Stránka 3 z 3

Napsal: 29.12.2005, 10:32
od blázen
ale ruzoměji tady tomu více než dost. Ale zdá se mi hloupost chtít dát do primery turbo,když vlastně ani nevíš jak funguje, je stím spousta problémů i když se na to připravíš. Zajímalo by mě jak budeš řešit vzniklé problémy až zjistíš že si vypláznul 100litru a nepojede to nebo ti to vylagruje motor.Jak budeš odstranovat chyby. Snad nečekáš že tam nainstaluješ vše co koupíš a ono ti to pojede hned, tak jak si čekal... :lol:
PS:neni to psáno ve zlym :wink:

Napsal: 29.12.2005, 10:45
od sprinter
Milý CHLAPČE.
Po tvé poslední odpovědi jsem si přečetl celý příspěvek od začátku,abych ti náhodou nekřivdil,ALE!!!
1.Ty jsi přišel na toto forum pro radu.
2.Všichni kdo ti odpovídali nebo nějakým způsobem radili to mysleli upřímně a v dobrém-nenašel jsem jedinou hanlivou nebo urážející odpověď.
3.Kdybys nebyl líný a pročetl si celé toto forum(FAQ) ohledně motorú,zjistil bys že se touto problematikou zabýváme již roky a většina z nás na tom byla napočátku stejně jako ty(pusto a prázdno).
4.V tomto státě je velice málo mechaniků,kteří těmto věcem rozumí a polovina z nich si to navíc jen myslí,takže pokud takového nenajdeš,budeš muset všechno nastudovat sám a buďto to někoho naučit,nebo přiložit ruku k dílu.
5.Máš pravdu.Motorům sr20 opravdu tolik nerozumíme,ale v principu pořád víc než ty,ale ještě jedna rada-jdi na NISMO cz.Tam je spousta kluků co primeru má a možná ti poradí líp.
6.Blázne nevydím jediný důvod se omlouvat.Nikdo ho neurazil,možná jen on sám sebe.

Napsal: 29.12.2005, 15:20
od Heini
8)

Napsal: 29.12.2005, 17:32
od mikyc
Hele diky vam vsem za vase nazory.

rikejte si co chcete, ja tomu moc nerozumim, ale kdyz se podivam na sr20forum a g20.net, tak tam je 1000 typku co tohle maji. A je tam kopice rad postupu navodu... Nemam rad, jak kazdej akorat najde milion duvodu proc je to ci ono blbost a z jakych duvodu to nebude fungovat.


Je sice hezky pokecat si cesky, ale nezlobte se.. fakt je to uplne k hovnu:) Zadny uzitecny info na ceskych forech, zadny dobry cesky prodejci ani upravci nissanu tu nejsou. Je nutno podivat se jinam.

Napsal: 29.12.2005, 17:33
od mikyc
prectete si faqy na g20.net a sr20forum.com

potom budu rad, kdyz mi pomuzete:)

A kouknete do sekci for sale a classifieds > Forced Induction Performance Parts

at vite jakou maji cenu ty dily.. :)

fici to tam kapku rychleji nez v nasich sekcich prodam/koupim:)

Napsal: 29.12.2005, 17:36
od Piettro
mozna by ses mel spis srat do nakych Primera for, nebo neco takoveho a ne tady, kde pokud se nepletu, tak pouze jeden clovek ma SR20DET a zbytek clenu ma CA18DET - pokud ti mistni odpovedi nesedi, nebo te dostatecne neuspokojily, tak si sem nemel lezt

A nebo jina rada, kdyz pises, ze o tom nic nevis, tak alespon nekritizuj, kdyz se ti nekdo snazi pomoct a tobe se to nezda :?

Napsal: 29.12.2005, 17:43
od blázen
no když tam maj tísíce návodů,tak si vem slovník a hledej rady u nich, tady sou lidi co se zabývaj převážně motorama CA18DET a ne atmosferickym dvoulitrem,tak jak ti mužem poradit když o tvém autě nevime v podstatě nic.
Až si koupíš auto s CA18DET tak mužeš chtit přesnou informaci o čemkoliv. jak si správně psal takhle je to k hovnu,. A nemysli co se těch cen týká že to vajde na pártisíc, jinak budeš akorát k smíchu.

