rada
Mne sa to hned nejako nezdalo ze v 28 budes riadit prvy krat auto,ale 10 rokov hore dole.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Fakt to není o rokách ale od člověka musíš vědět kdy tomu dát mužeš a kdy ne. A njelepší jet si vyzkoušet své schopnosti naokruhy. Jinak jak píšou kluci E30 2.5 170Ps se nechytá. Ale je jednodušší na řízení. Má plynulí zátah od spodních otáček. U 200sx to chce , při projíždění zatáček pod plynem , balet na pedálech. Moje 200sx měla origo 15000táců když jsem ji kupoval (ale druhé turbo) já ji neštřil mám i jeden pohár ze sprintů v kategorii do 3000ccm mitsubishi 3000Gt (non turbo) jsem natrhl na sprintech o 1s za několik měsíců jsem najezdil 10000km a no problema. Když ji nebudeš honit na studeno měnit dobrej olej a nechaš ji po jízdě klapat atk je to super auto a je dost spolehlivé na sporťáka.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
diky moc, jinak s teou e30-kou ted me a kamose svezl krasty za coz mu teda fakt moc dekuju a ikdyz mu tahlo turbo asi od 4tis ot/min tak to jelo moc pekne, kamos mi furd ale tvrdi ze e30 ma lepsi zatah a ze to prej jede lip, podle me je to spisi tim ze e30 tahne uz od spoda ale u nissana to zatahne v nejakejch tech 3,5ot. .... nevim no ale nemuzu mu to furd vvyvratit ....
No hele jestli je to zatrvzeli milovník BMW tak se nediv.Ja taky neznal nic jiného než honda ale teď už vím že skoro všichni japonci jsou good. Věř mi že E30 2.5 R6 12V 170Ps opravdu nejede ani zdaleka tak jako 200sx. Je fakt že je dobrá pro anučení driftů protože jak píšeš má zátah od spoda. Ale 200sx , jakmile začne talčit turbo je ůplně v jiné dimenzi. Řekl bych že E30 na zrychlení bude o takvých 1 az 2s hůř a ve vyšších rychlostech to tuplem poznáš. Nechci snižovat kvalitu BMW o tom ať si udělá každý obrázek sám (mně jen vadi malá tuhost náprav při tvrdším ježdění hodně trpí u => E30). Ale myslím si že těch 170koní ve 200sx má podstatně lepší rodokmen a nemůžeš srovnávat nějaký vesnický herky s plnokrevnými hřebci vyšlehtěnými pro rychlost řeknu ti to takhle za volantem E30 jsem se nudil.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Elviiis píše:No hele jestli je to zatrvzeli milovník BMW tak se nediv.Ja taky neznal nic jiného než honda ale teď už vím že skoro všichni japonci jsou good. Věř mi že E30 2.5 R6 12V 170Ps opravdu nejede ani zdaleka tak jako 200sx. Je fakt že je dobrá pro anučení driftů protože jak píšeš má zátah od spoda. Ale 200sx , jakmile začne talčit turbo je ůplně v jiné dimenzi. Řekl bych že E30 na zrychlení bude o takvých 1 az 2s hůř a ve vyšších rychlostech to tuplem poznáš. Nechci snižovat kvalitu BMW o tom ať si udělá každý obrázek sám (mně jen vadi malá tuhost náprav při tvrdším ježdění hodně trpí u => E30). Ale myslím si že těch 170koní ve 200sx má podstatně lepší rodokmen a nemůžeš srovnávat nějaký vesnický herky s plnokrevnými hřebci vyšlehtěnými pro rychlost řeknu ti to takhle za volantem E30 jsem se nudil.
presne to vystihnul
.
cau kuci... prave to me stve ze s tema e30 nemate vubec zadnou prvdu... aby 200 sx jela tak do ni narvu min 80 tisic. vcetne auta.... ale kdyz koupim hezkou kastli e30 a dam do toho motor 4.0 z 5. rady za 30 tisic tak to bude mit 300 kobil a z nuly na stovku za 5 a jak picitam tak pocitam tak mam vedle sebe super nissana za 80 000 kerej slusne jede a pak e30 za 80 000 ktera jede jako e36 M3... vyber je na vas...
no nevím když koupím nisana za 20 a strčím do něj motor z tříkila i se špajzkou kterej se dá sehnat za cca 50 a zvednu tlak tak mám 400 kobyl za mín jak 80 o kterých píšeš a bmw může jít, tím se nechci hádat co je lepší, ale měl jsem i bavo a tak zničený podvozky díky tomu že jsou ošizený kvůli váze, no nevím jestli je těch 300 koní bezpečnejch (to samý platí o 400 koních na dvoukile),
takže závěrem bmw 30 není špatný auto, ale nissan 200sx je někde jinde
takže závěrem bmw 30 není špatný auto, ale nissan 200sx je někde jinde
Naposledy upravil(a) Kentoya dne 02.02.2007, 19:52, celkem upraveno 1 x.
Re: .
Ty si to trosku inak pochopil ako my ostatny.Tagy píše:cau kuci... prave to me stve ze s tema e30 nemate vubec zadnou prvdu... aby 200 sx jela tak do ni narvu min 80 tisic. vcetne auta.... ale kdyz koupim hezkou kastli e30 a dam do toho motor 4.0 z 5. rady za 30 tisic tak to bude mit 300 kobil a z nuly na stovku za 5 a jak picitam tak pocitam tak mam vedle sebe super nissana za 80 000 kerej slusne jede a pak e30 za 80 000 ktera jede jako e36 M3... vyber je na vas...
Rec je tu ak sa nemylim o 2,5 a nie o 4,0.Daj do 200ky Vg30ET ako mam ja v 300ke Z31 a potom mozes basnit o tvojom 4,0L.Ked swap tak swap.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk