Stránka 3 z 4

Napsal: 30.05.2006, 20:28
od Martin_534
howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ? :wink:
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama :)

Napsal: 30.05.2006, 20:44
od howado
Martin_534 píše:
howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ? :wink:
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama :)
Myslel jsem si to :lol:
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?

Napsal: 30.05.2006, 20:53
od Heini
Tak jsem ho pochoval a plakal jsem já. :( Je to kus turba :lol:

Napsal: 30.05.2006, 21:01
od Kentoya
to věřím, já chci taky chovat, alespon turbíčko co vydrží 1,5 baru

Napsal: 30.05.2006, 21:34
od Martin_534
howado píše:
Martin_534 píše:
howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ? :wink:
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama :)
Myslel jsem si to :lol:
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?
e6x bohatě stačí, stačila by i jetá e6k :)
ale zatim to je fakt vzdálená budoucnost :)

malej drobek

Napsal: 13.06.2006, 21:59
od Elviiis
Ojnice ojnicni srouby a kliku nechavas origo??? Ja bych rekl ze ty to pri tlaku vetsim jak 0,7 baru budou spatne rozdejchavat... a taky co vyfukove potrubi... nam u dvoukila vyfuk neladil s tlakem turba : pri prvnim pokusu nam to zezralo elektrody ze svicky a pri druhym se pri povoleni plynu uzavrelo turbo a pottlak nam zezral pulku ventylu a tim turbem prosel ven... turbo game over rozsekalo to lopatky a praskla priruba...

Napsal: 13.06.2006, 22:19
od Martin_534
origo střeva by měli vydržet 350k, pokud jsou v dobrym stavu, tvoje problémy nebudou způsobený vejfukem, ale spíš blbym předstihem/rozvodama, nebo chudou směsí

Napsal: 14.06.2006, 07:27
od blázen
přsně tak, kdo ti dělal ECU

Napsal: 14.06.2006, 14:26
od Gerox
jsem taky zvedavej...

a) na to jak to bude fachat
b) na jak dlouho to bude fachat..

.... 8)

turbo

Napsal: 15.06.2006, 03:57
od Elviiis
koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...

Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...

Re: turbo

Napsal: 15.06.2006, 06:32
od mrkevvzime
Elviiis píše:koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...

Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...
to nic neni turba tocej i pres 100000 :wink:

Napsal: 15.06.2006, 09:37
od Magnum_no
no taky sem četl že turba u WRC točej něco kolem 300 000 ot. ale prej i víc :)

turba

Napsal: 15.06.2006, 21:43
od Elviiis
to jo já taky četl že ve wrc a Nkách zabírájí téměř od volnoběžných otáček a vydrží 500 ostrých kilomtrů... No a taky jsem na výplatní pásce četl si to nebudu moct nikdy dovolit...
P.s: zrovna dělám krytku na turbo tanku... Je pekně velký :lol:

Napsal: 15.06.2006, 21:46
od mike
wrc turba sou haluz protoze sou udelany tak aby u razeni neztratily rotace tak turbo se toci furt i kdyz radis tudis zadnej lag a tudis jizda jak hovado

Napsal: 17.06.2006, 21:39
od No_name
koukám,jak tady těm wrckám všichni rozumíte :lol: