pro mě třeba nemožné a můžu to zkoušet měsíc dokolaLáďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s....
S14 - motor
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Tiez som to niekde cital.raddy píše:len poznamka, najlepsia trakcia v zmysle pohybu auta vpred je pri miernom preklze kolies, udava sa okolo 10% preklz.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s....
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
-
- user
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.10.2006, 08:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no neviem...nizzmo píše:No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s....
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...
Nissan 200 SX S13 1.8 turbo 16V
třídvéřové kupé s uspořádáním sedadel 2+2
• motor vpředu
• pohon zadních kol
• řadový čtyřválec
• rozvod 2 x OHC
• objem 1809 cm³ (vrtání 83 mm a zdvih 83,6 mm, komprese 8,5)
• přeplňování turbodmychadlem Garrett T25 @ 0.7b*
• výkon - 124 kW (170 PS)*
• točivý moment - 224 Nm*
• litrový výkon - 94 PS*
• výkon na 1 tunu - 142 PS*
• pětistupňová převodovka
• rozvor 2475 mm
• hmotnost 1220 kg
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja pozeram tutok http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=13248pastynko píše:no neviem...nizzmo píše:No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s....
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...
...
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*
Tych 6.8s u S13 jedine v jap verzii z SR20DET.CA18DET urcite nie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
-
- user
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.10.2006, 08:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
tak to potom treba upravit na uvodnej stranke v sekcii TECHNIKAkenivruh píše:Ja pozeram tutok http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=13248pastynko píše:no neviem...nizzmo píše: No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...
...
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*
Tych 6.8s u S13 jedine v jap verzii z SR20DET.CA18DET urcite nie.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
co vim tak UDC maji nebo meli S14 s automatem ne? 7.5 neni s manualem?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
7,5s by mohlo byt s automatom. To je pravda.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Co já zatím četl tak s 13 má papírově lepší zrychlení ale horší rychlost ale taky je fakt že ůdaje jsou všude jiné a mimo toho má 200sx měla v origo techničáku 1200Kg misto 1300 takže pak by bylo zrychlení určitě o nižšší.
No a s tím prohrábnutím jde prej vypočítat jakej má být trakční prokluz pro max zrychlení říkla mi to kámoš a ten to slyšel od kámoše tak bůh ví ale prej se to vypočítává pomoci poloměru kola , odporu k povrchu , ojetá vzdálenost na otáčku atd atd. Ale já když jsem tak nějak aktivněji sprintoval s hondou prelude jsem taky nejlepšího výkonu dosáhl když jse mi kola mírně protáčeli.
No a s tím prohrábnutím jde prej vypočítat jakej má být trakční prokluz pro max zrychlení říkla mi to kámoš a ten to slyšel od kámoše tak bůh ví ale prej se to vypočítává pomoci poloměru kola , odporu k povrchu , ojetá vzdálenost na otáčku atd atd. Ale já když jsem tak nějak aktivněji sprintoval s hondou prelude jsem taky nejlepšího výkonu dosáhl když jse mi kola mírně protáčeli.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No ono taky zalezi na stavu motoru a taky mezikusem mezi sedackou a volantem...Peca píše:Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?