Stránka 3 z 4
Napsal: 19.09.2005, 07:11
od raddy
Martin_534 píše:935Baby píše:Tak jsem dneska nastartoval s odpojenym ridicim podtlakem k FPR a auto chytlo krasne.
Po opetovnem pripojenni podtlakove hadicky se problemy se studenym startem vratili.
Vidim to na chybnou fuel pump nebo FPR.
tak si rychlejší, já to testoval taky a výsledek stejnej
s odpojeným podtlakem na fpr auto chytlo krásně
takže problém bude asi v alternativním zapojení fpr, nabo v fpr samotném, takže se s tim smířím a bude to :-)
mne auto startuje rovnaku dobre, ci mam fpr odpojeny alebo zapojeny, ale nestartovalo ked som mal zle nastaveny predzapal (asi mam vydrate tie drazky v CAS....)takze uz sa opakujem, ale je aby som isiel tymto smerom.
co sa tyka budiku na tlak paliva, zobral som obycajny vzduchovy, hadice a umelohmotne T-ko a mam tlakomer na palivo:)) funguje bez problemov...
Napsal: 19.10.2005, 18:11
od Martin_534
tak jsem vyměnil svíčky za denso iridium iq24 a najednou to staruje uplně bezproblému ...
Napsal: 19.10.2005, 18:59
od 935Baby
Gratuluju, aspon nekdo uz to vyresil.
Ja jsem zatim rezignoval. Me to za soucasnych nizkych teplot taky krasne startuje.
Problem se startem nastane pouze tehdy kdyz je teplota okoli 15°C a vis. Coz byva ted problem.
A taky uz me to prestava bavit
Jestli budu mit na jare naladu to resit tak mam v planu:
- zkontrolovat predstih
- zmerit tlak paliva
- FPR..............
Ty jsi rikal ze ti to spatne startovalo vzdycky za studena. U me ty svicky nedavaji smysl.
No snad na to taky nekdy prijdu
Napsal: 19.10.2005, 19:01
od Martin_534
no možná to je tím, že je nižší teplota ... každopádně teď to 2x zasebou naskočilo okamžitě na 1500ot a pak spadlo na 1100
ty svíčky mi taky nedávaj smysl, navíc když jsou o 2 stupně studenější, než seriový ...
Update
Napsal: 17.06.2006, 18:04
od 935Baby
Par dalších testů a poznatků
Situace kdy nastává problém se studeným startem
- když mrzne nebo je teplota pod cca 5°C tak auto chytne krásně a otáčky hned vyletí na cca 1700rpm
- při aktuálních teplotách kolem 25°C auto má dříve popsané problémy se startem, chytne a drží otáčky na 600rpm
Nechal jsem otestovat a vyčistit vstřiky
- jsou v pořádku, ve vypnutém stavu těsní
Vyměnil jsem čidlo teploty motoru (to co je pripojené k ECU)
- nic se nezmenilo krom toho že můj učet je o 1000Kč menší
Změřil jsem tlak paliva
- 2,5 baru při zapnutém zapalování
- 2,2 baru na volnoběh se zapojeným podtlakem v FPR
- 2,8 baru na volnoběh s odpojeným podtlakem do FPR
V manuálu je:
- 2 bary na volnoběh se zapojeným podtlakem
- 2,5 baru na volnoběh s odpojeným podtlakem
Takže tlak paliva se zdá být v pořádku
Měření komprese motoru
Na teplém motoru:
- dle manuálu by měli být ideální tlaky 11.7 baru
1.válec: 9,5bar
2.válec: 9,5bar
3.válec: 9,5bar
4.válec: 9,2bar
Na teplém motoru s přídáním oleje do válců (přidal jsem cca 5ml oleje 10W-40)
1.válec: 10,8bar
2.válec: 10,8bar
3.válec: 10,7bar
4.válec: 10,5bar
Jestě zítra změřím na porádně vychladlém (po ránu) motoru abych zjistil jak jsou na tom ventily.
Výsledky dalších testů jsou zde (psané v angličtině)
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=170470
- jenom podotknu že už jsem snad testoval skoro všechno
Napsal: 18.06.2006, 19:53
od 935Baby
Tak jsem změřil kompresi za studena
1.válec: 9,2bar
2.válec: 9,8bar
3.válec: 9,8bar
4.válec: 9,3bar
Aspon jedna dobrá zpráva. Ventily se zdají být OK
A opět za tepla
1.válec: 9,5bar
2.válec: 9,5bar
3.válec: 9,5bar
4.válec: 9,5bar
Myslíte si že tyto naměřené komprese na studeném motoru mohou mýt vliv na ty moje problémy se studenými starty????
