Podivně kouřící motor

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od raddy »

no ak bola od oleja hadice AFM-turbo, tak jedina moznost je ze do nej olej isiel z odvetrania vaciek, samozrejme ak ho tam mas zapojene. ked pusta turbo do sania, tak je olej v hadici turbo-IC-klapka.
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od tamo »

odvetranie vaciek nemam zapojene, ani nie hadica skor vstupne cast do turba bol rozvireny olej,
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od raddy »

tak v tom pripade ide olej cez kompresor turba, skontroluj este tie hadice a klapku aby to bolo na 100%...
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od tamo »

takze hadice som pozrel a su zvnutra mastne ale nie velmi, olej s nich netecie.... klapka je zvonku cista ale zvnutra mam cele eccs aj tak zaspinene od oleja a spiny asi sa tiez pustim do jeho vycistenia.... neviem ci by to dymenie mohla sposobovat mastnota z hadic a eccs ale to sa mi moc nezda...
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od tamo »

takze vycistil som trubky a na spojoch s gumovymi kolenami sa nachadza olej... takze asi je to jasne... pobeham s tym a na zimu opat rozoberiem a pozriem ci tam je opat olej....

este taka primitivna otazka na uistenie sa, trubkach od turba ku klapke by sa nemala nachadzat ani len mastnota??
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od raddy »

pokial nemas odvetranie vaciek zapojene pred turbo, tak v podstate by mali byt trubky suche. nejaka mastnota po rokoch moze byt, ale to je vacsinou dosledok odvetrania vaciek pred turbo. Ak ich raz ocistis a vsetko je ok, tak znovu by sa zamastit nemali.
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od yHCov »

Raddy ještě poslední dotaz,jestli můžu poprosit: našel jsem na internetu tento repas kit http://cgi.ebay.de/Garrett-T2-T25-T28-T ... .m63.l1177 a zajímalo by mě ,jestli je to opravdu i pro T2,protože mi přijde celkově taková menší než t25 a trošku mě zaráží,že by na to byly stejné díly,včetně ložisek atd..Navíc je jsou tam vyobrazené takové dva kulaté půlkruhy,které mám dojem že t2 ani nemá..Díky moc
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od raddy »

na ebay sa vykasli, aj tak to sam dobre asi nezlozis a aj ak ano, tak to treba nechat vyvazit. najlepsie je cele turbo dat do specializovaneho servisu, kde maju original garrett sady a hlavne to vyvazia...inak, loziska a tesnenia kludne mozu byt rovnake, v tom by som problem nevidel...
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od yHCov »

yHCov píše:Raddy ještě poslední dotaz,jestli můžu poprosit: našel jsem na internetu tento repas kit http://cgi.ebay.de/Garrett-T2-T25-T28-T ... .m63.l1177 a zajímalo by mě ,jestli je to opravdu i pro T2,protože mi přijde celkově taková menší než t25 a trošku mě zaráží,že by na to byly stejné díly,včetně ložisek atd..Navíc je jsou tam vyobrazené takové dva kulaté půlkruhy,které mám dojem že t2 ani nemá..Díky moc
Složit bych to myslim i dokázal,spíš jsem si neuvědomil že tu hřídelku rozvážim novýma ložiskama,pokud by se jednalo jen o lopatky a hřídel,polohu si můžu označit a sestavit to stejně jak to bylo,na druhou stranu ty ložiska jsou dost blízko ose,což jejich negativní účinky na vyváženost soustavy snižuje,ale oproti tomu když si vezmu jak rychle se to asi točí tak i to málo se tam asi dost projeví..Lopatky ani housingy nejsou vydřený ani trochu,tak proto jsem to chtěl zkusit repásnou sám jen za cenu repas kitu.Repas vyjde stejně na toli,že už se snad vyplatí vzít novou t25,která by na tomhle slabšim motoru mohla vydžet nějakej ten pátek.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Podivně kouřící motor

Příspěvek od raddy »

problem je za uz stavajuca zostava nemusi byt vyvazena na potrebnu presnost, to som tym myslel...vela krat to nevedia poriadne zlozit ani vo firme co to robi, z toho usudzujem ze to az take jednoduche nebude...loziska tusim nemaju s vyvazenim nic spolocne. vyvazuje sa hriadel s vrtulami a to bud jednotlivo (kompresor zvlast, hriadel turbina zvlast) alebo ako celok. nie jeto uplne jedoducha vec, asi si to naozaj radsej nechaj komplet spravit...moj nazor...
Odpovědět