otasTM píše:Peca: tim se musim zastat Bredoka, ty máš auto s motorem ve výbornym stavu a auto je taky good, co bys víc chtěl za 60tis??
Pecovo auto jsem samozrejme videl a reknu sumar je pro me asi takovy:
1) to auto bylo vicekrat bourane, kam se podivam na kasli tak same vlnky na plecharine, na hrncich tlumicu, na blatnikach atd, mimo jine sahara proseknuta od ventilatoru, to je asi taky normalni!
2) rez je prakticky vsude, prahy hnijou zevnitr, zadni viku po smrti, lemy blatniku total, nesedi barva ani jednoho dilu karoserie, jednotlive dily nesedi vuci sobe. Dvere spadeny o pul centimetru, nakrivo narazniky.
3) interier, ve kterym jezdilo nejaky prase, vsechno doskrabany rozhrkany, stredni tunel striknuty na cerveno vcetne paky radicky, predpokladam, ze profesionalne sprejem
Souhrn pro me:
- naklady na opraveni kastle cca 45-50tacku minimalne, protoze to zachrani jen celolak a kompletni vyvareni a vymena dilu.
- kdyby koupil auto se spatnym motorem a dobrou kastli tak za GO motoru da i s turbem cca 30-35 tacku a vi co ma!
- toho kdo mu to auto prodal za 60 tacku bych nakopal do prdele a taky mu tam to auto nacpal, protoze Pecu nehorazne natahl, videl jsem cca 6 aut nez jsem koupil to svoje a zadny nemelo tak zlou kastli a to byla auta za 30-59 (a to za 59 pak Porschacek srazil na 47!!!)
- a je to 89, ten Porschackuv stroj je 93!!!
Podle me ten kdo Pecovi auto prodal nehorazne zneuzil jeho neznalosti a minimalne by mu mel vratit cca 15-20 tacku protoze to auto tu hodnotu proste nema. Kdybych byl u koupe tak se tomu smejdovi vysmeju do ksichtu!!! Tak bacha ostatni co kupujete!!!
Kdyz si spocitam jakekoliv pripadne naklady na opravy, vcetne pripadne vymeny kastle za jinou tak jsem na cene libovky, kterou si poridim od nejakeho clena, pripadne dovezu z venku.