Stránka 3 z 4
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 07:08
od MaxX
Design píše:To evo400 tady kousek od prostejova je borec kterej se zabiva prevodovkama a podleme ti postavi co budeš chtit muž udat kontakt.Dela i wrc pro polaky videl sem tam suba a mitsu.
jo o tom taky vím je někde o Kojetína kámoš tam dělal!
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 08:09
od panpica
Tomei ma do konce zari kampan na stroker kity, tak premyslej rychle. Jedna se o slevu pres 16 000 CZK, takze jestli mas volnych 90 tisic , tak do toho jdi
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 08:21
od evo400
2Woyta: Hewland je firma a ne typ převovodovky jak jsi si asi myslel.
Kousek od Prostějova je Kapsch a ty dělají převodovky s přímým zubem pro produkční vozy Subaru a Mitsubishi. Jejich převodovky jsou výborné a cenovka od 120ti do cca 250ti tisíc. Třeba Praga je schopná pro mitsu prodat převodovku tak kolem 75tis. To je všechno fajn, jenže na 180SX/200SX/Silvia nikdo z těchto firem nic nedělá. HKS převodovka je sice dobrá, ale základní cena začíná kolem 200tis v Japanu bez cla a dovozu, navíc smutné je, že také moc nevydrží. Podobné to je s OS Giken, Ikeya Formula a dalšími. Australský Hollinger sice dělá převodovky které vydrží nesmysl (třeba 3 sezony v D1) ale také nesmysl stojí, ceny začínají někde kolem 30tis AUD a navíc musíš vyrobit na zakázku "bellhousing" nebo alespoň adaptér aby to šlo na motor vůbec napasovat.
Docela se tou myšlenkou už nějakou dobu zabývám a je to jedna z věcí která mne dost trápí. Chtěl jsme původně totiž s výkonem někam k 450-480ti koním, což není problém motoricky, ale je to problém především převodovky, dofu a poloos.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 08:46
od Design
Hmm to je pekne je to v tom Kojetine no meli sme tam 607 blb nam automat.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 08:50
od Woyta
Prevodovka systemu Hewland. Lepsi?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 08:53
od Design
A co ty dogbox jak sou natom?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 09:37
od Svobda
Hele a co prevodovka z 350Z jak moc je jina ? Kdyby se na ni predelala priruba nesla by tam ? Tam vydrzi docela dost vim ze se bali co udela stima 600 a 900Nm . Ale cely rok drzela a drzi sice v normalnim provozu zadne drifty a okruhy.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 09:48
od evo400
KAPS AUTOMATIC, s.r.o.
Přerovská 561
752 01 Kojetín
Česká Republika
Telefon a Fax +420 581 764 086
GSM
+420 602 718 762 - Servis
+420 602 576 821 - Náhradní díly
+420 608 860 097 - Kancelář
E-mail
kaps@kaps.cz
KAPS TransmissionsHusova 743
752 01 Kojetín
Česká Republika
GSM +420 602 832 291
Fax +420 581 762 253
E-mail
info@kaps-transmissions.com
Tak nevím koho dalšího jste v Kojetíně mysleli. Ti za 20tis nedělají nic, možná tak výměnu oleje. Dělají super kvalitu, ale ne za 20.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 09:58
od Design
No nebyli si moc s tima utomatem schopni poradit nechali sme tam 30 tisic a porad to neradi jak by melo.Sice se to zlepšilo to je pravda ale na 100% to neni.A divilibyste se kolik novejch aut v automatu tam bylo odstavenejch samy Audiny BMW a podobne.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 10:09
od panpica
HPI prevodovka (vylepsena nismo) ma podle vyrobce vydrzet 430 PS a 490 Nm.
A cenou se do 120 tisic vejdes.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 12:04
od Awatar
Na výkonný motory se používá i převodovka z MKIV, ale ta už jetá stojí víc jak 60k a do s14/s15 se asi jen tak nevejde.
Finančně vyjde asi na stejno jako pevnější, ale nemá přímý ozubení, což je na použití na street přeci jen příjemnější.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 14:05
od Design
A co R33 prevodovka?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 14:10
od Awatar
Design píše:A co R33 prevodovka?
velká zadokolová RB převodovka (RB25DET) neni špatná, ale ten getrag je pevnější
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 14:57
od panpica
Na australskych forech doporucujou Z32 prevodovku.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 15:22
od evo400
Převodovka z Nissanu Skyline GST-T je samozřejmně asi nejsnazší řešení, ale po zkušenostech s neřadícími převodovkami to nevidím jako ideální případ. Stejně by se musela zrepasovat a stále to bude "jen" silnější synchronizovaná převodovka, která řadí se zvyšujícími se otáčkami motoru hůř a hůř..... tedy opět k hovnu.
Implementovat Getraga se Supry MKIV by bylo možná složitější než dát to tam i s motorem. Pravdou je, že ta převodovka vydrží hravě 1000Koní, ale opět ty synchrony. Tyhle výměny převodovek za jiné z jiných aut to je takové jak oškrábat se za pravým uchem levou nohou. Proč to neudělat rovnou tak jak se má? Dle všeho by tu v ČR mohli být tak dva lidé kteří by uměli do původního obalu naskládat bezsynchronní převovoku s přímými zuby, do které by následně uměli dodat nějaké díly pokud by se něco porouchalo.