Stránka 3 z 4
Napsal: 22.01.2007, 13:26
od blázen
Martin 001 píše:Jak poznam dobrou pumpu? Divný zvuky z ní nevychází a tlak má taky normal. To auto jede v pohodě. Takže pro jistotu změřim tlak, ten má být kolem 2,5 až 3 bary, ne? Jo a kde zvednu tlak na turbu???? Tu pumpu bych koupil až odejde... Když se to stane v nejmíň nevhodnou dobu mam druhou a taky druhou jednotku seriovou...
když je připojen podtlak do FPR tak je tlak okolo 1,96bar, s odpojenou hadičkou je 2,45 sou to hodnoty dle manuálu, tlak na turbu bych zvedl jedině tehdy když:
Mám nainstalováno walbro
Mám jiný vzduchový filtr - nejlíp konus a celý origo box hodit do popelnice
Mám předělaný výfuk, nebo aspon vyhozený kat..to je minimum
Mám stage 1 chip
tohle je minimum
pak podložky pod wastgate a tlak se zvedne
ale bez walbra bych to určitě nedělal
Napsal: 22.01.2007, 14:51
od raddy
problem je v tom, ze normalne dokazes zmerat tlak paliva len na volnobehu. Avsak, tlak paliva sa zvysuje priamo umerne tlaku v sani. Cize ked je tlak paliva na volnobehu 2.5bar (pri odpojenej hadicke, atmo tlak), tak pri tlaku v sani 1bar(tlak turba) bude tlak paliva 3.5bar a tu je prave problem, pretoze seriova pumpa casto tento tlak nedokaze udrzat, to je cele. ty sa to vsak dozvies tak, ze v lepsom pripade bude motor bezat nepravidelne/slaby tah alebo budu detonacie, co je vsak ten horsi pripad.
Napsal: 22.01.2007, 15:45
od blázen
raddy píše:problem je v tom, ze normalne dokazes zmerat tlak paliva len na volnobehu. Avsak, tlak paliva sa zvysuje priamo umerne tlaku v sani. Cize ked je tlak paliva na volnobehu 2.5bar (pri odpojenej hadicke, atmo tlak), tak pri tlaku v sani 1bar(tlak turba) bude tlak paliva 3.5bar a tu je prave problem, pretoze seriova pumpa casto tento tlak nedokaze udrzat, to je cele. ty sa to vsak dozvies tak, ze v lepsom pripade bude motor bezat nepravidelne/slaby tah alebo budu detonacie, co je vsak ten horsi pripad.
samozřejmě sem zapoměl dodat,že je to tlak při volnobehu...:-)))
Napsal: 22.01.2007, 18:15
od Martin 001
Ty vzducový fitry se mi moc nelíbí. Dyť jsou v tom hrozně velký díry a musí jít do motoru hrozně bordelu. Tu walbro pumpu teda koupim, až budu mít pár peněz. Cena se pohybuje kolem 3, že jo.... Nebo jestli někdo nějakou máte tak bych jí vzal....
Napsal: 22.01.2007, 18:22
od kenivruh
Martin 001 píše:Ty vzducový fitry se mi moc nelíbí. Dyť jsou v tom hrozně velký díry a musí jít do motoru hrozně bordelu.
Niekde tu na fore je odkaz na testy tych filtrov. Ked pozries Apexi Power Intake (reklama
) tak vzduch do motora ide cisti ako lalia.
Napsal: 22.01.2007, 18:25
od Martin 001
A cena toho filtru je?????
Napsal: 22.01.2007, 18:28
od Martin_534
walbra jsou zase na cestě
Napsal: 22.01.2007, 18:29
od Martin 001
Tak mi asi jednu nech... kolik stoí ten kit pro 200sx, nebo jak moc je to pracný doladit místo origo pumpy?
Napsal: 22.01.2007, 18:36
od Martin 001
Jo a budeš mít ty 255hp?
Napsal: 22.01.2007, 18:46
od Martin_534
jasně
Napsal: 22.01.2007, 18:50
od Martin 001
Cena?
Napsal: 22.01.2007, 19:03
od Martin_534
+-3tis
Napsal: 22.01.2007, 19:05
od Martin 001
Ok
Napsal: 22.01.2007, 19:06
od Martin 001
Je to s tim kite pro dvoukilo?
Napsal: 22.01.2007, 19:40
od Martin_534
kit pro dvoukilo je u toho, skládá se vpodstatě jenom z gumový podložky, která se dá mezi pumpu a držák a pak z kusu benzinový hadičky, svorek a konektorů
instalace je jednoduchá, tak na 30-45 minut podle šikovnosti