Stránka 3 z 7
Napsal: 30.04.2008, 07:23
od Vladislav Bureš
Ok tak jdu sehnat manometr
Napsal: 30.04.2008, 11:32
od Vladislav Bureš
Ale teď jsem jel na oběd a při přidání plynu se auto jen rozeřvalo tlak byl na 0 barech 1500ot a auto ani tendence že by mělo zrychlit jen když jsem přišlápl ještě o něco víc (stále tlak 0baru a cca 1700ot) občas škubl že by i zrychloval ale u toho škubání to zůstalo párkrát drcl pak jsem byl už v práci ale je fakt že to bylo za studena a ujetá vzdálenost 2x 500m
Jinak toto se projevovalo již dříve.
Napsal: 30.04.2008, 20:19
od doublejay
Za studena by měla být bohatší směs (nastavuje ECU podle čidla teploty). To čidlo jsi proměřil ohmmetrem? Další, co mě napadá, je lambda...
Napsal: 01.05.2008, 09:00
od raddy
za studena je hlavne hodne posunuty predzapal, co v kombinacii s nespravnym tlakom benzinu moze sposobovat specificke problemy. zmeraj ten tlak paliva, na pumpe musi byt 12V, ked nie inak, doved ich tam priamo z baterky cez vypinac a poistku.
Napsal: 03.05.2008, 10:05
od Martin_534
nebo ještě líp, přes relé - spínací část napoj na původní dráty, silovou část rovnou z baterky přes pojistku - máš to pár cm od baterky
Napsal: 04.05.2008, 11:17
od Vladislav Bureš
Tak aby to ho nebylo málo od včerejška kdy to začalo se d ovečera stala z mého auta dýmovnice a to doslova!
Pro ty co nevědí mám auto po bláznovi
forum/viewtopic.php?t=10496 a turb otlačí 1,3 baru
Abych to vzal od začátku auto má nízký volnoběh nyní kolem 500ot (před časem 700 a už to nebylo ono) také dříve auto ztrácelo tah když se dal větší plníví tlak jak 0,7baru nusel jsem povolit plyn aby to dál zrachlovalo a pak se tato hranice postupně snožovala dnes jsem na tlaku 0,3 a auto při tomto tlaku kope jako omezovač ale také střílí do výfuku a jakmile plyn povolím tak zrychluje dál tento jev není podmíněný otáčkami ale plnícím tlakem. Také vzhledem k tomu že tento jev kouření z výfuku jsem si všiml teprve včera (předevčírem t oještě nebylo protože jsem s tím byl zavřený na hale a byl cítit jen dobe spálený benzín) tak se včera rovněž začalo projevovat jakoby pískání které je úměrné otáčkám motoru a to i na volnoběh (tudíš že by to dělalo turbo jako když je někde prasklina to nebude protože to je i v podtlaku a na volnoběh) Aby toho nebylo málo když jsem byl včera u otase tak to po jednom nastartování smrdělo a kouřilo a pak při druhém nastartování nic
prakticky čisté nesmradlavé plyny. ale když jsem večer dojel domu připadal jsem si jako při zásahu policejní jednotky která chce vykouřit teroristy protože to hulilo jak vojenská tatra když se maskuje oblakem dýmu a smrad že jsem se bál že na mě zalovají ekologi a to podotýkám na volnoběh, původně jsem si říkal že to jsou zbytky oleje když jelo turbo ale po cca 5minutách dochlazování motoru a čekání až přestane hulit jsem pochopil že tam problém nebude protože to hulilo stále stejně a při volnoběhu by se snad ani tolik oleje do sání nedostalo kdyby byl přicpaný odvod z turba a prosakovalo to z turba. Při sundání sacích hadic jsem našel skoro olejové lázně v hadici mezi sacím filtrem a turbem co je do ní odvětrané víko vaček (zaolejovaná byla i váha vzduchu ale tu mi Petr.S14 pomohl vyčistit) turbo má řekl bych 1mm vůli do stran a osově jen malinkatou. Dále hadice mezi turbem a IC je jen mírne zaolejovaná proti hadici mezi sacím filtrem a turbem je to lahoda a mezi IC a škrtící klapkou je prakticky jen nepatrný olejový film.
Teorie mě napadla tak mi ji zkuste vyvrátit či podpořit protože tohle už je vážné.
V autě je plnící tlak 1,3baru kterého se už nějakou dobu nedalo dosáhnou pro výše popsané protesty motoru ale také je pod hlavou kalina těsnění, které si myslím nemuselo vydržet a postupně se v něm dělaly díry které při větším tlaku neudrží a pouštějí vzduch do olejových kanálů(to by mi vysvetlovalo proč auto kope a střílí do výfuku protože má moc bohatou smeš když vzduch uteče) ten je potom může utíkat jen přez odvětrání víka vaček do sání proto je zaolejovaná jen hadice mezi sacím filtrem a turbem a ten olej dál je jen vedlejší jev nadměrného oleje v tého hadici. Ale jak se na to jezdilo dál v domění že problém je v tlaku paliva (jak odešel přívod proudu k čerpadlu - že to byla další jiná porucha která jen zmátla) tak se v těsnění podla hlavou dělaly vetší otvory které nakonec začali pouštět olej do válců a proto auto kouří i na volnoběh. ale vzhledem k tomu že to takto začalo teprve včera tak jsem nepozoroval na měrce úbytek oleje a zdůrazňuju ani předtím jsem necítil smrad z výfuku a to jsem s autem od středy na dílně kde mi běžel motor na dochlazení nebo na heveru když jsem pod autem koukal jestli se něco ze běhu motoru neděje.
