Napsal: 02.12.2005, 15:18
a to mi nedošlo
ve smyslu logování mi vždy napadne lamda a pak už sem to ani nedočet, že píšeš o AFM
](*,)
ve smyslu logování mi vždy napadne lamda a pak už sem to ani nedočet, že píšeš o AFM
](*,)
SX Owner Club Czech
http://piettro.200sx.cz/
uno problemo, amigoMartin_534 píše:a to mi nedošlo
ve smyslu logování mi vždy napadne lamda a pak už sem to ani nedočet, že píšeš o AFM
](*,)
no vida jak je to jednoduchý :-)raddy píše:[uno problemo, amigo
nemalo by to byt moc zlozite urobit, nejaky sikovnik sa urcite najde.
zaznam z lambdy potrebujem aby som sa rozhodol o uprave AF pomeru celkovo. zaznam z AFM mi ukaze kde konkretne na mape treba robit upravu (pri akej zatazi motora) a zaznam z lambdy mi ukaze ci v tomto useku treba palivo ubrat ci pridat.....
tak to uz je zlozitejsie.....na zaciatok by som urcite pouzil mapy predstihu co uz mam....detonacie sa totiz zlozitejsie loguju, kedze nemusia byt suvysle.....a tam uz urcite potrebujes merat aj vykon, aby si videl ci to robis spravne, pretoze nic take ako AF pomer (ktory je sam o sebe ukazovatel spravneho nastavvenia) tam nemas...Martin_534 píše:no vida jak je to jednoduchý :-)raddy píše:[uno problemo, amigo
nemalo by to byt moc zlozite urobit, nejaky sikovnik sa urcite najde.
zaznam z lambdy potrebujem aby som sa rozhodol o uprave AF pomeru celkovo. zaznam z AFM mi ukaze kde konkretne na mape treba robit upravu (pri akej zatazi motora) a zaznam z lambdy mi ukaze ci v tomto useku treba palivo ubrat ci pridat.....
to bysme mohli pokročit ještě o několik kroků dál a rovnou nastavovat i předstih
jj já vim, proto je tam tedle smajlíkraddy píše:tak to uz je zlozitejsie.....na zaciatok by som urcite pouzil mapy predstihu co uz mam....detonacie sa totiz zlozitejsie loguju, kedze nemusia byt suvysle.....a tam uz urcite potrebujes merat aj vykon, aby si videl ci to robis spravne, pretoze nic take ako AF pomer (ktory je sam o sebe ukazovatel spravneho nastavvenia) tam nemas...Martin_534 píše:no vida jak je to jednoduchý :-)raddy píše:[uno problemo, amigo
nemalo by to byt moc zlozite urobit, nejaky sikovnik sa urcite najde.
zaznam z lambdy potrebujem aby som sa rozhodol o uprave AF pomeru celkovo. zaznam z AFM mi ukaze kde konkretne na mape treba robit upravu (pri akej zatazi motora) a zaznam z lambdy mi ukaze ci v tomto useku treba palivo ubrat ci pridat.....
to bysme mohli pokročit ještě o několik kroků dál a rovnou nastavovat i předstih
tak mě napadá kam se připojuje ten dataloger co mužeš sehnat?Martin_534 píše: no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepší
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit
cim je mensi kompresor, tym je jeho mapa viac vlavo, t.j. krivka prietoku je viac vpravo voci mape, dalej od surge line.kenivruh píše:K tym grafom este.
To fakt neexistuje turbo u ktoreho by bola ta krivka viac vpravo ? Na vsetkych tych grafoch je totiz nabeh vzdy skoro na hranici tej "surge line" co asi neni velmi dobre.
Este jedna vec. Podla vas vyjde T3 so vsetkymi potrebnymi upravami na jej namontovanie lacnejsie ako GT28RS alebo GT2871R ? Mozte aj dat vediet, kde sa da pripadne kupit za najlacnejsi peniaz. Na Garretty som nasiel najlacnejsiu stranku tu: http://www.cnfxperformance.com/index.ph ... fb0a403f5f
Dikes.
samozrejme ze GT je lepsieMartin_534 píše:no já myslím, že ve výsledku, bude GT turbo dražší, ale podle mě ne zas o tolik (400$) a výsledek bude stát za to
proč by si jinak garrett dával práci s vývojem nový řady turb a prodával je za 2x tolik, kdyby nebyly v ničem lepší