Stránka 3 z 4
Napsal: 10.11.2005, 21:17
od Martin_534
Spider píše:jj přesně tak koukám že mar?as je už asi informovanej anebo si pamatuje koho vozí
a když už sme u toho za kolik seženu to turbo?
abych věděl kolik mam šetřit abych se na něj nemusel jenom dívat už chci jezdit
já sem informovanej už od včera :-)
to za 6000 z anonce je od nonama, já mám svoje taky na prodej za 8000
Napsal: 10.11.2005, 22:34
od Caizi
spider píše:no tak vás chlapi zdravim jakožto nový člen, už tam jezdit nemusíte už tam neni a na fotkách vypadá dobře a ve skutečnosti taky akorát mě teda chybí to turbo to tam nebylo vůbec trochu křachlej ten zadní spojler na levý straně ale jinak je fakt parádní co se týče kastle tak prohnilá nikde neni až zase standartně zadní kufrové dveře pod tim spojlerem takže budu vařit
a v interieru jak novej a až zistim jak se sem dá foto tak to sem hodim
Jak tam je řešený ten dvojitý výfuk?
Napsal: 10.11.2005, 23:54
od Spider
Caizi píše:spider píše:no tak vás chlapi zdravim jakožto nový člen, už tam jezdit nemusíte už tam neni a na fotkách vypadá dobře a ve skutečnosti taky akorát mě teda chybí to turbo to tam nebylo vůbec trochu křachlej ten zadní spojler na levý straně ale jinak je fakt parádní co se týče kastle tak prohnilá nikde neni až zase standartně zadní kufrové dveře pod tim spojlerem takže budu vařit
a v interieru jak novej a až zistim jak se sem dá foto tak to sem hodim
Jak tam je řešený ten dvojitý výfuk?
uplně jednoduse
, ze standartního tlumice vede jedna koncovka primo a druha za nadrzi na druhou stranu
Napsal: 11.11.2005, 10:13
od doublejay
Jojo, potvrzuju - zabira driv a drzi dele tlak do vyssich otacek. Uvidime, co to vydrzi. Zatim jeste porad zajizdim po g.o., tak mu moc nedavam
P.S. A vitam noveho clena
Napsal: 11.11.2005, 13:45
od Caizi
Spider píše:Caizi píše:spider píše:no tak vás chlapi zdravim jakožto nový člen, už tam jezdit nemusíte už tam neni a na fotkách vypadá dobře a ve skutečnosti taky akorát mě teda chybí to turbo to tam nebylo vůbec trochu křachlej ten zadní spojler na levý straně ale jinak je fakt parádní co se týče kastle tak prohnilá nikde neni až zase standartně zadní kufrové dveře pod tim spojlerem takže budu vařit
a v interieru jak novej a až zistim jak se sem dá foto tak to sem hodim
Jak tam je řešený ten dvojitý výfuk?
uplně jednoduse
, ze standartního tlumice vede jedna koncovka primo a druha za nadrzi na druhou stranu
a jaký má ta trubka průměr? nebonemoh bys to vyfotit?diky
Napsal: 11.11.2005, 23:22
od Spider
Jak tam je řešený ten dvojitý výfuk?[/quote]
uplně jednoduse
, ze standartního tlumice vede jedna koncovka primo a druha za nadrzi na druhou stranu[/quote]
a jaký má ta trubka průměr? nebonemoh bys to vyfotit?diky[/quote]
jo jasný zejtra to nafotim a dám to sem, jekej to je průměr to teď taky nevim od voka tak 60mm, ale radši to přeměřim, sem docela zvědavej až to nakopnu jakej to bude mít zvuk když to je na standartnim tlumiči
no snad bude dobrej ale málo hlasitej takže to asi stejně překopu teda až zas budu mít nějaký many
zvažuju celo průchozí prostě jenom trubky bez tlumiču ale nejsem si jistej jakej to bude mít zvuk potom abych s toho neměl traktor
jestli to někdo máte tak mě poreferujte jestli je to ok
Napsal: 11.11.2005, 23:34
od Spider
doublejay píše:Jojo, potvrzuju - zabira driv a drzi dele tlak do vyssich otacek. Uvidime, co to vydrzi. Zatim jeste porad zajizdim po g.o., tak mu moc nedavam
P.S. A vitam noveho clena
diky vám všem za uvítání, a snad to vydrží, to že drží díl tlak do otáček by se mě líbilo ale ještě uvidíme možná koupim rovnou nějáký větší a stage I zatim
no nemůžu mít všechno hned přece
Napsal: 12.11.2005, 12:20
od doublejay
Stage 1 je urceny pro standardni T25, na vetsi turbo musis mit uplne jiny chip (dostupnost, cena...). Poradne si procti starsi prispevky na foru, tohle se tu resilo uz mockrat. Pro vyber turba tady urcite neni lepsi clanek nez tento:
forum/viewtopic.php?t=7080. V zasade plati, ze pro kazdy typ turba musi byt adekvatni chip s mapou pro ECU. Pokud nedisponujes par volne lozenymi statisici Kc a nekolika motory + prislusnou merici technikou pro "pokusy", priklanel bych se k nejakemu osvedcenemu a vyzkousenemu reseni at uz tady na foru nebo treba na anglickem...
