Stránka 3 z 3
Napsal: 04.01.2006, 10:49
od Gerox
ja to vidim stejne tak .... ze nema cenu experimentovat s oturbenim NA pri zachovani seriovych vnitrnosti...a tim kolik to vydrzi...proste kdyz nekdo chce turbo tak at si koupi turbomotor a kdyz chce oturbit NA tak at si nejdriv sezene prachy aby to bylo udelano poradne...takovej polovicni bastl drive nebo pozdeji sezere vic penez nez by melo byt investovano do vymeny vnitrku...
Napsal: 04.01.2006, 11:37
od raddy
blázen píše:když už sme u toho a co vydržej pisty na CA18DET?
ak sa bavime o seriovych, pokial je spravne nastavena dodavka paliva, tak pomerne dost, minimalne 300+hp....
Napsal: 04.01.2006, 15:09
od street.racer
blázen píše:akorát se spletl v popisu obrázku, napsal písty místo ojnice,ale to ten problem neřeši
Pravda pravda, díky za upozornění
Jsem po těch svátcích nějak přetažený