Stránka 3 z 8

Napsal: 15.10.2005, 15:44
od Andeer
včera mi v práci řekli že mám "starý pekáč"
tak si dovedete predstavit co to se mnou udělalo

Napsal: 15.10.2005, 16:22
od Mirek
Andeer píše:včera mi v práci řekli že mám "starý pekáč"
tak si dovedete predstavit co to se mnou udělalo
Tak je vytahni na sprinty s jejich novejma pekacema :))

Napsal: 15.10.2005, 16:49
od doublejay
Jo, stary pekac... A proc, kdyz jedu ja (a trochu si pomuzu plynem nad 3500 ot. a BOVem), se kazdy ohlidne a po tech "novych pekacich" mych zamoznejsich kolegu se nikdo ani nepodiva? :D

Napsal: 15.10.2005, 16:57
od Mirek
doublejay píše:Jo, stary pekac... A proc, kdyz jedu ja (a trochu si pomuzu plynem nad 3500 ot. a BOVem), se kazdy ohlidne a po tech "novych pekacich" mych zamoznejsich kolegu se nikdo ani nepodiva? :D
Jojo.....asi tak :D

Napsal: 15.10.2005, 18:10
od blázen
pokud můžu poradit tak co se týká instalace KA24E/DE tak má jinou převodovku než CA18DET,kardan jde dopasovat, má jinou elektriku..taktež to bude s SR20 tam nebude pasovat si ani kardan

Napsal: 15.10.2005, 22:25
od milonovo
Já bych zůstal u CA 18 DET,pořizovací náklady jinýho motoru můžeš vrazit do luxusní GO a nemyslím že je potřeba 350PS.Mě by ke spokojenosti stačilo 250,pokud budu mít něco navíc,nebudu se zlobit :) Myslím že už tak se s tím dá zažít spousta zábavy a na sprintech v týhle kategorii stejně jezdí úplně jiná liga.

Napsal: 16.10.2005, 00:43
od Mirek
milonovo píše:Já bych zůstal u CA 18 DET,pořizovací náklady jinýho motoru můžeš vrazit do luxusní GO a nemyslím že je potřeba 350PS.Mě by ke spokojenosti stačilo 250,pokud budu mít něco navíc,nebudu se zlobit :) Myslím že už tak se s tím dá zažít spousta zábavy a na sprintech v týhle kategorii stejně jezdí úplně jiná liga.
JA se zacinam divat po RB20DET....jinak CA18 nebude zas takovej zazrak kdyz jak tu nekdo psal vsude swapuji za SR20 :)

Napsal: 16.10.2005, 07:32
od milonovo
Kdo chce kam,a? si tam jde! :D

Napsal: 16.10.2005, 09:23
od Martin_534
Mirek píše:JA se zacinam divat po RB20DET....jinak CA18 nebude zas takovej zazrak kdyz jak tu nekdo psal vsude swapuji za SR20 :)
to není pravda, amíci swapují na sr20det jen kvůli tomu, že v japonsku je sr20 daleko častější a stejně drahej, díky tomu, že se montuje do s13, 14 a 15 od roku 1991 :-)

jinak podle mýho nemá nejmenší smysl swapovat na sr20 z ca18, protože výkonovej potenciál u obou motorů je přibližně stejnej a jedinej výslednej rozdíl je, že tě to bude stát o 100tis víc

Napsal: 16.10.2005, 13:32
od Mirek
To Martin: Sak jo sem si delal legraci :D . O tom RB20DET si myslis co?

Napsal: 16.10.2005, 16:21
od Martin_534
no určitě to nebude špatnej motor, navíc 6válec :-)
ale když už, tak bych se poohlídnul po rb25, nebo 26

Napsal: 16.10.2005, 18:46
od Mirek
Martin_534 píše:no určitě to nebude špatnej motor, navíc 6válec :-)
ale když už, tak bych se poohlídnul po rb25, nebo 26
Jina cenova kategorie....je rozdil jestli dam cca 2K eur za RB20DET nebo 5.5K za RB26DET :(

Napsal: 16.10.2005, 19:33
od blázen
myslím si že nejlepší a nejlevnější varianta je na ten výkon dostat stavající CA18DET, ikdyž toho pak vydrží mín tak i s těma GO to bude pořád nejlevnější varianta,navíc dostupnost dílu na tento motor je na vynikající úrovni, unás se na to dá koupit úplně všechno,další věc sou problémy s upravami,s CA18 to bude nejjednodušší,pač ho tady má každý a některé se tomu výkonu přibližují,neli ho mají,takže kdykoliv poradí, to se týká i problému,cokoli nefunguje, je nejpravděpodobnější možnost rady pro tenhle motor....nejlepší nakonec,z 1,8 dostat 350koní, to je prostě paráda :wink:

Napsal: 16.10.2005, 19:59
od Kentoya
můj názor ca18det a kromě všech úprav co se tady probírají, bych
1) udělal výbrus válců (třeba i o 1mm větší (bude i větší obsah))
2) vyměnil písty za kovaný (tím pádem lehčí), nejlépe téčka s nosem proti výkyvu, a vupouklý nahoru, (vyšší komprese, lepší spalování)
3) GO hlavy, kvůli vyšším tlakům měděný kroužky jako těsnění
4) titanový ojnice (ty ten motor přežijou) jsou extra lehký a s těma pístama to půjde brutálně do otáček
5) odlehčit a vyleštit kliku jak zrcadlo, dynamicky vyvážit (pokud budou peníze nazbyt raději kovanou kliku a nebudeš chápat (odlehčit setrvák)
6) čip minimálně stage 3 (jestli hafo cachů nech si udělat custom) popř se domluv s radym at ti udělá úpravy (dal bych CMOS EPROM rychleji reaguje)
7) FMIC, BOW, chladič oleje, Walbro, střiky, atd.........
8) odhad je přes 400 koní (aby nebylo 500)

a k tomu všemu odlehčit všechny rotační hmoty-náboje kol, závodní litáky, co nejlehčí gumy atd..... a jseš král sprintů

Napsal: 16.10.2005, 21:12
od Martin_534
Kentoya píše:můj názor ca18det a kromě všech úprav co se tady probírají, bych
1) udělal výbrus válců (třeba i o 1mm větší (bude i větší obsah))
2) vyměnil písty za kovaný (tím pádem lehčí), nejlépe téčka s nosem proti výkyvu, a vupouklý nahoru, (vyšší komprese, lepší spalování)
3) GO hlavy, kvůli vyšším tlakům měděný kroužky jako těsnění
4) titanový ojnice (ty ten motor přežijou) jsou extra lehký a s těma pístama to půjde brutálně do otáček
5) odlehčit a vyleštit kliku jak zrcadlo, dynamicky vyvážit (pokud budou peníze nazbyt raději kovanou kliku a nebudeš chápat (odlehčit setrvák)
6) čip minimálně stage 3 (jestli hafo cachů nech si udělat custom) popř se domluv s radym at ti udělá úpravy (dal bych CMOS EPROM rychleji reaguje)
7) FMIC, BOW, chladič oleje, Walbro, střiky, atd.........
8) odhad je přes 400 koní (aby nebylo 500)

a k tomu všemu odlehčit všechny rotační hmoty-náboje kol, závodní litáky, co nejlehčí gumy atd..... a jseš král sprintů
u turbomotorů se komprese spíš snižuje, protože s velkym turbem, který natlačí spoustu vzduchu pod tlakem to s velkou kompresí detonuje
a nejlevnější uprava turbobomotoru je výměna turba za větší + potřebný úpravy k tomu :-)