prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 30.05.2006, 20:28
howado píše: A co takhle HALTECH neplánuješ?
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama
howado
user
Příspěvky: 370 Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od howado » 30.05.2006, 20:44
Martin_534 píše: howado píše: A co takhle HALTECH neplánuješ?
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama
Myslel jsem si to
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?
Heini
user
Příspěvky: 1817 Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Heini » 30.05.2006, 20:53
Tak jsem ho pochoval a plakal jsem já.
Je to kus turba
Kentoya
user
Příspěvky: 6609 Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 30.05.2006, 21:01
to věřím, já chci taky chovat, alespon turbíčko co vydrží 1,5 baru
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 30.05.2006, 21:34
howado píše: Martin_534 píše: howado píše: A co takhle HALTECH neplánuješ?
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama
Myslel jsem si to
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?
e6x bohatě stačí, stačila by i jetá e6k
ale zatim to je fakt vzdálená budoucnost
Elviiis
user
Příspěvky: 1092 Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Elviiis » 13.06.2006, 21:59
Ojnice ojnicni srouby a kliku nechavas origo??? Ja bych rekl ze ty to pri tlaku vetsim jak 0,7 baru budou spatne rozdejchavat... a taky co vyfukove potrubi... nam u dvoukila vyfuk neladil s tlakem turba : pri prvnim pokusu nam to zezralo elektrody ze svicky a pri druhym se pri povoleni plynu uzavrelo turbo a pottlak nam zezral pulku ventylu a tim turbem prosel ven... turbo game over rozsekalo to lopatky a praskla priruba...
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 13.06.2006, 22:19
origo střeva by měli vydržet 350k, pokud jsou v dobrym stavu, tvoje problémy nebudou způsobený vejfukem, ale spíš blbym předstihem/rozvodama, nebo chudou směsí
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 14.06.2006, 07:27
přsně tak, kdo ti dělal ECU
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Gerox
user
Příspěvky: 1346 Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gerox » 14.06.2006, 14:26
jsem taky zvedavej...
a) na to jak to bude fachat
b) na jak dlouho to bude fachat..
....
Elviiis
user
Příspěvky: 1092 Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Elviiis » 15.06.2006, 03:57
koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...
Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397 Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mrkevvzime » 15.06.2006, 06:32
Elviiis píše: koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...
Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...
to nic neni turba tocej i pres 100000
Magnum_no
Příspěvek
od Magnum_no » 15.06.2006, 09:37
no taky sem četl že turba u WRC točej něco kolem 300 000 ot. ale prej i víc
Elviiis
user
Příspěvky: 1092 Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Elviiis » 15.06.2006, 21:43
to jo já taky četl že ve wrc a Nkách zabírájí téměř od volnoběžných otáček a vydrží 500 ostrých kilomtrů... No a taky jsem na výplatní pásce četl si to nebudu moct nikdy dovolit...
P.s: zrovna dělám krytku na turbo tanku... Je pekně velký
mike
user
Příspěvky: 1040 Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mike » 15.06.2006, 21:46
wrc turba sou haluz protoze sou udelany tak aby u razeni neztratily rotace tak turbo se toci furt i kdyz radis tudis zadnej lag a tudis jizda jak hovado
No_name
user
Příspěvky: 924 Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od No_name » 17.06.2006, 21:39
koukám,jak tady těm wrckám všichni rozumíte