,tak bov mal neksutecne krasny zvuk :-D

Napsal: 28.11.2007, 20:26
od vmille
Nějaké řešení už je na cestě :D A zvuk je pekný na 1.3 ....
Na příštím RENOCARU budu s UNEM a možná už i s SXkem, tak se přihlas jestli tam budeš (třeba pěkným driftem.........)

Napsal: 28.11.2007, 20:44
od Peca
Renocar bude až v květnu...