Napsal: 04.05.2008, 12:09
od 935Baby
Vladislav Bureš píše: turbo má řekl bych 1mm vůli do stran a osově jen malinkatou
milimetr do stran bych rekl ze uz je celkem větší vůle. I když nevím u tvého turba to bude asi jine...i serioveho Garrett T25 je normalni vůle ktera je i na novem turbu 0,6mm a limit tak 1mm.
Ale axialni vůle pises ze má "jen malinkatou" ale prave osova vůle ma limit neco kolem 0,01-0.09mm coz rukou tezko poznas takze kdyz jsi poznal osovou vůli tak bych řekl ze je KO turbo - loziska...
Napsal: 04.05.2008, 12:18
od Vladislav Bureš
935Baby píše:Vladislav Bureš píše: turbo má řekl bych 1mm vůli do stran a osově jen malinkatou
milimetr do stran bych rekl ze uz je celkem větší vůle. I když nevím u tvého turba to bude asi jine...i serioveho Garrett T25 je normalni vůle ktera je i na novem turbu 0,6mm a limit tak 1mm.
Ale axialni vůle pises ze má "jen malinkatou" ale prave osova vůle ma limit neco kolem 0,01-0.09mm coz rukou tezko poznas takze kdyz jsi poznal osovou vůli tak bych řekl ze je KO turbo - loziska...
ono na motoru v autě se osová vůle těžko zkouší ale něco tam bylo ale spíš me zaráží že před 28 hodinama vůbec nic ani náznak dýmu auto jsem vytáčel předevčíren jsem se projel kolem práce bokem supr a ani ťuk po dýmu a včera když jsem to natočil kolem dvanácté tak to zasalo pískat (i na volnobeh a šlo to s otáčkama motoru ale jako řemen to rozhodně neznělo) a pak u Otase dým a smrad pak jsem to chcípnul a po cca 2 min nastartoval a nic čistý žádný smrad výfuku i při menším vytáčením motoru že si i turbo odfouklo pak večer u práce nic jen když jsem mu dal čoud tak si odprsk a pak zase dýmil ale pak když jsem ho nastartoval že pojedu domu tak nic a ad na parkovišti doma dýmovnice na volnoběh
Napsal: 04.05.2008, 12:37
od Design
Ja byt tebou bych zkusil: tipuju že maš t28? Tak jestli by byl Otas tak hodnej a na skoušku by ti pučil jeho turbo a zkuste ho prehodit a budeš vedet vice ne? A kdyby to bylo tim tak Fire t28 prodava
Napsal: 04.05.2008, 12:44
od Vladislav Bureš
Design píše:Ja byt tebou bych zkusil: tipuju že maš t28? Tak jestli by byl Otas tak hodnej a na skoušku by ti pučil jeho turbo a zkuste ho prehodit a budeš vedet vice ne? A kdyby to bylo tim tak Fire t28 prodava
Když to bude turbo tak koupit jeté rádoby dobré je na chvíly kdy potom je na řadě repas a to můžu rovnou nechat repasovat to svoje nebo rovnou koupit to co bych tam chtěl ale jak jinak se to otázkou financí a to Otasovo turbo má větší vůle jak to moje to by mi bez tak nepomohlo (d ostran ruzhodně a podílně bych také řekl že jsem na tom lépe)
Napsal: 04.05.2008, 12:47
od Design
Hele v odkazech je odkaz na firmu special turbo.nechavame si tam delat repase na nakladak.Je to nekde u brna ja vim je to dalka ale dela ji to opravdu dobre.Nejak bych tam to turbo dopravil a oni ti reknou jestli je to na repasi nebo na novy turbo a popripade ti reknou cenu repasi.
Napsal: 04.05.2008, 12:50
od Vladislav Bureš
Design píše:Hele v odkazech je odkaz na firmu special turbo.nechavame si tam delat repase na nakladak.Je to nekde u brna ja vim je to dalka ale dela ji to opravdu dobre.Nejak bych tam to turbo dopravil a oni ti reknou jestli je to na repasi nebo na novy turbo a popripade ti reknou cenu repasi.
Ono je také možné protože to turbo je po repasy že by se mohla uplatnit záruka ale to není ještě jisté takže s tímto bych ještě počkal. Každopádně díky za typ
Napsal: 04.05.2008, 12:51
od Design
Jasne v pohode :-) Ale jak rikam napred bych si pujčil turob o kterem vim že je bez problemu a vyzkoušel to než začneš cokoli podnikat
Napsal: 04.05.2008, 12:56
od Vladislav Bureš
Design píše:Jasne v pohode :-) Ale jak rikam napred bych si pujčil turob o kterem vim že je bez problemu a vyzkoušel to než začneš cokoli podnikat
Já byl včera u Otase a čistě náhodou mi ho ukazoval a zkoušel sjem vůle a když to porovnám se svým tak jsem na tom lépe ono ozkusit to ano ale s nějakým opravdu dobrým kouskem abychom věděli s určitostí ale když to kouří na volnoběh tak to se dá podle mě zjistit jestli to dělá turbo i bez výměny kord když u škrtící klapky je prakticky sucho a auto kouří víc jak trabant když mu dáš moc olele do benzínu tam bych to asi nehledal ale kdo ví.
Napsal: 04.05.2008, 16:32
od Martin_534
a jak ti to kouří? kdyby to byl olej spalovanej v motoru bude to kouřit namodrale, pokud je to olej z turba - což je dost pravděpodobný, kouří to bíle. jinak zkus hadici kolem turba vyčistit, odpojit odvětrávání vaček, v sání díru zacpi, a na hadici od odvětrávání vaček dej jednosměrnej ventil.
podle všeho to bude turbo a tímdle se mu dá pomoct
pak ještě koukni na odtok z turba do vany, jestli neni někde ucpaná nebo přiškrcená ta hadice