Skúsenosti s TURBOM CHINA

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od sejkora »

mauglie píše:Sejkora:

Neni pravda, ze NEMUZOU fungovat, zkusenosti ze zahranici rikaji neco jineho. Ocividne i s horsim materialem mohou fungovat relativne dlouho, hlavni rozdil je zpracovani, ktere probiha bez nejkaych zasadnych norem a ani kontrola kvality nebude zadna slava,proto funkcnost jak kdy. Nicmene to byl drivejsi problem,pochybuji,ze se nesnazi zlepsit kvuli konkurenceschopnosti vuci jinym "plagiatorum".
jinej material = jina roztazitelnost materialu = jina tepelna vodivost..... pokud okopcej turbo se stejnejma rozmerama a vulema coz oni umej velice dobre tak to turbo nemuze fungovat = nevydrzi dlouho. Navic hridelky nevyvazuji vubec a nebo jen do nejakych 100 000 ot min, vic ne...
Bez auta...
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od nismors13 »

playdude píše:ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
preco max 1 bar pri keramike? mam zrovna tuto turbinu,je nachylnejsia na nieco?

a este jedna vec vobec ju nepocujem jedine ked sa dotaca po zastaveni motora,povodna S13-tkova T25 si pekne hvízdala.je to normalne?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Mirek »

kdyz foukas vic nez bar, ta keramicka cast se rozleti..nesnese to...je to za cenu rychlejsiho nabehu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od mauglie »

Ale jestli má GT2560R, tak to keramiku nemá ne? To má GT28R z S15.
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od nismors13 »

GT2560R 466541-4 alebo 14411-91F00
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od mauglie »

Chápu, že GT2560R je vlastně GT28R, ale keramickou vrtulku mělo jen GT28R určené do S15 Spec R, ne?
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Awatar »

mauglie píše:Chápu, že GT2560R je vlastně GT28R, ale keramickou vrtulku mělo jen GT28R určené do S15 Spec R, ne?
jo
S15 - JDM
Uživatelský avatar
automato
user
Příspěvky: 501
Registrován: 18.11.2010, 10:28
Bydliště: Slovensko okolie NR

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od automato »

Podla toho čo tu čítam, nikto tie turba neskusal. Každý má predsudky voči lacným veciam z číny. Keby to niekto vyskúšal tak by som aj veril, ale spat mi to nedá. Keď budem mať prachy určite to vyskúšam ja.

Ale skor túto verziu

http://cgi.ebay.co.uk/GT28-T28-TURBO-CH ... 20b7d81c0e

Za tie prachy pošta zdarma keby vydržalo jedny rozvody tak je to v pohode

229 GBP = 262,07 EUR

Výsledok SKK*:
7 895,12 SKK 6389,02 Kč

Alebo ešte lacnejšia verzia

http://cgi.ebay.co.uk/T25-T28-Turbochar ... 20b7c95614
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA

race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Mirek »

zajimave je jak se tohle opakuje..snad kazdy rok se najde nekdo si mysli jakou objevil novinku a jak kvalitni jsou turba z ciny

Na tvoji otazku, ano turbo z ciny tady zkousel max jeden clovek, kazdy z nas ma svuj motor totiz rad a nechce si ho zkurvit smejdem z ciny 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Mirek »

mimochodem priste zkusit vyhledavani....

http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... rba+z+ebay
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Peca »

Nějaký experimentátor by mohl vyzkoušet tohle :)
http://www.enjukuracing.com/isis-t25t28 ... 10846.html

S poštou cca 7k
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Woyta »

Kvalita odlitku a frezovani podle fotky nevypada zle.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od yHCov »

turba kupuju vždy origo garrett ale v přebalu od nissanu, na ebayi.. kupoval jsem t25 za 10000 se clem pokud se dobre pamatuju a s15kové turbo asi za 12..Vše nové.
Obdivuju lidi co jsi turbo koupí od nějakého českého zprostředkovatele které tu vypsal awatar, za nesmyslně vysokou částku, přestože jsou schopni ho koupit na ebayi s minimálně o třetinu nižší cenou.
co se týče čínských turb, mnohokrát jsem narazil na spokojené lidi kteří jezdí na svých rb25det v anglii čínský turba s naprostou spolehlivostí, ale stejně bych si čínu nikdy nekoupil..
každopádně on ten garrett neni taky žádnej zázrak, když se člověk podívá na celkové zpracování a díry pro šrouby procházející až do výfukové turbíny kde zcela jistě nenapomůžou proudění, nebo na většinu jetých t25 s prasklou stěnou okolo wg.
Osobně si nemyslím nic dobrého o čínských turbech, ale nepovažuju garrett za něco příliš dobrého..
nedávno jsem dělal GTR s 15tis najeto a mělo prasklé turbo stejně jak většina s13 ..
Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Jennulda »

Mirek píše:zajimave je jak se tohle opakuje..snad kazdy rok se najde nekdo si mysli jakou objevil novinku a jak kvalitni jsou turba z ciny

Na tvoji otazku, ano turbo z ciny tady zkousel max jeden clovek, kazdy z nas ma svuj motor totiz rad a nechce si ho zkurvit smejdem z ciny 8)

Nechapu proč by se mu měl zkurvit celej motor, jedine co se zkurvi je max to turbo, ja bych to taky testnul :wink:
Odpovědět