Napsal: 12.11.2005, 13:56
od Spider
doublejay píše:Stage 1 je urceny pro standardni T25, na vetsi turbo musis mit uplne jiny chip (dostupnost, cena...). Poradne si procti starsi prispevky na foru, tohle se tu resilo uz mockrat. Pro vyber turba tady urcite neni lepsi clanek nez tento:
forum/viewtopic.php?t=7080. V zasade plati, ze pro kazdy typ turba musi byt adekvatni chip s mapou pro ECU. Pokud nedisponujes par volne lozenymi statisici Kc a nekolika motory + prislusnou merici technikou pro "pokusy", priklanel bych se k nejakemu osvedcenemu a vyzkousenemu reseni at uz tady na foru nebo treba na anglickem...
to že stage I je pro standartni turbo to vim ja sem spíš myslel že bych u toho většího snížil plnicí tlak jako je na standartu nebo spíš na ten 1.bar ale jestli to dobře chápu tak by to taky nešlo, protože hodně věcí o autech vim ale tohle (myslim ty mapy turba) to už je na mě moc technický to potom takovýhle věci budu řešit se spikem ten se v tom vyzná přece jen trochu líp než já
strojárna a zahradnická je trochu o něčem jinym takže proto má k tomu brácha trochu blíž něž já a tyhle věci aspoň chápe kdežto já na to mužu civět celej den a nepochopim to
a právě že staticícema bohužel taky nedisponuju ale nechtěl jsem kupovat to standartní když vim že za půl roku tomu stějně ten výkon zvednu a to větší turbo bych musel koupit tak jako tak
Napsal: 12.11.2005, 14:06
od doublejay
No, je jeste jeden aspekt, ktery musis vzit do uvahy - vetsi turbo da pri stejnem tlaku MNOHEM vic vzduchu, takze 1b napriklad u T3 je fakt nekde jinde, nez u T25... Stage 1 nebude stihat. Takze mas pravdu - taky by to neslo (musel bys ubrat mnohem vic a stejne by nebylo jiste, ze nebudes mit chudou smes).
Napsal: 12.11.2005, 14:20
od Spider
dobře přesvědčil si mě to asi nemá cenu o tom dále diskutovat koupim prostě standartní T 25 a Stage I asi teda ještě to s těma vetšíma lopatkama jako máš ty jestli je to teda v pohodě a seš s nim zatim spokojenej? jo a pak jestli tě mužu porposit kam mam umístit to foto abyste se na to mohli už taky mrknout
Napsal: 12.11.2005, 14:31
od Martin_534
jestli nemáš vlastní web, tak mi to pošli na mail, já ti to sem hodim
martin@200sx.cz
Napsal: 12.11.2005, 15:24
od doublejay
Nooo, ja te urcite nepresvedcuju, abys nesel do vetsiho turba, ale budes muset i s prislusnym chipem... Klidne porid T4+svody+vstriky+chip+AFM a mej 350PS, ale to si asi jeste chvili nezajezdis (finance, cas...). // Zatim jsem spokojeny, rozdil oproti puvodnimu je znatelny hlavne pri posunovani se po meste pri nizkych otackach (velke a pomalu nabihajici turbo se do mesta moc nehodi). Pro plny tlak je nutny 98-100okt. benzin nebo posunout predstih, ale tim si zase zhorsis jizdni vlastnosti v nizkych otackach. Pro 95 okt. max do 0.8b. Jestli mi nekeca budik, dostanu se pri zatezi a jizde do kopce az na 1.2b, zaber je celkem brutalni. Pravda, kdyz jsem se driv dostal na 1-1.1b s motorem pred generalkou, byl nastup pozvolny, jak mi netesnily pisty a olej byl plny benzinu. Ted to nad 4.5k srandovne poskoci a zatlaci do sedacky, nad 5.5k jsem to jeste nezkousel, mam teprve 5000km po g.o., zajizdim podle postupu z anglickeho fora, libil se mi nejvic
Uz se tesim na otacky mezi 4.5-6.5k pri poradnem projeti se...
Napsal: 12.11.2005, 20:01
od Hynek
zajizdim podle postupu z anglickeho fora, libil se mi nejvic
můžeš sem Jirko napsat UK postup, díky
Napsal: 12.11.2005, 20:19
od Spider
no ale máš pravdu je to docela náročný na čas a toho při škole moc nemam takže to bych nejezdil ještě tak rok to sem si neuvědomil takže to určitě dělat nebudu aspoň ne teď a do toho města to asi taky nebude ono takže zůstanu u T25 a navíc 350hp na první auto by asi taky nebylo nejlepší to bych se někde akorát zabil
a za další bych asi jezdil jenom na srazy protože bych neměl na benzín při dnešních cenách
a i když je ve standartu tak je v něm taky pěkný svezení