Napsal: 22.11.2005, 10:58
Já jezdím průměr za 9l,ale kvůli tomu přetlakovávání oleje(ještě jsem neměl čas to spravit) nechodím skoro vůbec do boostu,max. do 0,5baru.
Takže kdo má budík na tlak turba stačí když ho sleduje a nechodí do plusovejch hodnot(jestli si vspomínáte na starý ekonoměry-myslím ti staršího data narození-tak ty byly taky založený na podtlaku).
A u těch otáček-já mám 444vstřiky,takže s LEHKOU nohou dám čtveráka na 1800ot,ale s origo konfig. nemá cenu chodit pod 2000.Ale ruku na srdce.Kdo by to chtěl takhle trápit.Dokud to žere do 12l tak bych se tím nezabýval.Než jsem to překopal,taky jsem pod 11 nešel,a není to vždycky nutně nohama.Každý dvoukilo má svá tajemství,na který nemusíte vždycky přijít,když to jede a nezlobí.
Takže kdo má budík na tlak turba stačí když ho sleduje a nechodí do plusovejch hodnot(jestli si vspomínáte na starý ekonoměry-myslím ti staršího data narození-tak ty byly taky založený na podtlaku).
A u těch otáček-já mám 444vstřiky,takže s LEHKOU nohou dám čtveráka na 1800ot,ale s origo konfig. nemá cenu chodit pod 2000.Ale ruku na srdce.Kdo by to chtěl takhle trápit.Dokud to žere do 12l tak bych se tím nezabýval.Než jsem to překopal,taky jsem pod 11 nešel,a není to vždycky nutně nohama.Každý dvoukilo má svá tajemství,na který nemusíte vždycky přijít,když to jede a nezlobí.