Stránka 3 z 12
Napsal: 13.01.2006, 16:32
od corkybell
Martin,u nas v Bratislave je chalanisko co vozi aj Haltech a aj Motec,ale zeby to bolo lacnejsie to sa povedat neda.Kolko by si bol ochotni dat do RJ?
Napsal: 13.01.2006, 16:37
od corkybell
to myslis vazne,ze v Europe nie su silnejsie auta ako v UK?Tomu by som moc neveril.Anglicania su super na upravy,ale aj u nas v Europe najdes klenoty.Grek co dovaza Autronici do Grecka na Lanciu a na motore ma 987 koni..odmeranych na motorovej brzde...dokonca moj kamarat co robi tie Autronici na Mazdu a posledne merania boli 650 koni pri 2.0bar,ale ide sa zvysovat na 2.5 bar,tak som zvedavy nato ciselko
Napsal: 13.01.2006, 17:37
od cornhollio
cože? vyval info o ty mazde a ty lancii ????????????????????????
Napsal: 13.01.2006, 17:44
od blázen
cornhollio píše:cože? vyval info o ty mazde a ty lancii ????????????????????????
taky se rád dozvim vice
Napsal: 13.01.2006, 17:59
od nizzmo
Asi najsilnejsia 200sx s14 je v svedsku. Na stranke pisu 765koni, ale je prezentovana aj v niektorom z getaway in stockholm a tam sa chvalia s 885konmi na motore.
http://www.madtech.se/presentation.asp
Inac je na predaj za 50000,- EURO.
Napsal: 13.01.2006, 18:01
od nizzmo
Este som zabudol cca 9,60s 402m.
1,60s 0-100 (i ked toto sa mi zda prehnane)
Napsal: 13.01.2006, 18:07
od blázen
tak to je brutus
Napsal: 13.01.2006, 18:17
od corkybell
Lancia Delta integrale...no napadne sa tomu podoba,kedze tato ma peknu dieru v kapote,aby mala kadial nasavat "mini"turbina Garrett GT45(doterz som si myslel,ze najvacsia je GT24,ale mylil som sa),motor ma znizeny objem z 2.0 na 1.8,vsetky veci kovane a kalene..od piestov,cez kluku,prevodovku(4 rych.)konciac diferakmi.Ked dava start program na 1/4 mile tak ma motor vytoceny na 9000 otacok a fuka na mieste 1.5 bar a aby toho nebolo malo fuka 3.4 bar...foto a info o zrychleni dodam neskor.Mazda 323 GT-R,turbo GT35R,tak isto vsetky veci kovane okrem kluky,prevodovka sekvenc,diferaky a prevodovka z ineho auta vsadena na mazdacky motora,vyrobene sanie a zvody na mieru a kopu inych tajomstiev,kt.nechce majitel prezradit.Neverili by ste naco je dobra programovatelna RJ.Super vecicka.Start program nastavany na 5500 otacok a fuka na miste 0.7 bar, pod 11 sekund na 1/4 mile,zrychlenie nieco cez 3 sekundy na 100,ale to je vsetko po starom.Teraz bola robena rozsiahla uprava,aby mohli byt pouzite vyssie tlaky.Takze na jaro budem mat presnejsie udaje o vykone a zrychleni..tak isto fotky a ine veci dodam
Napsal: 13.01.2006, 18:33
od Martin_534
těma nejrychlejšíma autama jsem myslel nejrychlejší s13
no vím, že haltech se dá pořídit kolem 20tis. takže asi tolik, ale zatím je to hodně vzdálená představa
Napsal: 13.01.2006, 18:35
od blázen
doporučuju stáhnou videa z odkazu na tu S14, to zrychlení tlačí do sedaček i u počítače
Napsal: 13.01.2006, 18:38
od corkybell
Martin,ale to je jazdenka ten Haltech,nie?Tak to s tou S13 som asi nepochopil.
Napsal: 16.01.2006, 10:38
od Gerox
nepoznam nikoho kdo by tuna mal nejak poladenu S14...ja si stavim terza svoju...a tam okrem kluky nebude nic serioveho...teraz sa caka na ojnice a potom este budem potrebovat turbo a spojku...vykon planujem okolo 300-350 uvidime...a jednotka bude bud nastavena na moj setup alebo stavitelna ale asi to bude TOMEI REYTEC...
inak k tej mazde? to jazdi na slovensku? z ceho ma sekvenci a prevodovku? sa pytam bo jednu doma mame...
trosku ju posteloval beres ale brat se boji prevodovky...tak schaname info...dik...
Napsal: 16.01.2006, 11:53
od corkybell
Gerox,tak dufam,ze ti to vide s tym autom a poriadne tomu nakopnes rit.Osobne si myslim,ze s tou klukou si urobil dobre,tam je zbytocne ju menit.Ani Mazda ju nema menenu a drzi jak rit na serbel,staci ak je super vyvazena.Pri tej jednotke by som isiel do programovatelnej jednotky a nie preprogramovaval povodnu jednotku,hlavne ak si mozes vytvorit 2 mapy a prepinat si medzi nimi.mozes si aktivovat ALS a ine super zabavky.Ta Mazda jazdi na Slovensku v Bratislave.Auto je dokonca aj schopne jazdy po cestach,nie je cisto stavane len na sprinty,alebo len na zavody.Prevodovku a difiky ma z ineho auta.Sekvenc ma dorabany na tuto prevodovku vasou ceskou firmou,kt.bola spomenuta prednedavnom v jednom tuningovom casopise.Ty mas sekvencnu prevodovku od Beresa zo Slovenska?Ako nahle ju das do auta a je to zavodna sekvencna prevodovka hned to auto straca na kazdodennom pouzivani(pokial nie si sado-masochista :-) ),ale na druhej strane pokial mas dobru nastavitelnu RJ a nastavis si tam odpajanie valca tak nie je vacsia zabava ako radit pod plnym plynom bez ubrania kvalty jeden za druhym bez spojky.Rychle preradenie a ziadna strata...nadhera
Napsal: 16.01.2006, 13:18
od Gerox
diky...uvidime...snad sa to uz konecne da do kopy...
nie beres len ju prezrel a trochu sa pohral s turbom...prevodovka je seriova...o ktorej ceskej firme hovoris? ja tuning casaky nekupujem...
nechem preprogrmovavat moju jednotku ale kupit si bud vopred nastavenou na moj setup alebo programovatelnu...cize nastavitelnu...launch control a flat shift je dobra vec ale ja ich asi nebudem potrebovat...
a se sekvenciou sa da jazdit aj so spojkou...
Napsal: 16.01.2006, 13:38
od corkybell
No kym tomu das spravnu muziku tak to asi este chvilu potrva,ale prajem ti nech to mas co najrychlejsie a bez problemov hotove aj ked tym sa asi nevyhnes.Tvoj brat ma Mazdu GT-R?Jedna sa o firmu SQS Racing z Liberca aj ked oni su len dilery tychto senkvecnych prevodoviek.Kup si plne programovatelnu jednotku,uvidis neolutujes to.Nikdy nevies ci este nebudes zvysovat vykon,ci sa ti naozaj nezide ALS,alebo Flat Shiftu,alebo startovacieho programu.Ked uz ist do RJ tak minimalne by som musel mat aktivovane ALS.Nezabudnutelne kopance a zrychlenie a tah auta aj po preradeni.