Stránka 220 z 239

Re: Trocha srandy.

Napsal: 01.09.2012, 20:09
od Woyta
More boost!!
Obrázek

Re: Trocha srandy.

Napsal: 10.09.2012, 12:01
od blázen
mara se nudil :lol:

Re: Trocha srandy.

Napsal: 10.09.2012, 12:04
od buky300zx
Naco dve turba fukaju do jedneho?Cista kktina.

Re: Trocha srandy.

Napsal: 10.09.2012, 14:53
od Woyta
2 mala jedno velke. Asi to ma kvuli turbo lagu.

Re: Trocha srandy.

Napsal: 10.09.2012, 20:51
od buky300zx
Tak to asi nie,lebo tie turba su podla mna rovnake.Asi sa niekto pekne nudil.

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 12:29
od Grassell
Ale nenudi, přečtěte si knihu o turbech a kompresorech pro VS tech. mněl jsem ji pujcenou z knihovny a tam mate popsano o co mu jde. :wink:

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 13:01
od buky300zx
No uz aj letim zhanat knihu a dufam ze aj minimalne 20 ludi z fora.Co by sa ti stalo,keby si to sem napisal strucne?

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 13:37
od Grassell
Tohle najdes i na netu :D

Podle neověřených informací se v příští M3 má objevit šestiválec (snad řadový, i když BMW si nechalo patentovat také V6) s trojicí turbodmychadel.

Otázkou ale zůstává nejen spolehlivost a životnost takových systémů, ale hlavně jejich smysl. Přeplňování existuje především jako náhražka objemu motoru, takže i menší agregát může nabídnout vyšší výkon. Pokud by se argumentovalo snížením hmotnosti pohonných jednotek

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 14:10
od Grassell

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 14:12
od buky300zx
Inak neni tam vysvetlene nic co si napisal,ale neva.A ten obrazok co si dal je dooooost odlisny od toho prveho.U toho Bmw nahanaju 3 valce kazde turbo a potom z dvoch ide do jedneho.Ale na tom prvom obrazku nahana JEDNO turbo 4,alebo 6,alebo 8...valcov a to potom dve turba.Nikde nevidim na tom obrazku ze by isel tlak z toho velkeho do malich,alebo naopak(u BMW).Kedze su tie 3 turba na prvom obrazku ASI rovnake,tak logicky bude ze to jedno turbo bude brzdit tie dve co do neho tlacia,alebo sa mylim?
Ved vysvetli ako si to cital v tej knihe.

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 14:15
od Grassell
Sorac mas pravdu , to posledni musi byt vetsi.

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 16:01
od Kentoya
to není až tak pravda
mohou být všechny 3 stejné, jen zvolit správnou velikost pro všechny a AR
jde o to, že ty dvě velké co jdou každé ze tří válců, mají jen vzduch ze tří válců, a to poslední ze všech šesti
účinnost těch prvních svou je větší (avšak točí až při větší zátěži motoru), díky měrnému teplu odevzdanému a expandujícímu naproti tomu třetímu u kterého jest toto nižší, avšak je to vyváženo objemem či množstvím vzduchu kterého je více a proto točí dříve
tím pádem laicky řečeno třetí turbo se roztočí dříve, tudíž tlačí vzduch do motoru v nižších točkách a ještě než přejde do surge limitu už valí ty dvě a to fest, tudíž díky tomutu tříturbovému systému, se chová motor dole podobně jako u kompresoru a nahoře jako u pořádného macka turba, lepší krouták v celém průběhu toček
kdysi asi tři roky zpět jsem to řešil s jedním magorem, jak by se asi choval Lmotor v datsunu na třech turbech T2871 ar tuším 86
jen finance mě zastavily

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 18:14
od Jimmbo
Len taku laicku otazku... A potom to posledne tretie turbo nebrzdi vyfukove plyny tych dvoch velkych ve vysokych otackach????

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 19:13
od Woyta
Staci velka externi wastegate.

Re: Trocha srandy.

Napsal: 11.09.2012, 19:19
od SilverFox
To by byla blbost. Proč se připravovat o tlak pro to třetí? Ztráta tam bude, ale vzhledem k výhodám řešní zanedbatelná řek bych.