Jediné čemu se divim je,že píšeš že tu meleme o drahých cených a problémech. Tady sou lidi kteří se už pár hezkejch let snaží z auta dostat pár hezkých koníků navíc a ti ti povědí jak to je všechno levné....

A další věc mít 2,0l T s pohonem předních kol je asi tak na dvě věci :wink:

Napsal: 29.12.2005, 17:49
od mikyc
blázen píše:no když tam maj tísíce návodů,tak si vem slovník a hledej rady u nich, tady sou lidi co se zabývaj převážně motorama CA18DET a ne atmosferickym dvoulitrem,tak jak ti mužem poradit když o tvém autě nevime v podstatě nic.
Až si koupíš auto s CA18DET tak mužeš chtit přesnou informaci o čemkoliv. jak si správně psal takhle je to k hovnu,. A nemysli co se těch cen týká že to vajde na pártisíc, jinak budeš akorát k smíchu.

Jediné čemu se divim je,že píšeš že tu meleme o drahých cených a problémech. Tady sou lidi kteří se už pár hezkejch let snaží z auta dostat pár hezkých koníků navíc a ti ti povědí jak to je všechno levné....

A další věc mít 2,0l T s pohonem předních kol je asi tak na dvě věci :wink:
ok, v pohode.. ja te chapu.. a myslim, ze ty docela chapes i me.
Jinak ja se to nehodlam udelat sam u sebe v garazi. Myslim, ze to zvladne jeden znamej mechanik.. Ale ja musim sam sehnat dily a musim se rozhodnout jaky a z ceho. Co se tyce cen, tak za 100 000 bych mel v te primere pres 300 koni. Neveris? mam zacit posilat linky?
ve zkratce: jetej obyc t25 kit bude stat na 100% do 1000$ a k tomu staci jwt ecu za 600$. A spojka

A jen prosim zadna hadka na tema predek vs zadek. To fakt nemusim:)

Napsal: 29.12.2005, 17:56
od blázen
no vidím že tahle debata strácí smysl. Připadáš mi jako jeden z těch, co sem občas příjdou, nevědí ani jak funguje turbo a ptaj se na kolik je vyjde uprava motoru na 300K...ve finální fázi z nich vyleze 15letej puberták co si přečetl tři fora a rozdává rozumy,..
až bude mít tvoje primera 300k tak se v ní rád provezu a smeknu před tebou klobouk,dřív ale netlachej rozumy typu za 100litru 300k a poslat link... :wink:
jo...zeptej se těch co tady maji 300k jak je ta problematika náročná

:lol: :lol: :lol:

Napsal: 29.12.2005, 18:00
od mikyc
ach jo. tak zdar

Napsal: 29.12.2005, 18:13
od Piettro
#-o ](*,) #-o :sign3:

Napsal: 29.12.2005, 18:33
od Martin_534
za 100tis nebudeš mít 300koní ani z sr20det v s14 tak aby to něco vydrželo ...

... a mám pro tebe jedinou radu, surfuj si na us forech, třeba ti tam rádi pomůžou i pošlou díly a nepruď tady :violent1:

Napsal: 29.12.2005, 19:32
od mikyc
Martin_534 píše:za 100tis nebudeš mít 300koní ani z sr20det v s14 tak aby to něco vydrželo ...

... a mám pro tebe jedinou radu, surfuj si na us forech, třeba ti tam rádi pomůžou i pošlou díly a nepruď tady :violent1:
a co asi delam blbeckove? jenom sem zkusil jestli tu nahodou neni nekdo, kdo tomu krome kecu i rozumi.

s tema 100 000 za 300hp sem to prehnal. Ale ne zas tak moc. napr. http://jgycustoms.com/serg20/turbokits.htm