Swap SR20DET do S13
Re: Swap SR20DET do S13
Pripojim sa k Mirkovi ako majitel auta s SR20DET motorom. Tiez ho mam na denne jazdenie a okrem toho, ze som musel vymenit ten snek na natacanie vaciek (stal ma 150euro), pretoze na nom povolila vola a uz hnusne rachotil. Mam auto 5 rokov a rekreacne obcas aj boky a sprinty. Jazdim rocne 10 - 15 tis. km. Kazdych 5tis. km menim olej v motore a kazdych 20tis. km ostatne maziva. Je ale pravda, ze v zime stoji v garazi. Chcel som tym napisat ze som s nim nemal nikdy ziadny problem, taha krasne od spodu, spotreba okolo 11l/100km, nezere olej, nedymi. Na bezne jazdenie ho mozem len doporucit.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: Swap SR20DET do S13
hodne lidi pise ze klekl po tolika a tollika a proc? to je zasadni otazka co se mu stalo? salky v hajzlu nemazal? proc umrel? to je zasadni a jedina otazka pokud yli salky vymackane je jasne ze nebyli ok... pokud odeslo olejove cerpadlo mohlo to bejt nevhodnym pouzitim oleje prepalovnaim oleje atd... tod vse SRek je u nas mene a ty auta jsou novsi nechci rikat ze je srko spatne ale pokud vrazim do do auta 60tis za swap abych mel motor o kterem buh vi co vydrzi tak nevim no... u udelaneho CAcka mas jistotu...
I dobrej motorar muze narazit na nekvalitni loooza jestli se vratim k200sx dam tam CA po kvlaitni GO s kvlaitnich komponentu posluho na 300k budumu davat sodu a verim ze 100k najezdi mozna preventyvne vymenim po 50k ojnicni looza... kvalitni GO kvalitni komponenty a musi vydrzet
I dobrej motorar muze narazit na nekvalitni loooza jestli se vratim k200sx dam tam CA po kvlaitni GO s kvlaitnich komponentu posluho na 300k budumu davat sodu a verim ze 100k najezdi mozna preventyvne vymenim po 50k ojnicni looza... kvalitni GO kvalitni komponenty a musi vydrzet
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Re: Swap SR20DET do S13
CAcko neni spatny motor, ale pro me je proklety. Jeden jsem uvaril na okruhu, ale to byla moje blbost pac jsem mel vodni chladic v hroznem stavu a za jizdy mi vytekla voda.
Probehla GO u Franty, po niz jsem si ten motor nemohl vynachvalit. Pak jsem repasoval hydra (nakonec se ale ukazalo ze to klepkalo tesneni na svodech) a opet zasahla moje blbost - kdyz se nandavaly rozvody, nevsiml jsem si ze nam jeden vodici kolik krytu rozvodu spadl dovnitr ... po par set km praskl rozvodak. Do te doby auto slapalo jak hodinky, tlaky 12 za studena. Po prihode s rozvodakem se musela udelat hlava, mezitim auto bez hlavy stalo venku...a od te doby auto sice jede super, nic neklepe, ale zere olej...moc. I proto jsem koupil druhe auto, s SXem uz se neda jezdit denne, kdo to ma furt dolivat. A na to abych to resil uz nemam sily. Takze ja nejsem s CA kamarad, na druhou stranu s nim mam problemy spis kvuli vlastni blbosti, kvuli tomu ze ho drtim na okruzich a taky hrala roli spetka smuly. Takze na konvertovani na SR to (zatim) neni
P.S. Pote co jsem videl co dokaze vmilleho S14 se seriovou ECU, jen lehce zvysenym tlakem turba uz si nedelam iluze...SR je lepsi motor, co se tyce vykonu, za malo penez hodne muziky....
Probehla GO u Franty, po niz jsem si ten motor nemohl vynachvalit. Pak jsem repasoval hydra (nakonec se ale ukazalo ze to klepkalo tesneni na svodech) a opet zasahla moje blbost - kdyz se nandavaly rozvody, nevsiml jsem si ze nam jeden vodici kolik krytu rozvodu spadl dovnitr ... po par set km praskl rozvodak. Do te doby auto slapalo jak hodinky, tlaky 12 za studena. Po prihode s rozvodakem se musela udelat hlava, mezitim auto bez hlavy stalo venku...a od te doby auto sice jede super, nic neklepe, ale zere olej...moc. I proto jsem koupil druhe auto, s SXem uz se neda jezdit denne, kdo to ma furt dolivat. A na to abych to resil uz nemam sily. Takze ja nejsem s CA kamarad, na druhou stranu s nim mam problemy spis kvuli vlastni blbosti, kvuli tomu ze ho drtim na okruzich a taky hrala roli spetka smuly. Takze na konvertovani na SR to (zatim) neni
P.S. Pote co jsem videl co dokaze vmilleho S14 se seriovou ECU, jen lehce zvysenym tlakem turba uz si nedelam iluze...SR je lepsi motor, co se tyce vykonu, za malo penez hodne muziky....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Swap SR20DET do S13
kluci nic v zlem mnel sem ca mnel sr kdybych mnel se znova rozhodnout jdu do sr je to nekde jinde presne jak pise peca a bavime se o seriovem motoru takze tu neporovnavejte udelany ca s kovanyma vecami nebo ca s t28 proti seriovemu sr motoru neda se to srovnavat
Re: Swap SR20DET do S13
to nikdo netvrdil...
řeč byla o tom, do čeho jít, jeslti do neznámého SR (aby bylo spolehlivé) nebo spravit za nižší sumu dosavadní CA... (zakladatel je po sériovém výkonu ale hlavně spolehlivosti...
v tom kde jsou ty motory v sériovém stavu výkonově srovnané proti sobě plně souhlasím..
řeč byla o tom, do čeho jít, jeslti do neznámého SR (aby bylo spolehlivé) nebo spravit za nižší sumu dosavadní CA... (zakladatel je po sériovém výkonu ale hlavně spolehlivosti...
v tom kde jsou ty motory v sériovém stavu výkonově srovnané proti sobě plně souhlasím..
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swap SR20DET do S13
Pablo on ma 60 tis ... O to jde, za ty prachy bude spolehlivější CA18 , protože bude cely novy
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Swap SR20DET do S13
koukám ,že už je déle co se to tu řešilo ale po přečtení všech příspěvků pořád nevím jakej motor bych měl chtít...
Re: Swap SR20DET do S13
To zas bude
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Swap SR20DET do S13
když SR tak jakej? A jakej je v nich vůbec rozdíl?...
-
- user
- Příspěvky: 217
- Registrován: 21.09.2008, 01:49
Re: Swap SR20DET do S13
Za mna oba, tam kde patria. SRko v s14tke a CAcko v s13tke... a potom mozes porovnavat a porovnavat...RC_ píše:koukám ,že už je déle co se to tu řešilo ale po přečtení všech příspěvků pořád nevím jakej motor bych měl chtít...
Re: Swap SR20DET do S13
srko se davalo taky do s13 officialne takze patri aj tam
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: Swap SR20DET do S13
Nejlepší co může člověk udělat je zkusit si oba motory....vřele doporučuji pokud je ta možnost, aby si človek udělal obrázek.
Re: Swap SR20DET do S13
zrovna v mém případě nemám 40k na SR ani dalších 40k na jeho repas (v případě ebay koupě)...