P:Vačky TOMEI

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

hihi :lol:
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Prosim, co to je hydroštel?
Já sem elekrtomechanik :D
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

hydroštel, je to zdvihátko mezi vačkou a ventilem, bud jsou pevný s podložkama, nebo plnící se olejem (u dvoukila) a to jsou hydroštely
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Brblak píše:Prosim, co to je hydroštel?
Já sem elekrtomechanik :D
Hydraulicky (olejem) řízený vymezovač vůle ventilů ;)
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Jo a za kolik dokážete sehnat 256 IN / 264 EX na CA18DET
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Tak sem zase chytřejší, dík.
Většinu věcí znám jenom anglicky z literatury a workshop manualu.
Pak na mě někdo promluví českým slengem automechaniků a sem v pr.... :lol:
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Brblak píše:Tak sem zase chytřejší, dík.
Většinu věcí znám jenom anglicky z literatury a workshop manualu.
Pak na mě někdo promluví českým slengem automechaniků a sem v pr.... :lol:
Tím líp, jsme na tom stejně :lol: Takže mi to usnadní práci, nebudu to muset pracně překládat do češtiny... Místo abych si vzpomínal nebo někdo hledat slovo "zdvihátko" tak rovnou řeknu "lifter" a je to 8) :D
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Brblak píše:Jo a za kolik dokážete sehnat 256 IN / 264 EX na CA18DET
Tomei nedělá 264... buď 260 nebo 270...
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

A jaký by v tom byl rozdíl? Teda mezi 260 a 264kou.
Jde mi o to, že sériově má CA odstup 8 stupňů mezi IN a EX a kdybych dal místo 264ky 260ku, co to udělá?

Jinak bych bral tyhle 256ky (obě stejné vačky jsou použité na SR, RB a jiných, ale ne na CA), pac normalně je cena někde okolo 30ti kil, což by byla pěkná 50% sleva.
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Třeba HKS dělá 264ky :)
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Jo a ty 270ky, nejsou spíš na SR?
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Myslis over-lap 8 stupnu... Ten se da ovlivnit casovanim ventilu...
270tky se delaji na vsechny mozne motory, vc. SR a CA. Ja bych klidne sel do PROCAM 260/260 :)
Jinak ani SRko nema obe vacky stejne... A u HKS jsem nenasel vacky na CAcko cece..
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Já myslel že SRko má obě 240ky, nebo že by ne?
A CA 240/248, nebo že by taky ne?

Zrovna nemám v dosahu datasheety, takže z hlavy :)
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Tak to nechapu, na ofiko strankach HKS ani v dealerskym katalogu nejsou...
Odpovědět