Napsal: 10.01.2007, 17:56
diiiky
nemas vubec zac:) ale jinak bude hlavni problem v tom, ze tam ten motor asi nebude pasovat, je to fwd motor ulozenej napricMirek píše:diiiky
zvlastni...a na tom odkazu to ma udelany jak?Martin_534 píše:asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok
VE blok s těsněním
http://www.sr20forum.com/gallery/data/7 ... block4.jpg
DET hlava s těsněním
sr20swap/10/image016.jpg
A co tohle martine?Mirek píše:zvlastni...a na tom odkazu to ma udelany jak?Martin_534 píše:asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok
VE blok s těsněním
http://www.sr20forum.com/gallery/data/7 ... block4.jpg
DET hlava s těsněním
sr20swap/10/image016.jpg
S14 or S15 SR20DET block will be fine with a VVL head. You will need a suitable metal headgasket and adj cam gears to get the VVL cam timing correct.
Use the oil pressure switch, for an oil pressure line for the VVL solenoid and you will be laughing! The only problem I foresee, is the crank angle position sensor of the RWD DET's not being able to be used on the SR16VE head. Not sure how much room you will have to fit the FWD distributor + ign leads? You could keep the RWD DET coil on plug setup, if you use the dizzy as a crank angle sensor and fit a blanking plate where the dizzy cap should be.
What cams do you intend on using... I hope your not using the SR16 ones!
Vymejslim...hezky...pokud Ti nejak vylozene vadi, ze s timhle tady otravuju, nebo Ti to prijde zbytecny, tak to staci napsat...smaznem to a ja se to pokusim otevrit na nismu, nebo nekde kde o to bude snad vetsi zajem nez tady. Ovsem vzhledem k technicke zakladne a lidi co se tady tomu venuji sem to chtel dat sem, ze by mohl byt nejaky vysledek...asi omyl... Proste mi SR20VET prijde jako daleko zajimavejsi motor nez SR20DET a rad bych se o tom dozvedel vic...navic zatim jen zjistuju co a jak...beru to jen jako dalsi alternativu swapu co jsem chtel delat. Bylo by to vicemene jednodussi nez tam cpat RB nebo VQ, hlavne bych se nemusel pred cajtama bat otevrit kapotuMartin_534 píše:nevim, ale když tam jsou jinak vývody oleje, tak to asi jednoduše nepůjde, stejně nechápu, proč pořát vymejšlíš takovýdle projekty a novytuníš SR co sis nacpal do auta - je to ta nejlevnější cesta
přesně tak, hned nemusíš tolik startovatbuky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psalMartin_534 píše:přesně tak, hned nemusíš tolik startovatbuky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
No s tou zivotnostou to bude asi tak, ze pri 350HP z dvojlitra budes musiet robit servis aj tak dost casto ci je to DET alebo VET si myslim. Ak ide o zivotnost pri urcitom vykone tak objem nicim nenahradis (alebo to bolo inak )Mirek píše:Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psalMartin_534 píše:přesně tak, hned nemusíš tolik startovatbuky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?