Jedié co mě ještě napadá je změřit předstih zapalování (měl by být OK, byl nedavno kontrolován)
Jestli ten předstih nepomůže tak už na to seru, protože těd už by předemnou byli pouze možnosti vypůjčení součástek a testování:
AFM
FPR
Air regulator
pumpa
Napsal: 18.06.2006, 20:26
od Kentoya
teoreticky může, pokud to žere olej a zapéká to svíčky jinak asi ne, koukni se na svíčky jestli nejsou černý
Napsal: 18.06.2006, 20:43
od 935Baby
Kentoya píše:teoreticky může, pokud to žere olej a zapéká to svíčky jinak asi ne, koukni se na svíčky jestli nejsou černý
Tak olej mi to nežere a svičky jsou pěkné
Napsal: 23.09.2006, 22:41
od 935Baby
Tak jsem zkontroloval predstih zapalovani
15° pred TDC
AFM
Air Regulator
FPR
Brzo si pujcim od znameho AFM abych ho otestoval.
Pokud to nespravi AFM tak uz na to kaslu.
Do té doby než bude komprese motoru v pořádku tak už to řešit nebudu, protože ta nízka komprese může být důvodem těch problémů se startem.
Air Regulator je jedina sance koupit nový protože použitým jednotkám nevěřím - a nový od NISSANU je kurevsky drahý.
Stejně tak FPR - taky jedine koupit nový a také je drahý.
Napsal: 23.09.2006, 23:38
od blázen
935Baby píše:Tak jsem zkontroloval predstih zapalovani
15° pred TDC
AFM
Air Regulator
FPR
Brzo si pujcim od znameho AFM abych ho otestoval.
Pokud to nespravi AFM tak uz na to kaslu.
Do té doby než bude komprese motoru v pořádku tak už to řešit nebudu, protože ta nízka komprese může být důvodem těch problémů se startem.
Air Regulator je jedina sance koupit nový protože použitým jednotkám nevěřím - a nový od NISSANU je kurevsky drahý.
Stejně tak FPR - taky jedine koupit nový a také je drahý.
FPR a AR si klidně kup starší,..zas tolik jich pokažených není
třeba pokažený FPR sem ještě neviděl
Napsal: 24.09.2006, 08:08
od mrkevvzime
AR se da opravit
staci rozebrat, vycistit a nastavit
Napsal: 24.09.2006, 13:37
od 935Baby
mrkevvzime píše:AR se da opravit
staci rozebrat, vycistit a nastavit
Ja jsem AR uz testovat, rozebiral:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showpost.php? ... stcount=12
Stejne tak jsem meril tlak paliva s odpojenym podtlakem do FPR. A obe tyto soucastky se zdaji byt v porádku - ale stejne bych je chtel zkusit vymenit za nove.
Napsal: 24.09.2006, 16:03
od blázen
935Baby píše:mrkevvzime píše:AR se da opravit
staci rozebrat, vycistit a nastavit
Ja jsem AR uz testovat, rozebiral:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showpost.php? ... stcount=12
Stejne tak jsem meril tlak paliva s odpojenym podtlakem do FPR. A obe tyto soucastky se zdaji byt v porádku - ale stejne bych je chtel zkusit vymenit za nove.
jak koukám tak ta pružinka v AR na našich starých strojích už asi taky nebude fungovat jak má
Napsal: 02.10.2006, 17:41
od 935Baby
Tak jsem denska testoval AFM co jsem si pujcil od znameho a vysledky:
Nic se nezmenilo, porad to spatne startuje za studena.
Meril jsem i vstupni hodnoty z ECU - pin 27:
pri volnobehu: 1,50V (dle manualu má být 1,6V)
při 2500rpm: 1,92V (dle manualu má být 2,2V)
Pred tim na puvodním AFM jsem nameril:
pri volnobehu: 1,52V (dle manualu má být 1,6V)
při 2500rpm: 2,1V (dle manualu má být 2,2V)
Tak uz to asi vzdavam, mozna ty problemy se startem zkutecne zpusobují ty nižší komprese - i když zase 9,8bar za studena není žádný extrém. Asi uz to spalovani za studena kvuli te kompresi blbne.
Napsal: 02.10.2006, 18:24
od blázen
mě se podstatně zlepšilo startování, když sem předělal výfuk za čisté nerez potrubí bez tlumičů. Co máš ty za výfukové potrubí?