Bez seslapnuti plynu nenastaruju

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Belmondo1 píše:OK zkusim promerit jak po tejdenim za studena tak i po dennim za studena at je s ventilama jasno :O) Zatim diky Raddy jo jeste mala otazecka jsou ty ventily hodne nebezpecny muze to napachat velkou skodu? mam s tim radsi prestat jezdit nez to promerim?
Kdyz jsem koupil auto tak jiz byl na motoru problem se sacima ventilama (v te dobe jsem to jeste nevedel) V lete se motor po studenem startu trasl, zadny extrem. Pak byla zima, motor se trasl docela dost. Po zime se trasl i pri venkovnich teplotach 10°C i kdyz bylo tepleji. V konecne fazi jsem musel motoru pomahat plynem aby udrzel volnobeh. No a pak byla konecne odvaha a penize zacit ten problem resit.

Od doby kdy jsem koupil auto jsem najel cca 5000km. Faze kdy jsem musel motoru pomahat plynem aby za studena nechcipl se objevila pri cca 3000 tis kilometrech.

Oprava > 4 saci ventily spatne (nesly uz ani prebrousit jak meli slaba sedla) Otazka je kdyby se to podchitlo drive tak by mozna ty ventily sly prebousit a pouzit. Ale ve finale jsem rad ze jsem musel ventily koupit protoze tam byli ty starsi s oznacenim 74. Ted tam bude 8 novych sacich ventilu c 51 :D
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Odpovědět