P:Vačky TOMEI
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tím líp, jsme na tom stejně Takže mi to usnadní práci, nebudu to muset pracně překládat do češtiny... Místo abych si vzpomínal nebo někdo hledat slovo "zdvihátko" tak rovnou řeknu "lifter" a je toBrblak píše:Tak sem zase chytřejší, dík.
Většinu věcí znám jenom anglicky z literatury a workshop manualu.
Pak na mě někdo promluví českým slengem automechaniků a sem v pr....
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A jaký by v tom byl rozdíl? Teda mezi 260 a 264kou.
Jde mi o to, že sériově má CA odstup 8 stupňů mezi IN a EX a kdybych dal místo 264ky 260ku, co to udělá?
Jinak bych bral tyhle 256ky (obě stejné vačky jsou použité na SR, RB a jiných, ale ne na CA), pac normalně je cena někde okolo 30ti kil, což by byla pěkná 50% sleva.
Jde mi o to, že sériově má CA odstup 8 stupňů mezi IN a EX a kdybych dal místo 264ky 260ku, co to udělá?
Jinak bych bral tyhle 256ky (obě stejné vačky jsou použité na SR, RB a jiných, ale ne na CA), pac normalně je cena někde okolo 30ti kil, což by byla pěkná 50% sleva.
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: